کله قندی ترافیکی با زنجیر

کله قندی ترافیکی با زنجیر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
تکتم

کله قندی ترافیکی با زنجیر

انواع کله قندی ترافیکی وابسته به جنس مواد استفاده شده در تولید آن هستند. اگر قیمت این کله قندی بالا باشد، گرانتر و اگر جنس مصرفی ارزان باشد، قیمت آن پایین تر خواهد بود. کله قندی ترافیکی با زنجیر همانطور که نقش هشداردهنده را ایفا می‌کند، ارتفاع‌های متفاوتی دارد، به طول‌های پنجاه، هفتاد و صد سانتیمتر که در مکان‌های مختلف بکار می‌رود. اگر جنس مورد استفاده در آن از درجه دو و سه باشد، آن را ارزان می‌توان در نظر گرفت؛ در حالی که اگر از مواد اولیه و برتر استفاده شود، قیمت آن بالا خواهد بود. 

کله قندی ترافیکی با زنجیر

مشخصات کله قندی ترافیکی با زنجیر

این محصول با نام‌های مختلفی همچون کله قندی ترافیکی با زنجیر، کله قندی پلاستیکی یا قندیل نیز شناخته می‌شود. مشخصات کله قندی ترافیکی با زنجیر مخروط ترافیکی به طول 75 سانتیمتر بزرگترین عضو خانواده محصولات مشابه است و برای کسب استحکام بیشتر، در پایه‌اش یک لاستیک سنگین به شکل هشتضلعی و با طول ضلع 35 سانتیمتر قرار دارد. قطر بخش پایینی (بزرگ‌ترین قطر) تقریباً 26 سانتیمتر و قطر بخش بالایی (کوچک‌ترین قطر) این مخروط ۵ سانتیمتر است. برای بالا بردن دید پایداری این محصول در مکان‌های تاریک، یک تیکه‌ی شبرنگ در شکل مخروطی به ارتفاع ۲۰ سانتیمتر روی آن نصب شده است.

خرید کله قندی ترافیکی با زنجیر

 در بالای این محصول یک حلقه‌ی پلاستیکی قرار داده شده است تا امکان عبور زنجیره‌ی پلاستیکی و اتصال آن به یک بخش خاص را فراهم سازد. زنجیره‌ی پلاستیکی ایمنی روی قلاب‌هایی که در بالای کله قندی ترافیکی قرار دارد، بکار گرفته می‌شود و برای جداسازی در پارکینگ‌ها، فرودگاه‌ها، مجتمع‌های تجاری و همچنین مسیر عبور افراد و خودروها استفاده می‌شود. این محصول با متراژ و رنگ‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. برای سفارش و خرید کله قندی ترافیکی با زنجیر، با شماره‌های درج شده در سایت بازار ترافیکی تماس حاصل فرمایید. 

کله قندی ترافیکی با زنجیر

مانع ترافیکی

این کله قندی ترافیکی جزو تجهیزات ترافیکی است که به منظور هدایت در مسیرها و به عنوان مانع ترافیکی به کار می‌رود. جنس این کله قندی از پی وی سی و لاستیک ساخته شده است و دارای مقاومت و استحکام بالایی می‌باشد. از نوع شبرنگی در این کله قندی برای بهبود دید افراد و رانندگان در شب استفاده شده است. این محصول انعطاف پذیری بالایی دارد و در خیابان‌ها و بزرگراه‌ها به عنوان یک مانع ترافیکی با کیفیت استفاده می‌شود.

کله قندی ترافیکی با زنجیر

کله قندی ترافیکی 

 این محصول همچنین به عنوان مانع در جلوی درب‌های فروشگاه‌ها و مغازه‌ها نیز استفاده می‌شود. کله قندی ترافیکی با کف لاستیکی به طول ۵۵ سانتیمتر مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است و در شرایط آب و هوایی مختلف از مقاومت بالایی برخوردار است. در صورت برخورد خودرو با این مانع، هیچ آسیبی برای آن نخواهد داشت و با استحکام بسیار بالایی طراحی شده است. در بخش بالایی این محصول، یک قلاب به منظور عبور زنجیره و اتصال آن استفاده می‌شود. 
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oN6A
نظرتان را بنویسید