ثبت نام مدارس ثامن الائمه

ثبت نام مدارس ثامن الائمه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مشاور گروپ

مدرسه ثامن الائمه و واحد های آموزشی آن در کشور، از بهترین مدارس غیر انتفاعی کشور و در گروه مدارس علوم و معارف اسلامی هستند که دارای سطح علمی بسیار خوب و دانش آموختگانی افتخار آفرین هستند. این مقاله به برسی موضوعاتی پیرامون ثبت نام مدارس ثامن الائمه می پردازد که راهنمای مناسبی برای متقاضیان ثبت نام در این مدارس باشد. اگر شما هم قصذ ثبت نام در این مدارس را دارید با مشاور گروپ همراه شوید.

معرفی مدارس ثامن الائمه

مدارس ثامن الائمه در گروه مدارس علوم و معارف اسلامی قرار می گیرند و هدف از تاسیس شان ایجاد فضای آموزشی ایی با سطح علمی بالا و همچنین با رویکردی اسلامی بوده است. دانش آموزان این مدارس در عرصه های مختلفی افتخار آفرینی می کنند.

مدارس ثامن الائمه فقط مخصوص دانش آموزان پسر می باشد و دختران مجاز به ثبت نام در این مدارس نیستند. همچنین مدرسه ثامن الائمه در مقاطع مختلف از ابتدایی تا متوسطه دوم پذیرش دانش آموز دارد و متقاضیان طبق زمان مقرر شده می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. لازم به ذکر است که مدارس ثامن الائمه در مقطع متوسطه دوم، تنها در رشته های (ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی)  دانش آموز می پذیرند.

شرایط ثبت نام مدارس ثامن الائمه

همانطور که احتمالا می دانید ثبت نام در مدارس خاص نیاز مند یک سری شرایط مشخص است. که این شرایط را مدرسه مورد نظر تعیین می کند. در اینجا برای شرایط ثبت نام مدارس ثامن الائمه باید بگوییم که قبولی در آزمون ورودی و شرط معدل از مهم ترین شرایط برای پذیرش شما در این مدرسه ها است.

آزمون ورودی در زمان مشخصی و برای هر مقطع در زمان متفاوتی، برگزار خواهد شد. متقاضیان باید خود رابرای آن آماده کرده و در زمان مقرر در جلسه حضور پیدا کنند.

در خصوص شرط معدل نیز باید از طریق مدرسه مورد نظر خود و  یا کارشناسان مشاور گروپ اطلاع دقیق حاصل کنید. همانطور که اشاره شد این مدارس از سری مدارس خاصی هستند که سطح آموزشی و علمی بالایی دارند. بدیهی است که برای پذیرش دانش آموزان خود به شرط معدل اهمیت دهند و آن را جز شروط ثبت نام بگذارند.

برای اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام مدارس ثامن الائمه می توانید با کارشناسان مشاور گروپ به شماره 9099071613 تماس بگیرید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nL3E
نظرتان را بنویسید