زمان اعلام نتیجه های آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری

زمان اعلام نتیجه های آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

داوطلبان بعد از شرکت در آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 1400 به دنبال اطلاع از نتیجه آزمون و مشاهده کارنامه خود هستند. آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 1400 نیز مشابه آزمون وکالت قوه قضاییه دو مرحله ای است. زمان اعلام نتایج آزمون وکالت کانون وکلا، اصولا دو تا سه ماه بعد از برگزاری آزمون در نظر گرفته می شود.

 

 

آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری سال 1400 با توجه به بیانیه های منتشر شده احتمالا اواسط اسفندماه برگزار شود و داوطلبان بعد از ماه ها تلاش و مطالعه، در روز آزمون میزان معلومات خود را با پاسخگویی به سوالات نشان می دهند. همانطور که می دانید آزمون وکالت مانند اکثر آزمون ها ظرفیت خاصی برای پذیرش دارد و صرفا داوطلبانی که با توجه به درصد پاسخگویی درست به سوالات و تراز آزمون در این دسته قرار می گیرند، در آزمون پذیرفته می شوند.

بعد از برگزاری آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری ۱۴۰۰، داوطلبان به دنبال اطلاع از نتیجه عملکرد خود بوده و پیوسته در تب و تاب اعلام نتایج می باشند. برای مشاهده جواب و دریافت کارنامه آزمون باید در زمان و مهلت تعیین شده، به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و بعد از تکمیل اطلاعات خواسته شده، نتیجه را مشاهده کنند. در ادامه به توضیحات کاملی در خصوص زمان و مهلت اعلام نتایج آزمون وکالت 1400 پرداخته شده است.



 

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 1400

معمولا یک تا دو ماه پس از برگزاری آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری نتایج آن در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می شود. داوطلبان لازم است زمان اعلام نتایج آزمون وکالت کانون وکلا به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات فردی و شخصی، کارنامه خود را مشاهده کنند. توجه داشته باشید که آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری هر ساله مستقل از آزمون وکالت قوه قضاییه برگزار می شود.

 

با توجه به اهمیت بالای نتایج این مرحله از آزمون برای شرکت در مرحله بعدی و رقابت با سایر داوطلبان، بهتر است که هر یک از داوطلبان بعد از مشخص شدن تاریخ اعلام نتایج اولیه وکالت کانون وکلا دادگستری ۱۴۰۰، در اولین فرصت برای مشاهده نتایج اقدام کرده و این کار را با تاخیر انجام ندهند تا در صورت قبولی پس از آن با جمع آوری مدارک مورد نیاز برای آزمون شفاهی آن آماده شوند.

 

همچنین شما داوطلب گرامی، می بایست پس از دریافت نتیجه بدانید که جزییات کارنامه منتشر شده شامل چه مواردی است. به همین جهت می توانید به لینک زیر مراجعه و مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

 

حتما بخوانید: کارنامه آزمون وکالت

 

مشاوره اعلام نتایج آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 1400

مهلت خاصی برای مشاهده نتایج آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 1400 وجود ندارد اما چنانچه نسبت به نتیجه آزمون اعتراضی داشته باشید، حداکثر ظرف مدت پنج روز از زمان اعلام نتایج می توانید در سیستم پاسخگویی، نسبت به ثبت اعتراض به نتایج آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری اقدام نمایید. همانطور که گفته شد، برای مشاهده نتایج باید از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کرد و دسترسی به شماره داوطلبی و یا شماره پرونده برای مشاهده نتیجه، الزامی است.

 

چند هفته بعد از در دسترس قرار گرفتن کارنامه ها، هر کانون به طور مجزا اسامی پذیرفته شدگان را منتشر می کند. در واقع اطلاع قطعی از پذیرش در آزمون وکالت بعد از انتشار اسامی امکان پذیر است. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که هم در آزمون وکالت کانون وکلا و هم در آزمون وکالت قوه قضاییه شرکت کرده اید، می توانید برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه مقاله ذیل را مطالعه کنید.

 

در ادامه بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه

 

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اعلام نتایج آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 1400 می توانید در کانال تلگرام آزمون های حقوقی دینا عضو شوید و هر لحظه از اخبار آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری ۱۴۰۰ مطلع شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون اعلام نتایج آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 1400 پاسخ دهند.

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ اعلام نتایج آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری معمولا در چه زمانی انجام می شود؟

✔️ نتایج آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری معمولا یک تا دو ماه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود که توضیحات کامل در مورد آن در مقاله آورده شده است.

 

2- ✔️ نتایج آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ نتایج آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود که جزئیات مربوط به آن در مقاله آورده شده است.

 

3- ✔️ آیا مهلت خاصی برای مشاهده نتایج آزمون وکالت در نظر گرفته می شود؟

✔️ خیر، مهلت خاصی برای مشاهده نتایج این آزمون در نظر گرفته نمی شود اما اعتراض به نتایج تنها تا پنج روز بعد از اعلام نتایج امکان پذیر است که در مقاله نحوه اعتراض به نتایج بررسی شده است.

منبع : زمان اعلام نتیجه های آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/m1vA
نظرتان را بنویسید