آندرس اینیستا در اینستاگرام

آندرس اینیستا در اینستاگرام
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سیروس محبی
آندرس اینیستا لوخان که در 11 می 1984 در روستایی کوچک در استان آلباسته به نام کاستیا لامانچا بدنیا آمده است در سن 12 سالگی به همراه تیم آلباسته بالومپی در مسابقات فوتبال 7 نفره شرکت کرد و با بازی های خیره کننده مورد توجه بسیاری از استعداد یاب های سراسر اسپانیا قرار گرفت.

انریکه اریزائولا که یکی از مسئولین استعداد یابی آکادمی باشگاه فوتبال بارسلونا بود پدر و مادر اینیستا را متقاعد کرد که فرزندشان را در آکادمی بارسلونا بیاورند تا استعداد های آندرس را پرورش بدهد.

پس از مهاجرت خانواده اینیستا به شهر بارسلون اینیستا در این آکادمی ثبت نام کرد و فوتبال حرفه ای خود را در این باشگاه شروع کرد. اینیستا در سال 1999 در مسابقات جام برتر نایک به عنوان کاپیتان تیم در فینال این بازی های در دقایق پایانی گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند تا ارزش های خود را به مسئولان باشگاه بارسلونا نشان دهد.و شرایطی را برای پیوست به تیم اصلی بارسلونا راه پیدا کند.


آندرس اینیستا در سال 2001 و 2002 با تیم ملی اسپانیا توانست به قهرمانی در جام ملت های اروپا زیر 17 و زیر 19 سال دست پیدا کند.

اینیستا اولین بازی خود را برا ی تیم ملی بزرگسالان اسپانیا در تاریخ 27 می 2006 در یک بازی دوستانه مقابل روسیه انجام داد و اولین گل ملی خود را در 7 فوریه 2007 در یک بازی دوستانه مقابل انگلیس به ثمر رساند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vgQ8
نظرتان را بنویسید