ثبت نام مدارس معصومیه

ثبت نام مدارس معصومیه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مشاور گروپ

در این مقاله در خصوص ثبت نام مدارس معصومیه و جزئیات پیرامون آن صحبت می کنیم در صورتی که متقاضی ثبت نام در این مدارس هستید، این مقاله می تواند مسیر روشن تری را برای انتخاب، پیش پایتان قرار دهد.

گروهی از مدارس غیر انتفاعی، با توجه به فضای آموزشی و تربیتی مدرسه که با آموزش های اسلامی عجین شده است، برای تحصیل فرزندان خانواده های متدین بسیار مناسب اند. مدارس معصومیه، مدارسی با فضای مذهبی و سطح آموزشی خوب اند که برای تحصیل به دانش اموزان این خانواده ها توصیه میشوند.

معرفی مدارس معصومیه

مدارس معصومیه در گروه مدارس غیر انتفاعی دخترانه قرار می گیرند. و در مقاطع ابتدایی متوسطه اول و متوسطه دوم پذیرش دانش آموز انجام می دهند. در این مدارس آموزش ها و فضای تربیتی دانش آموزان، رویکردی اسلامی و مذهبی دارد. از این رو این مدارس برای ثبت نام دانش آموزان خانواده های متدین توصیه می شوند.

در برنامه های فوق العاده این مدارس کلاس هایی با مضمون مذهبی مانند : شیطان شناسی، احکام، نبوت، عقاید، انسان شناسی، اخلاق و... تدریس می شود. اعتقاد به حجاب برتر و رعایت آن از ازامات این مدارس است.

در این مدارس فقط دانش آموزان دختر ثبت نام می شوند و دانش آموزان پسر امکان ثبت نام نخواهند داشت.

زمان ثبت نام مدارس معصومیه

زمان ثبت نام مدارس معصومیه هنوز به صورت دقیق اعلام نشده است. انتظار می رود که انجام مراحل ثبت نام این مدارس از اوایل خرداد ماه آغاز شده و تا اواسط مرداد ماه ادامه یابد. در صورت ابلاغ هر گونه خبری مبنی بر تاریخ دقیق انجام ثبت نام، مقاله به روز رسانی خواهد شد.

بدیهی است که پس از مهلت اعلام شده برای ثبت نام، امکان نام نویس در مدارس معصومیه را نخواهید داشت. بنابراین لازم است در صورتی که متقاضی ثبت نام در این مدارس هستید، از زمان دقیق ثبت نام مدارس معصومیه اطلاع داشته باشید.

💡برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان ثبت نام مدارس معصومیه می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و از مشاوره تلفنی رایگان کارشناشان مشاور گروپ در این زمینه بهره مند شوید.

 

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mK3r
نظرتان را بنویسید