زمان اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان دکتری دانشگاه آزاد 99 نتایج آزمون دکتری را در سه مرحله دریافت خواهند کرد که به علت به تعویق افتادن آزمون دکتری 99 ، نتایج اولیه احتمالا در مرداد ماه ، نتایج انتخاب رشته احتمالا در شهریور ماه و نتایج نهایی نیز احتمالا تا پایان مهر ماه اعلام خواهد شد .


پس از برگزاری آزمون دکتری 99 که توسط سازمان سنجش برای داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می شود ، شرکت کنندگان بی صبرانه منتظر فرا رسیدن زمان اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد 99 هستند تا ثمره تلاش و کوشش خود را ببینند . نتایج این آزمون برای داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد نیز همانند دانشگاه های سراسری در سه مرحله اعلام می شود .

در مرحله اول اعلام نتایج ، سازمان سنجش نمره آزمون کتبی ، درصد دروس ، وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه و شهریه پرداز و... را در قالب کارنامه اولیه منتشر می کند که داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد در این کارنامه کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را دریافت می کنند .

پس از اتمام فرآیند انتخاب رشته ، نتایج انتخاب رشته داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد از طریق وبسایت رسمی این دانشگاه منتشر می شود که داوطلبان با مشاهده این نتایج ، از رشته محل هایی که در آن دعوت به مصاحبه شده اند مطلع می شوند .

در نهایت نوبت به اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد می رسد که سازمان سنجش به وسیله آن وضعیت قبولی یا عدم قبولی و کد رشته محل قبولی داوطلب در صورت پذیرفته شدن را اعلام می کند . از آنجا که اطلاع دقیق از زمان هر یک از این مراحل به داوطلبان کمک می کند با آرامش بیشتری فرآیند آزمون دکتری دانشگاه آزاد 99 را پشت سر بگذارند ، در ادامه زمان اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد 99 اطلاع رسانی شده است .


زمان اعلام نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزاد 99
سازمان سنجش معمولا حدود دو ماه پس از برگزاری آزمون دکتری نتایج اولیه این آزمون را برای دانشگاه های سراسری و آزاد در سایت sanjesh.org منتشر می کند . اما به علت تعویق کنکور دکتری در سال 99 ، پیش بینی می شود زمان اعلام نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزاد 99 فاصله کمی با زمان برگزاری این آزمون داشته باشد و احتمالا در مرداد ماه قابل دریافت خواهد بود که می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا ، به سرعت از این موضوع باخبر شوید .


" با مشخص شدن تاریخ اعلام نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزاد 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد . "




زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99
اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به صورت جداگانه از سراسری و از طریق سایت اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام می گیرد و داوطلبان می توانند حدودا در شهریور ماه 99 با مراجعه به این سایت و وارد کردن کد دسترسی به انتخاب رشته و کد ملی خود ، این نتایج را مشاهده نمایند . زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 بلافاصله پس از اعلام شدن به اعضای کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا اطلاع رسانی می شود .


" با مشخص شدن تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد . "




زمان اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99
در مرحله پایانی فرآیند آزمون دکتری سازمان سنجش با بررسی نمره آزمون کتبی ، نمره مصاحبه و سهمیه های موثر در پذیرش داوطلبان دانشگاه آزاد ، نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99 را از طریق سایت sanjesh.org منتشر می کند .

با توجه به تعویق کنکور دکتری پیش بینی می شود نتایج نهایی این آزمون تا پایان مهر ماه در اختیار داوطلبان قرار بگیرد که با عضویت در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام دکتری تخصصی هیوا می توانید به موقع از این رویداد باخبر شوید .


" با مشخص شدن تاریخ اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد . "




تلاش مشاوران هیوا بر این است که بهترین راهنمایی ها را در اختیار داوطلبان قرار دهند و داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد می توانند هر زمان که در رابطه با مراحل آزمون دکتری با مشکلی مواجه شدند ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایند . 

سوالات متداول

1- نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام می شود ؟
سازمان سنجش نتایج اولیه آزمون دکتری را برای متقاضیان دانشگاه های سراسری و آزاد حدودا در مرداد ماه منتشر می کند که به محض اعلام تاریخ دقیق ، این مقاله به روز رسانی می شود . 

2- چه زمانی می توان نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را دریافت کرد ؟
داوطلبان می توانند احتمالا در شهریور ماه نتایج انتخاب رشته خود را مشاهده کنند که زمان دقیق این رویداد به محض اعلام در این مقاله اطلاع رسانی می شود . 

3- تاریخ اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد چه زمانی است ؟
طبق متن مقاله نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد احتمالا در مهر ماه اعلام می شود و تاریخ دقیق آن پس از اعلام شدن توسط سازمان سنجش در متن مقاله ارائه می شود . 

منبع : زمان اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/JpW9
نظرتان را بنویسید