درباره آزمون تیزهوشان بیشتر بدانید

درباره آزمون تیزهوشان بیشتر بدانید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم توسط مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان اعلام می گردد. در سال های گذشته در فروردین ماه ثبت نام تیزهوشان نهم انجام می شد و برای امسال نیز با توجه به اینکه هنوز تاریخ دقیق ثبت نام مشخص نشده است ، پیش بینی می شود ثبت نام حداکثر از اواخر فروردین ماه آغاز شده و تا اوایل اردیبهشت ماه ادامه دار باشد.

به شما دانش آموزان عزیز توصیه می شود برای پیگیری اخبار زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، با مشاوران ما در ارتباط باشید تا به محض شروع ثبت نام ، نام نویسی خود را به کمک مشاوران ما انجام دهید و از آزمون جا نمایند.

مرتبط بخوانید : ظرفیت مدارس تیزهوشان نهم به دهم – در تمام مناطق و رشته های تحصیلی

نحوه تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان نهم
تکمیل فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به صورت اینترنتی انجام می گیرد و باید به سایت مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  آموزش ثبت نام در آزمون تیزهوشان دهم - مرحله به مرحله آموزش ثبت نام آزمون
برای ورود به این سامانه نیاز به رمز همگام و کد ملی دارید که رمز همگام را باید از مدیر مدرسه بگیرید و در صورت فراموشی این رمز نیز لازم است به مدرسه مراجعه نمایید.

در قدم اول و پس از اینکه اطلاعات ورود را در سایت azmoon.medu.ir درج کردید ، از شما خواسته می شود نقش و عنوان سازمانی را مشخص نمایید که در بخش نقش باید گزینه دانش‌ آموز را درج کرده و همچنین در بخش عنوان سازمانی ، نام مدرسه خود را بیابید و تایید کنید.
پس از مراحل فوق ، به پروفایل کاربری خود در سایت هدایت خواهید شد که شما باید گزینه استعداد های درخشان پایه دهم را انتخاب کنید.
در اولین مرحله ثبت نام ، فرم تعهد نامه را مشاهده خواهید کرد که باید تمام بندهای آن را با دقت مطالعه کنید و پس از اینکه از شرایط و قوانین آزمون مطلع شدید ، آن را تایید نمایید و تیک تایید را بزنید.
پس از تایید تعهد نامه ، فرم اولیه ثبت نام نمایش داده می شود که اطلاعاتی شامل نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، کد ملی ، جنسیت ، کد ملی پدر و … باید تایید و درج شود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EJoY
نظرتان را بنویسید