نمونه سوالات زیست 2 یازدهم تجربی با جواب

نمونه سوالات زیست 2 یازدهم تجربی با جواب
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزان پایه یازدهم متوسطه دوم رشته تجربی برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم درس زیست شناسی 2 یازدهم متوسطه ، می توانند علاوه بر مطالعه و تمرین مباحث و مطالب کتاب درسی ، نمونه سوالات زیست شناسی 2 این پایه تحصیلی را نیز دریافت کرده و با حل آن ها اشکلات درسی خود را برطرف سازند .




درس زیست شناسی 2 یازدهم متوسطه دوم  از جمله درس هایی است که دانش آموزان نسبت به مطالب و مباحث ارائه شده در آن دچار نگرانی و اضطراب می شوند و یادگیری مباحث زیست شناسی 2 پایه یازدهم را سخت و دشوار می دانند . این مسئله به این دلیل در ذهن دانش آموزان ایجاد می شود که آن ها آشنایی کافی با نحوه حل سوالات و راه حل های گوناگون آن ها نداشته و در برخی مواقع متوجه منظور کلی سوالات زیست شناسی 2 پایه یازدهم رشته تجربی نمی شوند .

دانش آموزان کلاس یازدهم متوسطه دوم رشته تجربی در صورتی که با انواع نمونه سوالات درس زیست شناسی 2 یازدهم متوسطه آشنا شده و با امتحان کردن راه حل های گوناگون به آن ها پاسخ دهند ، علاوه بر آشنایی با میزان سختی سوالات ، اشکلات و ضعف های آموزشی خود را نیز در درس زیست شناسی 2 برطرف می سازند .

به همین منظور در ادامه این مقاله چند سری از سوالات نوبت اول و دوم زیست شناسی 2 یازدهم متوسطه دوم و تمرینات مربوط به هریک از فصل های این درس ، به صورت رایگان برای دانلود دانش آموزان پایه یازدهم رشته تجربی ارائه شده است .

همچنین به منظور دسترسی سریع تر به مطالب درسی عنوان شده در کتاب زیست شناسی 2 یازدهم متوسطه نسخه الکترونیکی و رایگان این کتاب نیز در اختیار اولیا و دانش آموزان قرار گرفته است . 



دانلود نمونه سوالات امتحان زیست شناسی 2​ پایه یازدهم رشته تجربی نوبت اول ( دی ماه )
امتحانات نوبت اول دی ماه همراه برای دانش آموزان پایه یازدهم متوسطه دوم رشته تجربی و حتی والدین آن ها نگران کننده بوده است . دلیل این نگرانی و اضطراب این است که دانش آموزان برای اولین بار با سوالات امتحانی نیمی از کتاب زیست شناسی 2 پایه یازدهم مواجه می شوند و آشنایی قبلی از نوع سوالات این درس و میزان سختی آن ها ندارند .

با توجه به این موضوع بهتر است برای رفع این اضطراب و نگرانی ، دانش آموزان پایه یازدهم متوسطه دوم رشته تجربی می توانند  نمونه سوالات امتحانی نوبت اول زیست شناسی 2 پایه یازدهم تجربی سال های قبل را مطالعه نمایند تا با نوع سوالات و راه حل های آن ها بهتر آشنا شوند .

به همین دلیل در این قسمت چند سری از نمونه سوالات امتحانی نوبت اول زیست شناسی 2 یازدهم متوسطه برای دانلود رایگان دانش آموزان قرار گرفته است . 



    



نمونه سوالات امتحانی زیست شناسی 2 یازدهم متوسطه دوم نوبت اول رشته تجربی
سوالات امتحانی زیست شناسی 2 یازدهم رشته تجربی ( سری 1 )
سوالات امتحانی زیست شناسی 2 یازدهم رشته تجربی ( سری 2 )
سوالات امتحانی زیست شناسی 2 یازدهم رشته تجربی ( سری 3 )


چند سری از سوالات عنوان شده در نمونه سوالات نوبت اول زیست شناسی 2 یازدهم متوسطه دوم عبارتند از :



محرک گیرنده اومامی چه نام دارد؟

علت بیماری دیابت نوع 2 چیست؟

شکل را نامگذاری کنید.

گیرنده های فروسرخ مار در کجا قرار دارند؟

 شکل روبرو چه فرایندی را نشان می دهد؟



 در صورتی که مایل به دریافت نمونه سوالات نوبت اول بیشتری باشید می توانید به مقاله قرار گرفته شده در انتهای این قسمت مراجعه نمایید .



بیشتر بخوانید: نمونه سوالات زیست شناسی 2 یازدهم متوسطه دوم نوبت اول رشته تجربی 



دانلود نمونه سوالات امتحان زیست شناسی 2​ پایه یازدهم رشته تجربی نوبت دوم ( خرداد ماه )
امتحانات نوبت دوم یا خرداد ماه پایه یازدهم متوسطه دوم با توجه به این که امتحانات پایانی یازدهم متوسطه دوم محسوب شده و تمامی مطالب کتاب های درسی را شامل می شود ، علاوه بر اهمیت بسیار بالایی که دارند باعث نگرانی و استرس دانش آموزان نیز می شوند .

