سایت جذب اختصاصی قضاوت qazahrm.eadl.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
یکی از وظایف پایگاه اطلاع رسانی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، اطلاع رسانی در خصوص آزمون جذب اختصاصی قضا به داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون می باشد. داوطلبان می توانند با ورود به سایت ثبت نام جذب اختصاصی قضات به نشانی qazahrm.eadl.ir مراحل ثبت نام خود را انجام داده و مدتی پس از آن نتایج این آزمون را در سایت ذکر شده، مشاهده نمایند.




آزمون قضاوت در دو نوع آزمون های جذب عمومی و آزمون های جذب اختصاصی برگزار می شود. داوطلبانی که شرایط شرکت در آزمون های جذب اختصاصی قضاوت را داشته باشند، می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام جذب اختصاصی قضاوت qazahrm.eadl.ir مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

تمامی مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج مصاحبه ها و آزمون های تستی جذب اختصاصی قضا در سایت معاونت منابع انسانی منتشر می شود لذا داوطلبان باید با مراجعه به این سامانه مراحل ثبت نام و مشاهده نتایج آزمون خود را انجام دهند. برای آشنایی با این سامانه در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی سایت ثبت نام و اعلام نتایج جذب اختصاصی قضات به نشانی qazahrm.eadl.ir بپردازیم.



سایت ثبت نام جذب اختصاصی قضاوت qazahrm.eadl.ir
داوطلبان علاقمند به شغل قضاوت در دو مرحله کاملا مجزا می توانند به استخدام قوه قضاییه در بیایند. اولین مرحله، مربوط به جذب عمومی قضاوت می باشد، مرحله ای است که سازمان سنجش مجری برگزاری آن بوده و داوطلبان می بایست تمامی مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و ... را از طریق سایت سنجش انجام دهند.



اما مرحله دوم که مربوط به جذب اختصاصی قضات می باشد، مرحله ای کاملا تخصصی است که با مصاحبه های تخصصی و تست های روانشناسی انجام می شود. افرادی که واجد شرایط ثبت نام جذب اختصاصی قضاوت هستند، می توانند به سایت ثبت نام جذب اختصاصی  قضات به آدرس اینترنتی qazahrm.eadl.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز انجام دهند.



لازم به ذکر است که افراد قبل از ثبت نام در این آزمون باید، کارت اعتباری مربوط به هزینه ثبت نام آزمون قضاوت می باشد را از طریق درگاه پرداخت سایت ثبت نام جذب اختصاصی قضات به نشانی qazahrm.eadl.ir پرداخت نموده و سپس اقدام به ثبت نام کنند.







مرحله جذب اختصاصی قضات، مرحله ای سخت تر از مرحله اول که مربوط به جذب عمومی آزمون قضاوت است، می باشد. داوطلبان در اولین مرحله از آزمون، باید به صورت حضوری به یکی از مراجع مربوط به مصاحبه های حضوری قوه قضاییه (در شهر قم یا استان تهران) مراجعه کرده و مراحل مربوط به این مصاحبه حضوری را انجام دهند. سپس می توانند در صورت قبولی در مصاحبه های حضوری، مراحل دیگر گزینش که شامل آزمون های شخصیت و روانشناسی کتبی و شفاهی می باشد، شرکت کنند.



تمامی مراحل ثبت نام مربوط به جذب اختصاصی قضات، از طریق سایت ثبت نام جذب اختصاصی قضات qazahrm.eadl.ir انجام می شود و داوطلبان می توانند به راحتی و با ورود به سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه مراحل ثبت نام خودشان را به صورت غیر حضوری انجام دهند.



لینک ورود به سایت ثبت نام جذب اختصاصی قضاوت



متقاضیان برای اطلاع از زمان مصاحبه آزمون جذب اختصاصی قضاوت می توانند به مطالعه مقاله زیر پرداخته و از تاریخ و شرایط حضور در جلسه مصاحبه مطلع شوند.



