اکسسوری آشپزخانه بخرم یا نه ؟

اکسسوری آشپزخانه بخرم یا نه ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mobin1

برای شمایی که در هر گوشه از خانه خود طراحی خاصی انجام داده اید و سعی می کنید خود را به سمت زیبایی و نظم سوق دهید، خرید لوازم کاربردی برای آشپزخانه یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید. 

تهیه این لوازم برای استفاده بهتر از فضای آشپزخانه راه حل بسیار کارآمد و مهمی خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که لوازم آشپزخانه چیست؟ 

کاربرد آن چیست و چه انواعی دارد؟ برای یافتن پاسخ سوالات در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. پس از مطالعه این مقاله می توانید اکسسوری آشپزخانه مورد نظر را در کمترین زمان خریداری کنید. چرا باید لوازم آشپزخانه تهیه کنیم؟ اگر نظم و زیبایی خانه برایتان اهمیت زیادی دارد، خرید لوازم کاربردی و ضروری آشپزخانه را فراموش نکنید.

 پس از خرید لوازم طراحی منزل، باید شروع به خرید لوازمی کنیم که آشپزخانه ما را مدرن جلوه دهد. البته استفاده از لوازم آشپزخانه تنها زیباسازی و مدرن کردن فضای آشپزخانه نیست، این وسایل نقش بسیار مهمی در نظافت و نظم بخشیدن به لوازم ضروری آشپزخانه دارند.

 لوازم آشپزخانه انواع مختلفی دارد که می توانید با توجه به ابعاد آشپزخانه و سلیقه خود از فروشگاه لوازم جانبی خریداری کنید. در ادامه شما را با کاربردی ترین و مهم ترین لوازم آشپزخانه آشنا می کنیم. سطل زباله، کاربردی ترین لوازم آشپزخانه سطل زباله یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه است. اگرچه سطل زباله هیچ تاثیری در زیبایی فضای آشپزخانه ندارد; اما این سطل نقش بسیار مهمی در نظافت آشپزخانه دارد.

 سطل زباله انواع مختلفی دارد که با توجه به ابعاد آشپزخانه و چیدمان آن می توانید آنها را خریداری کنید. جای قابلمه و پایه، لوازم ضروری آشپزخانه های بدون کابینت پایه قابلمه و جا ظروف ظروف آشپزی شما را در آشپزخانه نظم می دهد و راه حلی خلاقانه برای نظم بخشیدن به فضای آشپزخانه به خصوص آشپزخانه هایی است که کشو و کابینت ندارند. البته استفاده از این پایه ها در آشپزخانه هایی که کابینت کمی دارند بسیار کاربردی خواهد بود. 

معمولا قرار دادن کابینت های بزرگ در کشوهای کابینت فضای کابینت را به هم ریخته و شلوغ می کند پس بهتر است با خرید لوازم کاربردی از فضای آشپزخانه نهایت استفاده را ببرید. استفاده از ایده های خلاقانه مانند قرار دادن قابلمه و وسایل کاربردی مانند میکسر یا پلوپز روی یک میز چند طبقه کوچک در گوشه ای از آشپزخانه نیز راه حل بسیار خوبی خواهد بود. با استفاده از انواع چرخ ها به راحتی می توانید این میز کوچک را به یک میز متحرک تبدیل کنید و بدون جابجایی لوازمی که روی آن قرار می گیرد در کمترین زمان میز را جابجا کنید. 

قلاب آویز آشپزخانه، جدیدترین لوازم جانبی آشپزخانه قلاب آویزان یکی از جدیدترین لوازم آشپزخانه است. این وسیله کاربردی معمولا از پلی استر یا استیل ساخته شده و کاربردهای متفاوتی دارد. یکی از مهمترین کاربردهای قلاب آویز آشپزخانه آویزان کردن انواع دستگیره آشپزخانه، انواع ظروف پخت و پز، ماهیتابه های کوچک و بزرگ و فنجان های دستی می باشد. قلاب آویز را می توان از دیوارهای خالی آشپزخانه، فضای بین کابینت ها و یا حتی روی کابینت نصب کرد.

 اگر از دستگیره های کابینت مخفی استفاده می کنید، می توانید به راحتی از این قلاب ها استفاده کنید بدون اینکه به دسته های آویزان شده از در کابینت و از قسمت های مختلف آشپزخانه آسیبی وارد شود. با استفاده از لوازم جانبی سبد آبکشی در کمترین زمان به ظروف ضروری دسترسی پیدا کنید بدون شک سینک یکی از کاربردی ترین لوازم و لوازم آشپزخانه است. کاربرد اصلی آبچکان نظم دادن به ظروف شسته شده و سرعت بخشیدن به فرآیند خشک شدن ظروف است. با خرید آبپاش مرغوب می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. مانند سایر لوازم آشپزخانه، سینک نیز انواع مختلفی دارد.

 آبچکان ایستاده، آبچکان رومیزی، آبچکان کابینت و آبچکان آویزان از پرکاربردترین انواع این اکسسوری آشپزخانه هستند. آشپزخانه فوق العاده، مهم ترین و متنوع ترین لوازم آشپزخانه اگر به دنبال اکسسوری هستید که در کمترین زمان شلوغی آشپزخانه را از بین ببرد، سوپر آشپزخانه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. با استفاده از Super در کمترین زمان به دستگاه مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت.

 این وسیله ارزشمند را می توان به عنوان انبار محرک به مشتریان عزیز معرفی کرد. با استفاده از سبدهای فوق العاده می توانید با خیال راحت از تمام قسمت های آشپزخانه استفاده کنید. با توجه به کاربرد مورد نظر و مدل کابینت آشپزخانه می توانید سوپری مورد علاقه خود را خریداری کنید. رویه آشپزخانه در انواع ایستاده، زمینی و کشویی به فروش می رسد. با استفاده از این سوپرها به راحتی در کمترین زمان تمامی لوازم کابینت را مرتب خواهید کرد.

نظرتان را بنویسید