با توجه به این که امتحان نوبت دوم درس زیست شناسی 2 پایه یازدهم متوسطه دوم رشته تجربی تمام مباحث آموزش داده شده در این کتاب درسی را شامل می شود ، لذا نیاز به مطالعه سوالات بیشتر و متنوع تری نیز دارد ، بنابراین برای آشنایی بیشتر دانش آموزان یازدهم متوسطه با نوع سوالات امتحانی نوبت دوم زیست شناسی 2 یازدهم متوسطه دوم و رفع نگرانی والدین و دانش آموزان از بابت تنوع سوالات این درس ، در این قسمت چند سری از نمونه سوالات نوبت دوم زیست شناسی  2 یازدهم متوسطه دوم قرار گرفته است .



    



نمونه سوالات امتحانی زیست شناسی 2 یازدهم متوسطه دوم نوبت دوم رشته تجربی
سوالات امتحانی زیست شناسی 2 یازدهم رشته تجربی  ( سری 1 )
سوالات امتحانی زیست شناسی 2 یازدهم رشته تجربی ( سری 2 )
سوالات امتحانی زیست شناسی 2 یازدهم رشته تجربی ( سری 3 )


چند سری از سوالات عنوان شده در نمونه سوالات نوبت دوم زیست شناسی 2 یازدهم متوسطه دوم عبارتند از :



مغز زرد در کدام بخش قرار گرفه است؟

چه عاملی در ابتدای چرخه جنسی قاعدگی را باعث می شود ؟

در بروز تب كدام مركز عصبي مؤثر است؟

نقش لپه در دانة ذرت و دانة لوبيا را مقايسه كنيد . 

دستگاه درون ریز چیست؟



  در صورت نیاز به دریافت و مطالعه سوالات بیشتر خرداد ماه زیست شناسی 2 یازدهم متوسطه دوم می توانید به مقاله مربوطه در این بخش مراجعه فرمایید . 



بیشتر بخوانید: نمونه سوالات زیست شناسی 2 یازدهم متوسطه دوم نوبت دوم رشته تجربی 



دانلود کتاب درس زیست شناسی 2 یازدهم رشته تجربی
برای یادگیری بهتر مطالب درس زیست شناسی 2 یازدهم متوسطه دوم بهتر است بیشتر مواقع کتاب این درس را به همراه داشته باشید تا در صورت ایجاد سوال و یا هر گونه اشکال در یادگیری مطالب درسی درس زیست شناسی 2 یازدهم متوسطه دوم، به کتاب درسی آن مراجعه کرده و ایرادات خود را برطرف سازید .

اما در بسیاری از مواقع نمی توان کتاب درسی را همراه خود داشت و یا به راحتی به آن دسترسی پیدا کرد . راه حل در نظر گرفته شده برای این مشکل ارائه نسخه الکترونیکی کتاب درس زیست شناسی 2 یازدهم متوسطه دوم می باشد . 

دانش آموزان با دریافت نسخه الکترونیکی کتاب درس زیست شناسی 2 یازدهم رشته تجربی  از طریق مراجعه به مقاله زیر ، می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای ، کتاب درسی خود را ذخیره کرده و همواره به آن دسترسی داشته باشند .



بیشتر بخوانید: کتاب درس زیست شناسی 2 یازدهم رشته تجربی 
برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به دروس و نمونه سوالات مربوط به پایه یازدهم متوسطه دوم می توانید عضو کانال تلگرامی هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام هیوا را دنبال نمایید . همچنین برای مشاوره نحوه برنامه ریزی دروس پایه دوم می تواند با مشاورین مرکز خدمات مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و از ان کمک بگیرید .

در ادامه بخوانید:  سوالات امتحانی یازدهم با پاسخ تشریحی



سوالات متداول


1- یکی از بهترین روش های بالا بردن آمادگی دانش آموزان برای امتحانات چیست ؟
حل کردن نمونه سوالات مدارس مختلف و آشنایی با انواع سوالات امتحانی یکی از مهم ترین راه های آمادگی برای امتحانات می باشد که در این مقاله می توانید نمونه سوالات امتحان زیست شناسی 2 پایه یازدهم رشته تجربی با پاسخ تشریحی را دریافت کنید .




2- چگونه می توانیم نمونه سوالات امتحان زیست شناسی 2 پایه یازدهم رشته تجربی با پاسخ تشریحی را دانلود کنیم ؟
 شما می توانید با مراجعه به مقاله نمونه سوالات امتحان زیست شناسی 2 پایه یازدهم رشته تجربی با پاسخ تشریحی در نوبت اول و دوم را مشاهده و دانلود نمایید .






3- آیا درجه سختی نمونه سوالات امتحان زیست شناسی 2 پایه یازدهم رشته تجربی با پاسخ تشریحی متفاوت است ؟
 بله . در این مقاله می توانید نمونه سوالات امتحان زیست شناسی 2 پایه یازدهم رشته تجربی با پاسخ تشریحی با درجه سختی متفاوت را مشاهده کرده و نمونه سوالات متناسب را دانلود نمایید .

منبع : نمونه سوالات زیست 2 یازدهم تجربی با جواب
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/V389
نظرتان را بنویسید