قیمت کله قندی ترافیکی

قیمت کله قندی ترافیکی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
تکتم

استفاده از انواع موانع پلاستیکی ترافیکی و دیگر محصولات تولیدی توسط تولید کننده کله قندی ترافیکی همچون انواع استوانه ایمنی ترافیکی با مد نظر قرار دادن اصول و شرایط و نحوه نصب استوانه ترافیکی قابلیت توفیق را دارد. 

در ادامه لیست قیمت استوانه ترافیکی جهت استفاده شرکت های ترافیکی و دیگر فعالان حوزه ترافیک با به روز رسانی ماهیانه ارائه میشود. استفاده از انواع استوانه ترافیکی و کله قندی به عنوان موانع و جداکننده های ایمنی در پارکینگ ها و پروژه های ترافیکی همیشه مورد توجه بوده است. 

قیمت کله قندی ترافیکی

قیمت کله قندی ترافیکی

تهیه لیست قیمت کله قندی ترافیکی و به روز کردن آن بصورت ماهیانه جهت تسهیل خرید کله قندی پلاستیکی از تولید کننده کله قندی ترافیکی و نصب کله قندی (کله قندی ترافیکی به انگلیسی: Traffic cone) میتواند مورد نیاز کارفرمایان و شرکت های ترافیکی باشد.استفاده از کله قندی تابلودار جهت جلوگیری و منع رفت و آمد در معابر پرتردد همیشه درخواست مشتریان این محصول بوده است.

لیست قیمت استوانه ترافیکی |
قیمت کله قندی ترافیکی

قیمت موانع پلاستیکی ترافیکی

در بسیاری از استعلامات و مناقصات صورت گرفته، قیمت موانع پلاستیکی ترافیکی و فلزی همچون استوانه ایمنی و استوانه ترافیکی فلزی، چشم گربه ای ایمنی و قیمت انواع کله قندی ترافیکی همراه با قیمت نصب استوانه ترافیکی به صورت جزئی و عمده خواسته شده است. شرکت‌های ترافیکی تجهیزات ترافیکی و شرکت تجهیزات ایمنی راه‌ها را ملزم به انجام پروژه ترافیکی همراه با نصب تجهیزات ترافیکی همچون نصب استوانه ترافیکی می‌کنند. در این راستا، هزینه‌های نصب لوازم ترافیکی و هشدار در لیست قیمت استوانه ایمنی و قیمت کله قندی و سرعت‌گیر پلاستیکی راهنمایی رانندگی و سایر آیتم‌های وسایل کنترل ترافیک در نظر گرفته می‌شود.

قیمت کله قندی ترافیکی

کله قندی پلاستیکی

کله قندی پلاستیکی انواع مختلفی دارد و این باعث می‌شود قیمت آن متغیر باشد. یکی از این انواع، کله قندی تاشو است که به صورت دایره‌وار جمع شده و به راحتی قابل حمل است. استحکام و کیفیت بالای آن، باعث افزایش تقاضا برای خرید آن شده است. برای خرید کله قندی پلاستیکی، اولین نکته‌ای که باید بررسی شود، کیفیت و جنس آن است.

اگرچه انواع مختلفی از کله قندی وجود دارد، اما هدف و کاربرد آنها مشترک و یکسان است. هدف آنها کنترل و هدایت مسیرها و حتی جلوگیری از وقوع تصادفات است. شاید جالب باشد بدانید که وقتی یک خودرو از روی مخروط‌های پلاستیکی عبور می‌کند و سپس به عقب می‌رود، کله قندی به حالت اولیه خود برمی‌گردد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KWAz
نظرتان را بنویسید