اعلام نتایج استخدام نیروی زمینی ارتش

اعلام نتایج استخدام نیروی زمینی ارتش
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مدتی پس از پایان یافتن مهلت ثبت نام استخدامی نیروی زمینی سال 99 ، ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اطلاعات و مدراک متقاضیان ، نتایج نهایی پذیرش داوطلبان را اعلام می کند . جواب این ارگان از طریق ارسال پیامک یا تماس تلفنی به متقاضیان اطلاع رسانی می شود .




نیروی زمینی یکی از 4 نیروی زیر مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران است که مسئولیت حفاظت از مرزهای زمینی و پشتیبانی نیرو های مسلح را برعهده دارد . علاقه مندانی که پس از انتشار اطلاعیه استخدامی از سوی ارتش در زمان مقرر با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز به یکی از دفاتر گزینش و استخدام محل سکونت خود رفته و نسبت به ثبت نام و تحویل مدارک اقدام نمودند ، باید منتظر اعلام نتایج از طرف این ارگان باشند . 

نتایج استخدامی نیروی زمینی ارتش معمولا ظرف یک تا دو ماه پس از اتمام روند بررسی مدارک و اطلاعات متقاضیان ، اعلام می شود . نکته قابل توجه این است که ارتش جمهوری اسلامی ایران نتایج استخدامی های خود را به صورت اینترنتی اعلام نمی کند و داوطلبان تنها به وسیله یکی از راه هایی که در ادامه مقاله ارائه شده است ، از جواب خود مطلع می شوند .



نحوه اعلام نتایج استخدامی نیروی زمینی ارتش 99
همه داوطلبانی که با حضور در دفاتر نیروی زمینی ارتش علاقمندی خود را برای استخدام اعلام کرده اند اکنون منتظر انتشار نتایج این ارگان هستند . مراحل پذیرش نیروی زمینی ارتش شامل تایید مدارک ، صلاحیت و مرحله مصاحبه بوده و مدتی پس از پشت سر گذاشتن هر یک از این مراحل ، نتایج پذیرش و یا عدم پذیرش مرحله مذکور به داوطلبان اطلاع رسانی می شود .

نحوه انتشار نتایج استخدامی نیروی زمینی به این شکل است که ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از بررسی شرایط و گزینش هر داوطلب نتایج را به صورت تلفنی و یا ارسال پیامک اعلام می کند . بنابراین ارتش جمهوری اسلامی ایران ، نتایج استخدامی های خود را به صورت اینترنتی اعلام نمی کند و داوطلبان تنها با یکی از این دو روش از نتایج خود مطلع خواهند شد .



توجه داشته باشید استخدام نیروی زمینی ارتش آخرین راه برای جذب این ارگان نیست ، اگر علاقه به جذب نیروی زمینی ارتش دارید ، می توانید از طریق پذیرش دانشگاه افسری ارتش ، در این ارگان استخدام و مدرک تحصیلی دریافت کنید .

حتما بخوانید: ثبت نام دانشگاه افسری امام علی










 داوطلبانی که در این مجموعه از ارتش موفق به پذیرش و استخدام نشده اند ، می توانند شانش خود را برای استخدام نیروی زمینی امتحان کنند . متقاضیان می توانند به منظور اطلاع از جزئیات استخدام نیروی زمینی ، مقاله زیر را مطالعه کنند .



 اگر پس از مطالعه مقاله اعلام نتایج نیروی زمینی ارتش 99 ، سوالی در این خصوص دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .

در ادامه بخوانید: استخدام نیروی هوایی ارتش












سوالات متداول


1-  نتایج نهایی استخدامی نیروی زمینی ارتش چه زمانی اعلام می شود ؟
بعد از اتمام زمان ثبت نام و اتمام مراحل گزینش ، بررسی مدارک و اطلاعات داوطلبان نتایج اطلاع رسانی می شود .




2- نتایج نیروی زمینی ارتش از چه طریقی اعلام می شود ؟
مطابق متن مقاله ، ارتش جمهوری اسلامی ایران نتایج را به صورت ارسال پیامک و یا تماس تلفنی اعلام می کند .




3- نتایج نیروی زمینی توسط چه ارگانی اطلاع رسانی می شود ؟
مطابق متن مقاله ، نتایج نیروی زمینی توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران اطلاع رسانی می شود .

منبع : اعلام نتایج استخدام نیروی زمینی ارتش
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/q3Mp
نظرتان را بنویسید