زمان ثبت نام لاتاری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
rasoul
دولت آمریکا با هدف ایجاد توازن در تنوع نژادی این کشور هر ساله اقدام به برگزاری قرعه کشی لاتاری ( Lottery ) در سراسر کشورهای دنیا کرده و از بین شرکت کنندگان این قرعه کشی به 55000 هزار نفر آنها که موفق به برنده شدن در لاتاری شده اند گرین کارت یا همان مجوز اقامت دائم آمریکا اختصاص می دهد .

شرایط ثبت نام در این قرعه کشی بسیار راحت بوده و نیاز به داشتن هیچ مدرک خاصی نیست ، اما به تازگی و برای شرکت در لاتاری سال 2022 داشتن پاسپورت معتبر الزامی می باشد و تنها افرادی که دارای این شرایط هستند قادر به شرکت در این قرعه کشی می باشند .

افراد برای شرکت در این ثبت نام در این قرعه کشی ملزم هستند تا در مهلت زمانی تعیین شده مدارک مورد نیاز را به همراه فرم ثبت نام تکمیل و از طریق سایت مربوطه با نشانی dvprogram.state.gov ارسال کنند . لازم به ذکر است که مدت زمان ثبت نام محدود بوده که در ادامه به ارائه مطالبی در رابطه با زمان و مهلت ثبت نام در لاتاری 2022 پرداخته شده است .




زمان ثبت نام در لاتاری 2022
معمولا زمان ثبت نام در قرعه کشی لاتاری ( Lottery ) و کشور های مجاز به شرکت در این قرعه کشی چند روز قبل از شروع مهلت ثبت نام توسط وزارت امور خارجه آمریکا در سایت مخصوص آن اعلام می شود . بر طبق تجربیاتی که از سال های قبل بدست آمده زمان برگزاری لاتاری در اول شروع سال مالی آمریکا که از ابتدای ماه اکتبر و مصادف با اواسط ماه مهر بوده می باشد .

این تاریخ برای سال 2022 از اول اکتبر مصادف با پنجشنبه 10مهر ماه 99 آغاز شده و متقاضیان برای ثبت نام در این قرعه کشی در صورت داشتن شرایط مورد نیاز از این تاریخ مجاز به ثبت نام در لاتاری و ارسال مدارک خود از طریق سایت مربوطه می باشند . لازم به ذکر است که برخلاف سال های گذشته در شرایط ثبت نام لاتاری سال 2022 داشتن پاسپورت معتبر در هنگام ثبت نام الزامی بوده و تنها افراد دارای پاسپورت معتبر قادر به ثبت نام هستند .





دقت شود که برای ثبت نام لاتاری پاسپورت معتبر پاسپورتی است که در روز ثبت نام حداقل یک روز از تاریخ اعتبار آن باقی مانده باشد .





مهلت ثبت نام لاتاری 2022
پس از شروع تاریخ ثبت نام لاتاری 2022 که از ابتدای ماه اکتبر یا 10 ماه مهر بوده متقاضیان به مدت 34 روز فرصت دارند تا از طریق سایت مربوطه اقدام به ثبت نام و شرکت در این قرعه کشی کنند . این مدت زمان تا 3 ماه نوامبر یا 14 ماه آبان ادامه پیدا می کند . 





مهلت ثبت نام لاتاری آمریکا تا 3 نوامبر ( 14 آبان 99 ) می باشد .





نکاتی درباره مهلت ثبت نام لاتاری 2022
قبل از اقدام به ثبت نام و ارسال مدارک به منظور سهولت هر چه بیشتر در روند ثبت نام و عدم بروز مشکل ذکر چند نکته ضروری است . متقاضیان باید در هنگام ثبت نام ملزم به رعایت تمامی نکات ذکر شده می باشند . 

 متقاضیان تنها در مدت زمان مشخص شده قادر به ثبت نام در لاتاری می باشند .

 این مهلت زمانی قابل تمدید نبوده .

 از آنجایی که تعداد شرکت کنندگان در این قرعه کشی زیاد است توصیه می شود ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکنید .

 هر فرد تنها یک بار قادر به ثبت نام در لاتاری می باشد .

 در صورتی که شخصا و از طریق سایت اصلی لاتاری اقدام کنید هزینه ثبت نام شما رایگان خواهد بود .

 چنانچه مدارک جعلی و یا اطلاعات اشتباه  ارسال گردد ، حتی در صورت برنده شدن در قرعه کشی نتیجه قرعه کشی باطل و حق دریافت گرین کارت از شما سلب می شود .

پس از پایان مهلت ثبت نام لاتاری2022 نتایج قرعه کشی در اوایل ماه مه سال 2023 یا اواسط اردیبهشت ماه سال 1400 اعلام خواهد شد .



برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام لاتاری در کانال تلگرام حقوقی دینا عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون زمان ثبت نام لاتاری پاسخ دهند .



در ادامه بخوانید: ثبت نام لاتاری
سوالات متداول


1- ​ زمان ثبت نام لاتاری در چه تاریخی است ؟
زمان ثبت نام لاتاری در اوایل سال مالی آمریکا بوده که در متن مقاله به آن اشاره شده است


2- مهلت ثبت نام لاتاری تا چه تاریخی می باشد ؟
این مدت زمان محدود بوده که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است


3- زمان اعلام نتایج قرعه کشی در چه تاریخی می باشد ؟
زمان اعلام نتایج در اوایل ماه مه بوده که در متن مقاله به آن اشاره شده است

منبع : زمان ثبت نام لاتاری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xDx9
نظرتان را بنویسید