زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مرکز سنجش و پذیرش از داوطلبانی که اسامی آنان جز پذیرفته شدگان مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 بوده، برای شرکت در جلسه مصاحبه این دانشگاه دعوت به عمل خواهد آورد . این داوطلبان باید مطابق زمانبندی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400 در جلسه مصاحبه حاضر شده تا صلاحیت علمی و آموزشیشان برای تحصیل در دانشگاه تائید شود .




پس از اتمام زمان برگزاری آزمون دکتری 1400 سازمان سنجش نتایج اولیه دکتری را به صورت کارنامه و بر اساس نمره کل و رتبه و همچنین با توجه به سهمیه و کدرشته امتحانی در سایت خود به نشانی sanjesh.org قرار می دهد . داوطلبان علاقه مند به منظور پذیرش در دانشگاه آزاد می توانند با استفاده از شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد که انتهای کارنامه اولیه آزمون دکتری 1400 درج شده نسبت به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اقدام کنند .

پس از اتمام زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400، مرکز سنجش و پذیرش فرم انتخاب رشته داوطلبان را بررسی کرده و اسامی پذیرفته شدگان این مرحله را به صورت مجزا از سازمان سنجش و از طریق سایت azmoon.org به اطلاع داوطلبان می رساند . مرحله بعدی این آزمون مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد است که در سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد. در ادامه جهت اطلاع رسانی هر چه دقیقتر به داوطلبان زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400 بررسی شده است.



تاریخ مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400
پیش بینی می شود تاریخ مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400 مدت کوتاهی پس از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه آزاد در تیر ماه باشد. در زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400 دعوت شدگان به مصاحبه دکتری ازاد می بایست مدارک مصاحبه دانشگاه آزاد را فراهم کرده تا بتوانند این مرحله از آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند .داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا در جریان آخرین اخبار مربوط به کنکور دکتری دانشگاه آزاد 1400 قرار بگیرند . 





رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد زمان برگزاری مصاحبه دکتری 1400 را اواخر خرداد ماه یا اوایل تیر ماه اعلام کرد.



حتما بخوانید: صفر تا صد مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400






مشاوره مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400
داوطلبانی که هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را در سایت این دانشگاه به آدرس azmoon.org پرداخت نمایند، می توانند در جلسات مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد شرکت نمایند. در مصاحبه دکتری سوالاتی از پایان نامه کارشناسی ارشد، زمینه پژوهشی، سوابق تحقیقاتی و مسائلی از این دست پرسیده می شود.

همچنین یکی از موضوعاتی که در زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400 برای مصاحبه کنندگان اهمیت زیادی دارد، میزان تسلط داوطلبان به زبان انگلیسی می باشد. داشتن مدرک زبان انگلیسی در زمان مصاحبه دانشگاه آزاد ضروری نیست، با این حال افرادی که پذیرفته نهایی دوره دکتری اعلام می شوند می بایست پیش از فرا رسیدن آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد در یکی از آزمون های زبان معتبر شرکت نموده و نمره مناسبی کسب کنند.










علاقه مندان می توانند برای اطلاع از زمان و تاریخ دقیق مصاحبه آزمون دکترا دانشگاه آزاد در سال 1400 عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی هیوا و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوند . همچنین مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی به تمامی سوالات داوطلبان پیرامون مصاحبه دکتری پاسخ دهند . 

در ادامه بخوانید: هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400









سوالات متداول


1- نکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی برای چه افرادی الزامی است ؟
داوطلبانی که به مصاحبه یک یا چند دانشگاه سراسری دعوت شده و قصد شرکت در آن را دارند می بایست فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری را تکمیل نمایند .




2- آیا می توان هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را سر جلسه پرداخت نمود ؟
خیر هر فرد باید هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را در زمان مقرر شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش از طریق سایت azmoon.org پرداخت نماید .




3- آیا میزان تاثیر مصاحبه دکتری برای دانشگاه آزاد نیز همانند دانشگاه های سراسری است ؟
بله تاثیر مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 50 درصد می باشد .

منبع : زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xR2z
نظرتان را بنویسید