زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد

زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پس از اعلام نتیجه اولیه کارشناسی ارشد 99 داوطلبان مجاز شده ، فرم اینترنتی انتخاب رشته ارشد را تکمیل و ثبت می کنند . مدتی پس از انجام این فرآیند نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99 مشخص می شود . این نتایج معمولا در شهریور ماه منتشر می شوند .




پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 99 داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و فرم اینترنتی مربوطه را تکمیل می کنند . متقاضیان در این مرحله مجاز به انتخاب 100 کد رشته محل متناسب با مجموعه امتحانی خود می باشند .

داوطلبان پس از الویت بندی کردن کد رشته های مورد علاقه خود منتظر اعلام نتایج نهایی هستند تا از قبولی و یا عدم قبولی خود در دانشگاه ها آگاه شده و در صورت پذیرش به دانشگاه محل قبولی خود رفته و ثبت نام کنند به همین دلیل در ادامه مقاله به توضیح زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99  می پردازیم .



زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99
پس از آن که نرم افزار سازمان سنجش به بررسی فرم انتخاب رشته تمامی داوطلبان پرداخت ، نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99 را منتشر می کند . داوطلبان در این زمان می بایست به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات ثبت نامی ، نتایج خود را مشاهده نمایند .

نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99 سال پیش در اواسط شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت . پیش بینی می شود امسال به دلیل تعویق در برگزاری کنکور ارشد  99 کمی دیرتر از این تاریخ و در مهر ماه شاهد اعلام نتایج نهایی باشیم .



 به محض طلاع از زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99 متن مقاله بروزرسانی می شود .



با توجه به تغییرات احتمالی این بازه زمانی به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد هیوا و دنبال کردن صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99 مطلع شوند .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد









اعتراضات زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99
گاها با داوطلبانی مواجه هستیم که به اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد معترض بوده و به دنبال راهی برای ثبت درخواست خود می باشند . سازمان سنجش با در نظر گرفتن بخشی تحت عنوان اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد این امکان را در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا اعتراضات خود را از طریق ارسال درخواست به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ثبت نمایند .

البته نارضایتی برخی داوطلبان نتیجه اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 می باشد . به عبارت دیگر بسیاری از متقاضیان به دلیل بی دقتی یا عدم آگاهی دچار اشتباهاتی در مرحله انتخاب رشته شده و نتیجه دلخواه را کسب نمی کنند . این داوطلبان می توانند از قابلیت درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد استفاده کرده و از این طریق به اصلاح برخی اشتباهات رایج در انتخاب رشته کارشناسی ارشد بپردازند .

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا در تاریخ اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99 پاسخگوی سوالات داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آن ها را در مشاهده نتایج یاری می کنند .

در ادامه بخوانید: درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد











سوالات متداول


1- در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99 فقط رشته محل قبولی داوطلبان مشخص می شود ؟
 بله ، داوطلبان در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99 فقط می توانند از وضعیت قبولی خود مطلع شوند اما جزئیات این نتایج در کارنامه نهایی کارشناسی ارشد درج می شود . 




2- آیا امکان اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 9 وجود دارد ؟
 بله ، همانطور که در متن مقاله گفته شد در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99 لینک اعتراض به نتایج در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش فعال می شود . 




3- آیا داوطلبان در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99 می توانند از رتبه اکتسابی خود در تمامی رشته محل های انتخابی مطلع شوند ؟
 در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99 تنها وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلب منتشر می شود و متقاضیان برای اطلاع از رتبه اکتسابی در هر رشته محل باید کارنامه سبز خود را دریافت کنند . 

منبع : زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yNgP
نظرتان را بنویسید