اعلام نتایج لاتاری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا هر سال معمولا در ماه می ( اردیبهشت ماه ) اعلام شده و افرادی در این قرعه کشی ثبت نام کرده اند ، می توانند با مراجعه به سایت رسمی اعلام نتایج لاتاری 2022 و وارد کرد کد پیگیری ، نام خانوادگی و سال تولد خود از نتیجه لاتاری با خبر شوند .




افرادی که با کمک برنامه ویزای تنوع نژادی یا لاتاری آمریکا قصد مهاجرت به این کشور را دارند ، می بایست فرم ثبت نام را در سایت رسمی لاتاری پر کرده و عکس خود را بارگذاری نمایند . پس از اتمام موفقیت آمیز ثبت نام ، یک کد پیگیری 16 حرفی برای ثبت نام کنندگان صادر شده که می توانند در زمان اعلام نتایج لاتاری 2022 با کمک این کد از وضعیت برنده شدن یا عدم برنده شدن خود در لاتاری باخبر شوند .

اعلام نتایج لاتاری آمریکا حدودا 6 ماه بعد از به پایان رسیدن مهلت ثبت نام آن صورت می پذیرد . متقاضیانی که در لاتاری 2022 شرکت کرده و منتظر مشاهده نتایج خود هستند می توانند مجددا با مراجعه به سایت رسمی لاتاری در زمان مقرر و وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، از نتایج مطلع شوند که در این مطلب جهت رفاه حال شرکت کنندگان ، زمان و نحوه مشاهده نتایج لاتاری 2022 شرح داده شده است .



زمان اعلام نتایج لاتاری 2022
زمان اعلام نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا معمولا 6 ماه بعد از اتمام ثبت نام و در ماه می ( اردیبهشت ) می باشد . وزارت خارجه آمریکا زمان ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری 2022 را به همراه دستورالعمل شرکت در این قرعه کشی در سایت خود به نشانی dvprogram.state.gov منتشر نموده است . لازم به ذکر است نتایج لاتاری حدود 1 سال برای مشاهده در دسترس می باشد .




طبق اعلام سایت رسمی لاتاری ، زمان اعلام نتایج لاتاری 2022 روز 8 می 2021 ( مصادف با 18 اردیبهشت 1400 ) است .



بیشتر بخوانید: دستورالعمل لاتاری





نحوه مشاهده اعلام نتایج لاتاری 2022
سایت اعلام نتایج لاتاری در زمان مقرر امکان مشاهده نتایج را برای شرکت کنندگان فراهم می کند . جهت اطلاع از نتایج لاتاری 2022 می بایست به سایت dvprogram.state.gov مراجعه کرده و در صفحه اصلی check status را انتخاب کنید . پس از آن با وارد کردن کد پیگیری ، فقط نام خانوادگی به انگلیسی و سال تولد میلادی نتایج خود را مشاهده نمایید . در ادامه جهت اطلاع رسانی به متقاضیان راهنمای تصویری این فرآیند قرار داده شده است .



 راهنمای تصویری مشاهده اعلام نتایج لاتاری 2022



1- آدرس سایت اعلام نتایج لاتاری یعنی dvprogram.state.gov در پنجره مرورگر خود وارد نمایید .







2- جهت مشاهده نتایج لاتاری 2022 می بایست در صفحه اصلی سایت بخش DV Entrant Status Check را پیدا کرده و روی گزینه check status کلیک کنید .







3- در صفحه بعدی پیام خوشامدگویی و دستورالعمل مشاهده نتایج لاتاری 2022 ظاهر می شود که برای ادامه فرآیند گزینه continue را انتخاب کنید .







4- اکنون می بایست در صفحه بعدی اطلاعات خود را به ترتیب زیر جهت مشاهده نتایج لاتاری وارد نمایید :

 در قسمت 1 کد پیگیری یا Confirmation Number که در زمان ثبت نام لاتاری از طریق سایت دریافت نموده اید را وارد کنید .

​ در قسمت 2 نام فامیل خود را با حروف لاتین و دقیقا مطابق با نامی که در فرم ثبت نام لاتاری وارد کرده بودید ، تایپ کنید .

​ در قسمت 3 سال تولد میلادی خود را وارد نمایید .

​ در قسمت 4 کد اعتبار سنجی را مطابق تصویر نمایش داده شده در صفحه اعلام نتایج لاتاری وارد کنید .

پس از آن گزینه submit را انتخاب کرده تا نتایج لاتاری آمریکا برای شما نمایش داده شود .







حتما بخوانید: راهنمای سایت اعلام نتایج لاتاری



مشاوره اعلام نتایج لاتاری 2022
پس از اعلام نتایج لاتاری آمریکا در صورتی که جزو افراد برنده باشید می بایست هر چه زودتر مراحل مراجعه به سفارت خانه و دریافت ویزای آمریکا را آغاز نمایید ، در صورتی که نام شما در میان برندگان لاتاری قرار ندارد نیز می توانید در سال های آینده دوباره شانس خود را برای شرکت در این قرعه کشی امتحان نمایید .

همچنین لاتاری تنها روش مهاجرت به آمریکا نیست و به متقاضیان مهاجرت به آمریکا که در زمان اعلام نتایج لاتاری برنده اعلام نشده اند ، توصیه می کنیم روش مهاجرت از طریق تحصیل در خارج از کشور را که نسبت به Lottery اطمینان بیشتری دارد را هم مد نظر قرار دهند .

در صورتی که درباره نحوه مشاهده نتایج لاتاری آمریکا 2022 و زمان آن سوالاتی در ذهن دارید ، می توانید با تلفن ثابت با مرکز مشاوره هیوا تماس گرفته و پرسش های خود را مطرح کنید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار داده شود .

در ادامه بخوانید: تحصیل در خارج از کشور









سوالات متداول


1- چگونه می توان نتایج لاتاری آمریکا را مشاهده نمود ؟
متقاضیان برای مشاهده نتایج لاتاری می بایست در سایت اعلام نتایج در زمان مقرر کد پیگیری خود را وارد کنند که راهنمای گام به گام و تصویری مشاهده نتایج در متن مقاله موجود است .




2-  کد confirmation number چه نقشی در اعلام نتایج لاتاری دارد ؟
 confirmation number یا کد پیگیری ثبت نام ، کدی 16 رقمی بوده که هر فرد با وارد کردن آن می تواند نتایج لاتاری خود را ببیند و برای اطلاع از مراحل مشاهده نتایج می توانید به این مطلب مراجعه کنید .




3- نتایج لاتاری آمریکا چه زمانی اعلام می شود ؟
نتایج لاتاری هر سال در ماه می اعلام می شود که برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج لاتاری می توانید به متن مقاله مراجعه کنید .

منبع : اعلام نتایج لاتاری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lG9g
نظرتان را بنویسید