بیشتر بخوانید: زمان مصاحبه جذب اختصاصی تصدی منصب قضا





سایت اعلام نتایج جذب اختصاصی قضاوت qazahrm.eadl.ir
از آنجایی که مراحل مربوط به جذب اختصاصی قضاوت شامل مصاحبه های اختصاصی می باشد و ممکن است زمان برگزاری آزمون قضاوت  در هر یک از مراحل کتبی و شفاهی شخصیت و روانشناسی و یا مصاحبه های علمی و تخصصی برای هر یک از افراد متفاوت باشد، نمی توان زمان دقیقی را برای انتشار نتایج جذب اختصاصی قضاوت ذکر کرد. داوطلبان می توانند به سایت اعلام نتایج جذب اختصاصی قضاوت qazahrm.eadl.ir مراجعه کرده و اطلاعیه های مربوط به اعلام نتایج این آزمون را مشاهده کنند.



با توجه به اطلاعات به دست آمده از دوره های گذشته، معمولا نتایج مربوط به مصاحبه های علمی جذب اختصاصی قضات حدود 10 روز بعد از برگزاری مصاحبه افراد منتشر می شود. داوطلبانی که در این مصاحبه ها شرکت کرده باشند، می توانند به راحتی و با ورود به سایت اعلام نتایج جذب اختصاصی قضاوت qazahrm.eadl.ir و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود به پنل کاربری شان وارد شده و نتیجه مصاحبه خود را مشاهده کنند.



بیشتر بخوانید: اعلام نتایج جذب اختصاصی قضات









سایت اعلام نتایج جذب اختصاصی قضاوت qazahrm.eadl.ir به غیر از اینکه وظیفه انتشار نتایج مصاحبه ها را دارد، وظیفه انتشار نتایج آزمون کتبی جذب اختصاصی قضاوت را نیز بر عهده دارد. بنابراین، افراد می توانند با مراجعه به این سایت مراحل مشاهده نتایج آزمون تستی جذب اختصاصی قضات را نیز انجام دهند.



در ادامه لینک ورود به سایت اعلام نتایج جذب اختصاصی قضاوت را برای شما ذکر کرده ایم. می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده تا وارد سایت منابع انسانی شوید. سپس با کلیک کردن بر روی گزینه مربوط به جذب اختصاصی قضات سال مورد نظرتان، مراحل مربوط به مشاهده نتایج هر یک از آزمون های تستی و مصاحبه های قضاوت را انجام دهید.



لینک ورود به سایت اعلام نتایج جذب اختصاصی قضاوت



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام و اعلام نتایج جذب اختصاصی قضات را در اختیار متقاضیان قرار داده و آنان را از نحوه ورود به این سایت از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفن هیوا مطلع نمایند. پیشنهاد می کنیمبرای اطلاع از اخبار مربوط به جذب اختصاصی قضات عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام استخدامی هیوا باشید.



اگر متقاضیان در این آزمون قبول نشده اند، می توانند با مطالعه مقاله زیر از زمان برگزاری آزمون قضاوت مجددا مطلع شده و در تاریخ مشخص ثبت نام نمایند.



در ادامه بخوانید: زمان ثبت نام آزمون قضاوت









سوالات متداول


1- سایت ثبت نام آزمون اختصاصی قضاوت چیست ؟
متقاضیان برای ثبت نام در آزمون اختصاصی قضاوت باید وارد سامانه معاونت منابع نیروی انسانی قوه قضاییه شوند که لینک ورود به آن در متن مقاله موجود است.




2- سامانه اعلام نتایج آزمون اختصاصی جذب قضات چیست ؟
نتایج نهایی پذیرش آزمون اختصاصی قضاوت در سایت qazahrm.eadl.ir منتشر می شود که لینک ورود مستقیم آن در متن مقاله موجود است.




3- زمان مصاحبه های آزمون جذب اختصاصی قضاوت در کدام سایت منتشر می شود ؟
سامانه جذب اختصاصی قضات به انتشار زمان مصاحبه پذیرفته شدگان می پردازد که می توانید آن را از داخل متن مقاله نیز مطالعه نمایید.

منبع : سایت جذب اختصاصی قضاوت qazahrm.eadl.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MyyO
نظرتان را بنویسید