دریافت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی

دریافت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

یکی از امکاناتی که برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی ارائه می شود، واریز حق بیمه به صورت غیر حضوری، است. بیمه شدگان، می توانند بدون مراجعه حضوری، با توجه به اهمیت بالای سوابق بیمه تامین اجتماعی، افراد پس از پرداخت حق بیمه خود، پرینت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی را دریافت نمایند.

 

 

سازمان تامین اجتماعی کشور، از جمله سازمان هایی است که خدمات غیر حضوری مختلفی را به کاربران خود ارائه می کند. یکی از خدمات سازمان تامین اجتماعی، این است که افراد می توانند به صورت غیر حضوری و آنلاین، مراحل پرداخت حق بیمه خود را انجام دهند.

اما، به دلیل اینکه پس از واریز بیمه تامین اجتماعی، امکان دریافت فیش پرداخت، وجود نخواهد داشت، افراد می بایست برای مشاهده تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی و همچنین، دریافت پرینت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی، مراحل خاصی را طی نموده و اقداماتی را انجام دهند.

با توجه به اهمیت این مساله، در این مقاله، در رابطه با نحوه دریافت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی و همچنین، لزوم دریافت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، مطالبی آورده شده است.



 

نحوه دریافت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی

در حال حاضر، بسیاری از خدمات مربوط به سازمان تامین اجتماعی، به صورت آنلاین و غیر حضوری، انجام می شود. یکی از خدماتی که در سایت سازمان تامین اجتماعی، به صورت آنلاین انجام می شود، پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی، می باشد. البته، برای پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی، می توان فیش حق بیمه را به همراه شناسه پرداخت، از سایت سازمان تامین اجتماعی، دریافت کرد و برای پرداخت حق بیمه، از طریق درگاه های پرداخت مختلف، اقدام نمود.

پس از واریز حق بیمه تامین اجتماعی، می توان از طریق روش های غیر حضوری مختلفی، اقدام به دریافت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی کرد. در ادامه، شما را با نحوه دریافت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی، آشنا می کنیم.

 

دریافت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی از طریق درگاه های پرداخت

 

با توجه به اینکه یکی از روش های پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی، این است که افراد، با شناسه پرداخت، اقدام به پرداخت حق بیمه خود کنند، می توان از طریق درگاه های پرداخت الکترونیک مختلف نیز، اقدام به دریافت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی، نمود.

در واقع، شما می توانید از طریق یکی از درگاه های پرداخت کشور، و یا اپلیکیشن های پرداخت قبوض، مراحل پرداخت حق بیمه خود را انجام دهید. سپس، پس از پرداخت حق بیمه خودتان، قبض پرداخت خود را دریافت کنید و از آن پرینت بگیرید. پرینت فیش پرداختی، به منزله تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی، شما می باشد.

 

دریافت برگ پرداخت بیمه از طریق سایت سرویس های خدمات الکترونیک تامین اجتماعی

 

یکی دیگر از روش هایی که برای دریافت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی، مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از سایت سرویس های خدمات الکترونیک تامین اجتماعی، می باشد. در صورتی که قبلا در سامانه بیمه تامین اجتماعی، ثبت نام کرده اید و دارای نام کاربری و رمز عبور، برای ورود به سامانه سازمان تامین اجتماعی می باشید، می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید و برگ پرداخت بیمه تامین اجتماعی، را دریافت کنید.

 

ابتدا، وارد سامانه خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی، به نشانی eservices.tamin.ir شوید. پس از ورود به این سایت، می بایست بر روی گزینه بیمه شدگان کلیک کنید.

 

پرینت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی

 

حال، از میان خدمات نشان داده شده در این قسمت، بر روی گزینه بیمه شدگان خاص کلیک کنید و سپس، از میان گزینه ها بر روی گزینه مشاهده برگ پرداخت ها کلیک نمایید.

 

دریافت پرینت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی

 

در مرحله بعدی، کافی است که کد ملی و رمز عبور خود را برای ورود به سامانه سازمان تامین اجتماعی، وارد کنید تا برگ پرداخت ها، به شما نمایش داده شود.

 

تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی

 

پس از مشاهده تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی، در این قسمت، می توانید آن را پرینت بگیرید.

 

حتما بخوانید: دریافت فیش حق بیمه تامین اجتماعی

 

لزوم دریافت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی

یکی از معایبی که برای پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی، به صورت غیر حضوری وجود دارد، این است که پس از پرداخت حق بیمه، افراد نمی توانند به طور دقیق متوجه شوند، که مراحل پرداخت حق بیمه آن ها، درست انجام شده است یا خیر!

 

افرادی که جزء بیمه شدگان تامین اجتماعی بوده و ضروری است تا حق بیمه خود را پرداخت کنند، لازم است بعد از پرداخت حق بیمه، حتما از درست انجام شدن مراحل پرداخت حق بیمه خود، اطمینان حاصل کنند؛ چرا که، اگر یک قسط از حق بیمه پرداخت نشود، ممکن است مشکلاتی برای فرد، پیش بیاید. به همین خاطر، لازم است که افراد، پس از پرداخت حق بیمه خود، به صورت آنلاین، تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی را دریافت نمایند.

گاهی اوقات، مراحل واریز حق بیمه، به درستی انجام نشده است و همین موضوع سبب می شود، که فرد، به عنوان بدهکار به بیمه شناخته شود؛ اما متاسفانه فرد بیمه شده، از بدهی اطلاعی ندارد و به طور کلی، فرد بیمه شده، ممکن است با مشکلاتی مواجه شود.

 

بنابراین، بهتر است که حتما پس از پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی خود، به سایت سازمان تامین اجتماعی وارد شوید، و با دریافت برگ پرداخت ها، مشاهده کنید که پرداخت شما، به درستی انجام شده است یا خیر. در نظر داشته باشید، که امکان مشاهده سوابق پرداخت ها، از طریق مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی، هم وجود دارد. لذا، شما می توانید از طریق بخش سوابق بیمه ای تامین اجتماعی، سوابق بیمه تامین اجتماعی را دریافت کنید و در صورت نیاز، اقدام به پرینت سوابق بیمه تامین اجتماعی خودتان، نمایید.

 

در ادامه بخوانید: دریافت گذرواژه در سوابق بیمه تامین اجتماعی

 

 

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دریافت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون دریافت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی پاسخ دهند.

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️نحوه دریافت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی به چه صورت می باشد؟

✔️دریافت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی به روش های مختلفی صورت می گیرد که در متن مقاله مراحل دریافت این تاییدیه از طریق درگاه های پرداخت و سایت سازمان تامین اجتماعی آورده شده است.

 

2- ✔️آیا گرفتن پرینت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی امکان پذیر است؟

✔️گرفتن پرینت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی امکان پذیر است که در متن مقاله نیز بیان شده است.

 

3- ✔️لزوم دریافت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی برای چیست؟

✔️لزوم دریافت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی بابت این است که بیمه شدگان هنگام مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با مشکل مواجه نشوند که در متن مقاله نیز در این مورد توضیحات بیشتری آورده شده است.

منبع : دریافت تاییدیه پرداخت بیمه تامین اجتماعی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lZEV
نظرتان را بنویسید