مانع ترافیکی فلزی

مانع ترافیکی فلزی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
تکتم

مانع ترافیکی فلزی، با توجه به افزایش آگاهی درباره فرهنگ رانندگی، در کشور از ابزارهای متنوعی برای بهبود مدیریت استفاده می‌شود. یکی از این ابزارها، موانعی هستند که اثرات متفاوتی دارند و به جلوگیری از خطرات رانندگی کمک می‌کنند. یکی از ابزارهای پرکاربرد ترافیکی، یک مانع فلزی است که به شکل "u" طراحی شده است. این محصول، در اندازه ها و ارتفاع های مختلف، با رونق بالا در بازار موجود است و برای فرهنگ سازی بهتر توسط شهرداری ها استفاده می‌شود. ما در واقع، تولید کننده تجهیزات ترافیکی هستیم. 

مانع ترافیکی فلزی

مانع ترافیکی فلزی

با توجه به گسترش شهرنشینی و افزایش جمعیت، مشکلات متعددی در هنگام رفت آمد و رانندگی به وجود می‌ آید. برای جلوگیری از این خطرات، محصولات ترافیکی و رانندگی برای مدیریت و کنترل بهتر آنها به کار می‌رود و نقش مهمی در ایجاد نظم دارد. یکی از این محصولات، یک ابزار شکل یو و یا مانع ترافیکی فلزی است که جز موانع ترافیکی بسیار پرکاربرد بوده و به عنوان یک تابلوی ورود ممنوع در برخی از مکان‌ها نصب می‌شود. مایع فلزی یو همانطور که از نامش مشخص است، یک ابزار فلزی یو شکل است که نوعی ابزار ترافیکی می‌باشد و برای دید بهتر رانندگان در شب از رنگ‌های شبرنگی استفاده می‌شود. 

در واقع این محصول یک مانع بازدارنده است که در پارکینگ خودروها، بلوارها، پیاده‌روها و... برای جلوگیری از دور زدن موتورسواران قرار می‌گیرد. استفاده از این مانع نقش بسیار مهمی در تعریف حریم شخصی خودروها دارد و معمولاً در اکثر مکان‌های عمومی و مهم مانند بیمارستان، آتش‌نشانی و اداره‌های پلیس استفاده می‌شود. این مانع به دلیل فرهنگ‌سازی بهتر و درست در رانندگی در شهرهای پرجمعیت استفاده می‌شود که حضور آن ضروری است و از این طریق می‌توان از تردد خودرو و امنیت عابران اطمینان حاصل نمود. 

مانع ترافیکی فلزی

کاربرد مانع ترافیکی فلزی

در خصوص کاربرد مانع ترافیکی فلزی باید گفت این مانع یکی از جداکننده‌های پارکینگی بسیار مهم، مانع فلزی یو شکل است. این محصول از بهترین و باکیفیت‌ترین فلزها با ضخامت ۲ سانتیمتر و قطر ۶ سانتیمتر تولید شده که وزن آن حدود ۹ کیلوگرم می‌باشد و به دلیل سنگینی وزن، نصب صحیحی که دارد، امکان تکان دادن آن پس از نصب وجود نخواهد داشت. سایز بندی‌های این محصول مختلف است. زیرا یک وسیله کم جا و کاربردی است که فضای پارکینگ‌ها را از هم تفکیک می‌کند و به خودروها اجازه نمی‌دهد که به حریم دیگر خودروها به توقف و پارک آنها نفوذ کنند. 

در واقع کاربرد این محصول بسیار گسترده است و حتماً زمانی که بسیاری از پیاده‌روها مراجعه می‌کنید و در قسمت ورودی آنها این مانع‌های فلزی جهت جلوگیری از ورود موتور نصب شده است تا امنیت عابرین پیاده را تامین نموده و از مزاحمت‌ها جلوگیری کند. با توجه به اینکه در پیاده‌روها سرقت‌های بسیار زیادی رخ داده، شهرداری این محصول را در قسمت‌های مختلفی از پیاده‌روهای شهر تعبیه کرده تا این خطر را به حداقل برساند و امنیت عابرین پیاده را تامین کند. از این مانع در اکثر پارکینگ‌ها عمومی استفاده می‌شود به خصوص پارکینگ‌های طبقاتی، جلوی درب بسیاری از آسانسورها و راهروها این محصول به کار گرفته می‌شود. 

مانع ترافیکی فلزی

علل استفاده از مانع ترافیکی فلزی

کاربرد هایی که در بالا اشاره کردیم، دلیل و علل استفاده از مانع ترافیکی فلزی یو شکل است. امروزه با افزایش جمعیت و ترافیک های بسیار سنگین، رانندگان بی حوصله شدند و حوصله ترافیک و شلوغی را ندارند. از این رو برای جلوگیری از قانون شکنی از محصولات ترافیکی استفاده می شود. این مانع ها همانطور که از نامشان مشخص است از ورود خودرو به یک منطقه خاصی جلوگیری می کند و مانع ورود آن می گردد. استفاده از آن کمک می کند رانندگان و مالکان خودرو موتور با قوانین آشنایی بیشتری داشته باشند و از جریمه شدن آنها جلوگیری نماید.

 بسیاری از منازلی که در مرکز شهر وجود دارد با خودروهای مزاحم بسیار روبرو هستند که امکان پارک سایر خودرو ها در جلوی پارکینگ منزل آنها شده و مزاحت ایجاد می کند. در این صورت می‌ توان از مانع های ترافیکی استفاده کرد و این مشکل را برای همیشه حل نمود. البته بسیاری از مالکان ساختمان‌ها از تابلو های عدم پارک خودرو استفاده می‌ کنند اما بسیاری از افراد به این تابلو اهمیت نداده و ممکن است ماشین خود را جلوی در پارکینگ ساختمان ها پارک نمایند و منجر به مزاحمت و اذیت آنها شود که در نتیجه نصب مانع یو شکل یک محصول همیشگی برای جلوگیری از پارک خودروهای مزاحم است که البته برای نصب این کار و مجوزهای لازم را دریافت نمود. 
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4pW0
نظرتان را بنویسید