اعلام نتایج المپیاد علمی دانشجویی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج نهایی المپیاد علمی دانشجویی متمرکز غیرمتمرکز توسط سازمان سنجش اعلام می شود. با توجه به زمان برگزاری آخرین دوره المپیاد علمی دانشجویی غیر متمرکز 99، تاریخ اعلام نتایج این آزمون به همراه اسامی پذیرفته شدگان متمرکز در 8 خرداد ماه منتشر می شود.




سازمان سنجش آموزش کشور معمولا هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون المپیاد علمی دانشجویی با هدف تخصیص امکانات و امتیازهایی به دانشجویان استعداد برتر در کشور برگزار می نماید. در صورتی که داوطلبان موفق به کسب حدنصاب نمره قبولی در آزمون کتبی شوند به مصاحبه دعوت شده و در صورت قبولی می توانند از این امتیازات برخوردار گردند.

شرکت کنندگان المپیاد علمی دانشجویی غیر متمرکز می بایست در زمانی که سازمان سنجش کشور مشخص می کند به سایت واحد المپیاد علمی دانشجویی سازمان سنجش مراجعه نموده و نتایج آزمون را مشاهده نمایند. در ادامه مقاله برای آشنایی با روند مشاهده نتایج این آزمون قصد داریم به بررسی مشاهده نتایج المپیاد علمی دانشجویی متمرکز و غیرمتمرکز 99 بپردازیم.



زمان اعلام نتایج المپیاد علمی دانشجویی 99
المپیادهای علمی دانشجویی در دو قالب متمرکز و غیرمتمرکز برگزار می شوند. داوطلبانی که در زمان ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی برای شرکت در آزمون متمرکز اقدام کرده و در کنکور ارشد حضور یافته بودند می توانند نتایج اولیه پذیرش خود را در زمان اعلام نتایج اولیه ارشد مشاهده نمایند. در این زمان 15 نفر برتر 24 رشته معرفی شده و می توانند سایر مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.



نحوه برگزاری المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز متفاوت از متمرکز است. در این آزمون دانشجویان ممتاز هر دانشگاه می توانند با مراجعه به دانشگاه خود از نحوه ثبت نام در آزمون مطلع شده و در آزمون تشریحی که در مناطق 10 گانه برگزار می شود شرکت کنند. لیست دانشگاهی مناطق 10 گانه نیز توسط سازمان سنجش کشور منتشر می شود.



زمان اعلام نتایج المپیاد علمی دانشجویی متمرکز همزمان با اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد بوده و پس از آن داوطلبان به مصاحبه دعوت شده و منتظر اعلام نتایج نهایی خود می مانند. نتایج المپیاد غیر متمرکز نیز معمولا یک الی دو ماه پس از برگزاری آزمون و دعوت به مصاحبه به صورت مشترک با داوطلبان متمرکز از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد.





نتایج المپیاد علمی دانشجویی 99 در 8 خرداد ماه منتشر می شود.



بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج کنکور ارشد



اعلام نتایج المپیاد علمی دانشجویی 99
نتایج نهایی مرحله اول و دوم آزمون المپیاد علمی دانشجویی 99، در قالب لیست اسامی برگزیدگان بر روی سایت مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور و یا سایت اصلی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار می گیرد.



داوطلبان شرکت کرده در این آزمون می توانند از 8 خرداد ماه به سایت سنجش و یا سایت مرکز المپیادهای علمی دانشجویی به نشانی olympiad.sanjesh.org مراجعه کرده و جواب نهایی پذیرش خود را مشاهده نمایند.



اسامی داوطلبان پذیرفته شده در بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی غیر متمرکز به همراه اسامی پذیرفته شدگان متمرکز در هر رشته مجزا به شرح زیر در سایت سازمان سنجش اعلام شده است. برای مشاهده لیست اسامی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و سپس رشته مورد نظر خود را که در آزمون آن شرکت کرده بودید انتخاب کنید.







برای مشاهده نتایج المپیاد علمی دانشجویی کلیک کنید



متقاضیان می توانند از طریق مطالعه مقاله زیر با انواع بخش های سایت سازمان سنجش آشنا شده و با مراجعه به قسمت کارشناسی ارشد به دریافت جواب پذیرش خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: sanjesh.org









مشاوره اعلام نتایج المپیاد علمی دانشجویی 99
داوطلبانی که با مشاهده نتایج آزمون علمی دانشجویی غیرمتمرکز توانستند نام خود را در لیست اسامی پذیرفته شدگان پیدا کنند می توانند برای ثبت نام در دانشگاه پذیرفته شده اقدامات لازم را انجام دهند.



اما داوطلبانی که جزو پذیرفته شدگان نهایی بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی نیستند می توانند خود را برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد آماده کرده و مانند سایرین به مطالعه منابع پرداخته و در جلسه برگزاری کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنند.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا نیز آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص المپیادهای علمی دانشجویی را در اختیار متقاضیان گذاشته و آن ها را برای مشاهده جواب خود از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید از آخرین اخبار مرتبط با این حوزه مطلع شوید.



در ادامه بخوانید: ثبت نام کنکور ارشد











سوالات متداول


1- زمان اعلام نتایج المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز چه زمانی است ؟
نتایج نهایی پذیرفته شدگان المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز معمولا یک ماه پس از برگزاری آزمون و جلسه مصاحبه اعلام می شود که در متن مقاله تاریخ دقیق آن ذکر شده است.




2- زمان اعلام نتایج المپیاد علمی دانشجویی متمرکز چه تاریخی است ؟
نتایج اولیه المپیاد علمی متمرکز همزمان با نایج اولیه ارشد منتشر و نتایج دعوت به مصاحبه نیز مدتی پس از آن منتشر می شود که در متن مقاله تاریخ آن ذکر شده است.




3- سایت اعلام نتایج اسامی پذیرفته شدگان المپیاد دانشجویی متمرکز و غیرمتمرکز چیست ؟
داوطلبان برای مشاهده لیست پذیرفته شدگان المپیاد علمی دانشجویی می توانند به سایت المپیادهای سنجش و یا سایت اصلی سنجش که در متن مقاله توضیح داده شده اند مراجعه کنند.

منبع : اعلام نتایج المپیاد علمی دانشجویی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nElW
نظرتان را بنویسید