اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر 99 - 1400 در بازه زمانی 4 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از طریق سامانه ثبت نام بوشهر انجام می شود . متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج بوشهر در بازه زمانی مشخص نتایج خود را مشاهده نمایند .




مدارس نمونه دولتی بوشهر از بهترین مدارس این استان می باشد که هر ساله متقاضیان بسیاری دارد . متقاضیان تحصیل در مدارس نمونه دولتی بوشهر 99 - 1400 هر ساله در آزمون ورودی این مدارس شرکت نموده و در صورت دارا بودن شرایط و قبولی در آزمون ورودی می توانند در این مدارس تحصیل نمایند .

حدود 4 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی مقطع تحصیلی نهم به دهم بوشهر که به صورت هماهنگ با دیگر استان ها برگزار می شود ، متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اعلام نتایج در بازه زمانی مشخص شده توسط وزارت آموزش و پرورش ، نتایج خود را مشاهده نمایند .

به منظور مشاهده نتایج ، شرکت کنندگان در این آزمون می بایست از زمان آن مطلع باشند که در ادامه مشقاله به شرح کامل اعلام نتایج آزمون ورودی نمونه دولتی استان بوشهر 99 - 1400 پرداخته ایم .



زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر 99 - 1400
بازه زمانی اعلام نتایج در سال تحصیلی گذشته در نیمه دوم فروردین ماه بود اما زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر 99 - 1400 با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی دچار تغییراتی شده است که زمان دقیق آن از سوی سامانه نمونه دولتی استان بوشهر اعلام خواهد شد .





*** زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر 99 - 1400 هنوز مشخص نشده است اما به محض اعلام زمان دقیق ، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد . ***



بیشتر بخوانید: 










نحوه مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر
به منظور مشاهده نتایج مدارس نمونه دولتی بوشهر ، شرکت کنندگان در این آزمون می بایست در بازه زمانی مقرر آدرس سامانه نمونه دولتی بوشهر را در مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود جست و جو کرده و سپس وارد سامانه شوند تا بتوانند در این سامانه ، نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر 99 - 1400 خود در پایه دهم را با مراجعه به  استان مشاهده نمایند .

در سال گذشته آزمون مدارس نمونه دولتی به صورت هماهنگ با آزمون تیزهوشان برگزار گردید و تمامی امور این آزمون در سامانه مرکز استعداد های درخشان صورت گرفت . اما امسال با اعلام وزارت آموزش و پرورش ، آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر به صورت جداگانه از آزمون تیزهوشان برگزار شده و هر استان سامانه مختص خود را برای آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دارد که برای مشاهده سایت اعلام نتایج استان بوشهر می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: 



مشاوره اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر
با ورود به سامانه نمونه دولتی بوشهر ، وارد کردن کد ملی و رمز عبور همگام می توانید وضعیت پذیرش خود را مشاهده نمایید که در  99 - 1400 ممکن است در یکی از سه گروه قبولی ، مردودی و لیست ذخیره قرار گرفته باشید .

تعدادی از پذیرفته شدگان در آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر 99 - 1400 ممکن است پس از قبولی ، از ورود به مدارس نمونه دولتی به دلایل مختلفی مانند جا به جا شدن محل زندگی دانش آموز یا قبولی همزمان در آزمون تیزهوشان صرف نظر نمایند . در این صورت تعدادی از ظرفیت مدارس نمونه دولتی خالی می شود .

در صورت بروز این اتفاق ، طبق قوانین و مقررات ، مدارس نمونه دولتی بوشهر از بین افراد موجود در لیست ذخیره آزمون مدارس نمونه دولتی ثبت نام به عمل می آورند .  هم چنین اگر دانش آموزی پس از قبولی و در زمان مقرر ثبت نام به مدرسه مراجعه ننماید ثبت نام وی ملغی شده و یکی از دانش آموزان لیست ذخیره جایگزین او خواهد شد که برای اطلاعات بیشتر در این باره ، می توانید مقاله  را مطالعه نمایید .

برای دانش آموزانی که نمره حد نصاب برای ورود به مدارس نمونه دولتی بوشهر در آزمون ورودی را کسب ننموده اند نیز کارنامه عدم قبولی صادر می شود تا بتوانند جواب آزمون خود را همراه با جزئیات مشاهده نمایند . با این وجود تعدادی از داوطلبانی که بعد از اعلام جواب آزمون نمونه دولتی بوشهر 99 -1400 موفق به قبولی در این آزمون نشده اند ممکن است نسبت به نتیجه اعلام شده اعتراض داشته باشند .

از این رو امکان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی در سامانه  برای متقاضیان فراهم شده است . آن دسته از شرکت‌ کنندگان آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 99 -1400 که نسبت به صحت نتیجه آزمون خود اطمینان ندارند می توانند از طریق سایت نمونه دولتی بوشهر اقدام به ثبت اعتراض خود نمایند .

پس از ثبت اعتراض ، درخواست ها توسط اداره آموزش و پرورش استان بررسی شده و نتایج آن حدود 2 الی 3 هفته پس از پایان زمان اعتراض ، اعلام می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر 99 - 1400 می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید .



در ادامه بخوانید: 








برای اطلاع از آخرین اخبار اعلام نتایج نمونه دولتی بوشهر 99 - 1400 می توانید عضو کانال تلگرامی مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه مدارس نمونه دولتی هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی بوشهر 99 - 1400 ، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید .




سوالات متداول


1- نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر چگونه می باشد ؟
داوطلبان می بایست با مراجعه به سامانه اعلام نتایج استان بوشهر ، نتایج خود را در آزمون نمونه دولتی مشاهده نمایند که در این مقاله می توانید نحوه مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر را مشاهده نمایید .




2- زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر چه زمانی می باشد ؟
شرکت کنندگان در این آزمون می توانند حدود 4 الی 6 هفته پس از برگزاری آزمون با مراجعه به سامانه اعلام نتایج استان ، نتایج خود را مشاهده نمایند که در این مقاله زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر ذکر شده است .




3- آیا اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی از طریق سامانه خاصی انجام می شود ؟
همان طور که در این مقاله گفته شد ، نتایج آزمون از طریق سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی استان بوشهر اعلام می شود .

منبع : اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/q12G
نظرتان را بنویسید