ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 - 1401

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 - 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
در سال تحصیلی 1400 - 1401​ ممکن است آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس تیزهوشان برای دانش آموزان متقاضی تحصیل در پایه هشتم و پذیرفته نشدگان در آزمون سمپاد سال گذشته برگزار شود .




آزمون مدارس تیزهوشان دوره متوسطه اول هر ساله به صورت هماهنگ کشوری برای ورود به دوره متوسطه اول یا همان پایه هفتم ، بین کلیه دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان در کل کشور برگزار می گردد . با توجه به کیفیت بالای آموزشی مدارس سمپاد ، تحصیل در این مدارس اهمیت بسزایی برای دانش آموزان و والدین آن ها دارد .

مرکز ملی استعداد های درخشان به دلیل کم شدن تعداد دانش آموزان در دوره های میان پایه اقدام به برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت می نماید تا به این صورت ممکن است ، شانس مجددی به دانش آموزانی که می خواهند پایه هشتم خود را در مدارس تیزهوشان بگذرانند بدهد .

بنابراین دانش آموزانی که در پایه هفتم تحصیل نموده اند می توانند در صورت صدور اطلاعیه برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس تیزهوشان ، در این ازمون شرکت کنند که در ادامه به شرح جزئیات ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 1400 - 1401​ می پردازیم .



زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 1400 - 1401
طبق اطلاعیه سازمان استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان در سال 98 - 99 ، زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم از 14 مرداد لغایت 19 مرداد ماه بود که پیش بینی می شود زمان ثبت نام این ازمون در سال تحصیلی جدید در نیمه دوم مرداد ماه صورت گیرد .







به محض اعلام زمان دقیق ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان 1400 - 1401 در این قسمت اطلاع رسانی می شود .





بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم





شرایط ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 1400 - 1401
شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می شود که در ادامه به تفکیک هر یک را شرح داده ایم . 



شرایط عمومی ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 - 1401



داشتن تابعیت ایرانی

اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه هفتم



تبصره: دانش آموزان غیر ایرانی نیز با شرایط خاص می توانند در آزمون ثبت نام و شرکت کنند .





شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 - 1401



تنها شرط اختصاصی آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم ، معدل کل دانش آموز در پایه هفتم است که می بایست 19 و بالاتر باشد.












نحوه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 1400 - 1401
متقاضیان در صورت داشتن شرایط بالا و در زمان مشخص با مراجعه به سایت hoosh8.medu.ir اقدام به ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم 1400 - 1401 نمایند . داوطلبان پس از ورود به سایت با استفاده از کد ملی و رمز همگام می توانند فرم اینترنتی مربوطه را تکمیل نموده و اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام کنند . 



مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان تکمیل ظرفیت هفتم به هشتم 1400 - 1401



1ورود به سایت hoosh8.medu.ir

2وارد کردن کد ملی و رمز همگام دانش آموز

3پر کردن فرم پیش نویس ثبت نام

4پرداخت هزینه ثبت نام

5دریافت کد رهگیری نهایی



در ادامه به منظور ارائه اطلاعات بیشتر و همچنین راهنمایی بهتر داوطلبان شرکت در این آزمون مراحل ثبت نام را به صورت را هنمای تصویری ارائه می نماییم.





راهنمای تصویری ثبت نام آزمون تیزهوشان تکمیل ظرفیت هفتم به هشتم 1400 - 1401





1متقاضیان با مراجعه به سایت hoosh8.medu.ir با استفاده از کد ملی و رمز همگام اقدام به ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم کنند .











2در این قسمت باید نقش خود و عنوان سازمان خود را مشخص نمایید .











3در انتها لیست زیر را مشاهده می کنید که با توجه به مدارک لازم جهت ثبت نام باید فرم ثبت نام را تکمیل نموده و گزینه " ذخیره " را انتخاب کنید .















توجه داشته باشید ، تصاویر بالا مربوط به ثبت نام سال 98 است که در صورت شروع ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 1400 - 1401 این تصاویر به روز رسانی خواهند شد .





بیشتر بخوانید: راهنمای ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم







زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 1400 - 1401
زمان برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم در سال تحصیلی 98 - 99 در تاریخ 8 شهریور ماه بود که احتمالا این زمان برای امسال نیز در دهه اول شریور است . لازم به ذکر است این آزمون در سال تحصیلی 99 - 1400 برگزار نشد و احتمال عدم برگزاری آن در سال تحصیلی 1400 - 1401 نیز وجود دارد .



داوطلبان چند روز قبل از برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت باید اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس تیزهوشان نمایند همچنین اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان احتمالا یک هفته پس از برگزاری این آزمون انجام خواهد شد .



منابع آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 - 1401
منابع آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم سال تحصیلی گذشته فارسی ، هدیه‌ های آسمانی ، استعداد تحلیلی و ریاضی بودند. با توجه به این که این دروس، درس های اصلی دانش آموزان در این پایه تحصیلی می باشد لذا این طور پیش بینی می شود که احتمالا منابع درسی آزمون امسال نیز جزو همین دروس باشند . 



دانش آموزان برای افزایش میزان موفقیت خود در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم 1400 - 1401 باید به خوبی ار منابع این آزمون آگاه شده و تمام تمرکز و تلاش خود را در یادگیری مطالب ذکر شده در آن ها به کار بگیرند.



در ادامه بخوانید: نمونه سوالات تیزهوشان هفتم به هشتم




در صورتی که سوالی بعد از مطالعه این مقاله در خصوص نحوه برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 1400 - 1401 برایتان مطرح شد می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا از کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا راهنمایی دریافت نمایید .توصیه می شود برای اطلاع از اخبار مربوط به فرآیند های تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان دوره متوسطه اول 1400 - 1401 عضو کانال تلگرام تیزهوشان هیوا شده و یا پیج اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا را دنبال کنید .






سوالات متداول


1-  زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت پایه هفتم به هشتم در چه تاریخی است ؟ 
 احتمالا طبق روال ساگذشته این ثبت نام در نیمه مرداد ماه انجام شود که به محض اعلام زمان دقیق آن ، در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2-  نحوه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت پایه هفتم به هشتم به چه صورت است ؟
 به صورت اینترنتی و در سایت hoosh8.medu.ir که در این مقاله راهنمای تصویری نحوه ثبت نام آن ارائه شده است . 




3-  منابع آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم چیست ؟
 همانطور که در این مقاله گفته شد ، احتمالا منابع این آزمون دروس فارسی ، هدیه‌ های آسمانی ، استعداد تحلیلی و ریاضی باشد که به محض اعلام منابع دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود . 

منبع : ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 - 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LxxX
نظرتان را بنویسید