قیمت کله قندی ترافیکی

قیمت کله قندی ترافیکی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
تکتم

محصولات یا وسایل به منظور افزایش سطح ایمنی و بهبود ترافیک شهری و جاده‌ای از نوع استوانه ترافیکی یا استوانه باتومی ایمنی به نام استوانه های ترافیکی استفاده می‌شود. استوانه های ترافیکی در انواع مختلفی طراحی شده‌اند و هر کدام از این مدل ها، نقش و خدمات مهمی در حوزه ترافیک و ایمنی شهری و برون شهری دارند. علاوه بر استوانه ها، انواع کله قندی ها مانند کله قندی فلزی نیز در کاهش هرج و مرج ترافیکی نقش مهمی ایفا می‌کنند. 

قیمت کله قندی ترافیکی

کله قندی ترافیکی

مجموعه فرتو ترافیک تولید کننده تجهیزات ترافیکی از قبیل استوانه های ترافیکی، تابلو سرعت گیر و کله قندی ترافیکی، با ارائه قیمت های مناسب و کیفیت برتر، به رضایت مشتریان خود می‌پردازد. نصب و استفاده از استوانه های ترافیکی بسیار ساده است و بیشتر تجهیزات ترافیکی مورد نیاز در شهرهای داخلی و خارجی مانند کرج، با استفاده از خدمات ما و با یا بدون واسطه، تهیه می‌شوند. همچنین، کله قندی ها نیز انواع متنوعی دارند که می‌توان آن‌ها را بر اساس رنگ، سایز، جنس و ابعاد مختلف دسته‌بندی کرد. در حال حاضر، کله قندی ها به رنگ‌های نارنجی، قرمز، زرد، سبز، آبی و سفید در سطح شهر و جاده قابل مشاهده هستند. 

قیمت کله قندی ترافیکی 

جنس کله قندی ها نیز ابتدا از جنس بتن و سیمان بوده‌اند و اکنون به صورت پلاستیکی تولید می‌شوند. قیمت کله قندی ترافیکی نیز می‌تواند همانند قیمت استوانه های ترافیکی از فروشگاه تجهیزات ترافیکی دریافت شود. کله قندی های استوانه ای به دلیل انعطاف بالا، در اثر عبور ماشین های متعدد از روی آن، به حالت اولیه خود بازمی‌گردند و به ماشین ها آسیب کمتری وارد می‌کنند. 

قیمت کله قندی ترافیکی

ساختار کله قندی ترافیکی

روی کله قندی ها یک نوار شبرنگ نصب شده است که در شرایط مه گرفتگی یا شب، به رانندگان دید کافی را می‌دهد و مسیر را برای آن‌ها مشخص می‌کند. با هدف جذب مشتریان و افزایش فروش، فروشندگان تجهیزات ترافیکی باید تسهیلاتی برای خریداران ارائه دهند تا مشتریان را به خرید ترغیب کنند. خرید اینترنتی در حال حاضر بسیار م 
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/R4BY
مطلب قبلی
آدمک پرچم زن
مطلب بعدی
بگ کاغذی آماده
نظرتان را بنویسید