نام مستعار شهرهای جهان : نیویورک، سیدنی، پاریس، قاهره

نام مستعار شهرهای جهان : نیویورک، سیدنی، پاریس، قاهره
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Alireza Khoshkonesh
نیویورک: سیب بزرگ

شهر نیویورک به نام های مستعار زیادی از جمله "شهری که هرگز نمی خوابد" یا "گاتهام" شناخته می شود. اما محبوب ترین آنها احتمالاً "سیب بزرگ " است. این نام مستعار چگونه به وجود آمده است؟ اگرچه استفاده از این عبارت در اوایل دهه 1900 ثبت شده است ، این اصطلاح برای اولین بار در دهه 1920 رواج پیدا کرد. زمانی که جان جی فیتز جرالد ، نویسنده ورزشی ، ستونی را در مورد اسب سواری با عنوان "اطراف سیب بزرگ" آغاز کرد. با این حال ، در یک کمپین گردشگری در دهه 1970 ، این نام مستعار مترادف با شهر نیویورک نبود.

ژنو: پایتخت صلح

ژنو ، دومین شهر پرجمعیت سوئیس است که به دلیل دیپلماسی خود شناخته شده است. ژنو نه تنها در دفتر مرکزی اروپایی سازمان ملل متحد قرار دارد ، بلکه در آن سازمانهای بین المللی مانند صلیب سرخ نیز تأسیس شده است. همچنین، کنوانسیون های ژنو ، مجموعه ای از معاهدات برای بهبود اثرات مستقیم و جانبی جنگ بر سربازان و غیر نظامیان ، به امضا رسیده اند. بنابراین، مناسب است که ژنو به عنوان "پایتخت صلح" شناخته شود.

تورنتو: شهر گلی

"شهر گلی" یک نام مستعار است که در هنگام باران ، برای نیویورک مناسب تر است. اما در واقع یک نام مستعار برای شهر تورنتو در کانادا است. نام " یورک گل آلود " اکنون به اندازه گذشته محبوب نیست ، اما این نام به زمانی در تاریخ تورنتو اشاره می کند که هیچ سیستم فاضلابی وجود نداشته است . بخش "یورك" در تورنتو، در واقع به زمان استعمار تورنتو توسط بریتانیا باز می گردد. این نام به افتخار شاهزاده فردریك ، دوك یورك بر آن نهاده شده است. اکنون نام مستعار " یورک گل آلود" نمایانگر سالهای اولیه این شهر کانادا است.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Kqyx
نظرتان را بنویسید