زمان ثبت نام حوزه علمیه برادران

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که قصد ثبت نام و پذیرش در فراخوان جذب حوزه های علمیه برادران در سال 1400 را دارند باید در مهلت تعیین شده تمامی مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک خود را تکمیل کنند. طبق اطلاعیه منتشر شده ثبت نام حوزه علمیه برادران سال تحصیلی 1400 - 1401 از تاریخ 20 اسفند ماه آغاز می شود.




مرکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه برادران به منظور جذب دانشجویان علاقه مند به تحصیل در علوم دینی، فراخوان جذب و ثبت نام حوزه های علمیه برادران کشور را منتشر می کند و لذا داوطلبانی که قصد پذیرش در رشته های حوزوی را دارند می توانند با ثبت نام و شرکت در آزمون در رشته انتخابی پذیرفته شوند.

ثبت نام پذیرش و استخدام حوزه علمیه برادران سالیانه یکبار انجام می شود و داوطلبان موظف هستند طبق اطلاعیه ای که منتشر شده در زمان معین و مهلت تعیین شده برای تکمیل مراحل ثبت نام اینترنتی و بارگذاری مدارک خود در سامانه اقدام کنند.

لذا به منظور اطلاع رسانی دقیق به داوطلبان و جلوگیری از جا ماندن متقاضیان از ثبت نام فراخوان جذب مدارس علمیه در سال جاری، در ادامه این مقاله جزئیاتی از زمان و مهلت ثبت نام حوزه های علمیه برادران در سال تحصیلی 1400 - 1401 را ارائه داده ایم.



زمان ثبت نام حوزه علمیه برادران 1400 - 1401
پیش از این نیز اشاره کرده ایم که پذیرش دانشجویان حوزوی مدارس علمیه برادران یکبار برای هر سال تحصیلی انجام می شود. معمولا هر ساله ثبت نام حوزه های علمیه برادران از اواخر سال و در محدوده زمانی اسفند ماه از سوی مرکز مدیریت مدارس علمیه انجام می گردد.



طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه برادران داوطلبان متقاضی نام نویسی در فراخوان استخدام مدارس علمیه سال تحصیلی آینده می توانند از تاریخ 20 اسفند ماه برای انجام ثبت نام حوزه علمیه برادران سال 1400 اقدام کنند.





ثبت نام حوزه علمیه برادران 1400 - 1401 از تاریخ 20 اسفند ماه آغاز می شود



به محض آغاز شدن و یا تمدید مهلت ثبت نام حوزه علمیه برادران سال 1400 - 1401 علاوه بر بروزرسانی این مقاله، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: ثبت نام حوزه علمیه برادران





مهلت ثبت نام حوزه علمیه برادران 1400 - 1401
داوطلبانی که قصد نام نویسی و شرکت در فراخوان پذیرش حوزه علمیه برادران سال 1400 را دارند، باید مطابق زمانبندی و تقویمی که از سوی مرکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه برادران منتشر شده و در مهلت معین برای تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.



علی رغم اعلام شدن زمان آغاز ثبت نام حوزه علمیه برادران 1400 - 1401، هنوز اطلاعیه ای در خصوص مهلت ثبت نام حوزه های علمیه برادران و تاریخ پایان نام نویسی این دوره منتشر نشده است. معمولا هر ساله مهلتی حدودا 2 ماهه برای نام نویسی فراخوان این مدارس در نظر گرفته می شود.





احتمالا مهلت ثبت نام حوزه علمیه برادران 1400 - 1401 تا اواسط یا اواخر اردیبهشت ماه خواهد بود



به محض مشخص شدن مهلت ثبت نام حوزه علمیه برادران 1400 - 1401 علاوه بر بروزرسانی این مقاله، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: دفترچه ثبت نام حوزه علمیه برادران









مشاوره ثبت نام حوزه علمیه برادران 1400 - 1401
داوطلبان واجد شرایط ثبت نام حوزه های علمیه برادران باید دقت داشته باشند که حتما در مهلتی که تعیین شده ثبت نام خود را تکمیل کنند، چرا که به دلیل اینترنتی بودن ثبت نام در صورت اتمام مهلت ثبت نام حوزه علمیه برادران 1400 - 1401 و غیر فعال شدن لینک ثبت نام امکان نام نویسی در آزمون وجود ندارد.



داوطلبان پس از ثبت نام در پذیرش و استخدام حوزه علمیه برادران سال 1400 باید به 2 مورد دقت کنند. اول اینکه مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام را پیش از آغاز فرآیند ثبت نام آماده کرده تا روند نام نویسی خود را تسهیل کنند. نکته دوم این که حتما دفترچه ثبت نام را با دقت مطالعه کرده و پس از اطمینان از دارا بودن شرایط برای ثبت نام خود اقدام نمایند.



خاطر نشان می شود که ثبت نام فراخوان پذیرش حوزه های علمیه برادران و خواهران به صورت مجزا انجام می شود. داوطلبان متقاضی ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال تحصیلی 1400 - 1401 می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات پذیرش و ثبت نام سال جاری مطلع شوند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام حوزه علمیه خواهران







اگر پس از مطالعه جزئیات زمان ثبت نام حوزه علمیه برادران سال تحصیلی 1400 - 1401 سوالی در خصوص تاریخ و یا نحوه ثبت نام پذیرش سال جاری مدارس علمیه دارید می توانید پاسخ سوالات و ابهامات خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنید.




سوالات متداول


1- ثبت نام حوزه علمیه برادران چه زمانی آغاز می شود ؟
ثبت نام پذیرش حوزه علمیه برادران معمولا در محدوده اسفند ماه آغاز می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.




2- داوطلبان برای ثبت نام حوزه علمیه برادران چقدر مهلت دارند ؟
معمولا هر ساله مهلت ثبت نام حوزه علمیه برادران به مدت حدودا 2 ماه تعیین می شود که در این مقاله به طور دقیق اطلاع رسانی می شود.




3- آیا زمان ثبت نام حوزه علمیه برادران تمدید می شود؟
معمولا هر ساله مهلت ثبت نام حوزه علمیه برادران چند روزی تمدید می شود که به محض تعیین فرصت جدید ثبت نام در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.

منبع : زمان ثبت نام حوزه علمیه برادران
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jogR
نظرتان را بنویسید