اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که به قصد ادامه تحصیل در رشته محل های دانشگاه آزاد در کنکور کارشناسی ارشد 1400 شرکت می کنند نتایج خود را در دو مرحله دریافت خواهند کرد . در مرحله اول اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، وضعیت علمی داوطلبان منتشر شده و رتبه و تراز آن ها مشخص می گردد . نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز پس از اتمام زمان انتخاب رشته اعلام شده و به بررسی وضعیت قبولی یا مردودی متقاضیان می پردازد .



آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امسال نیز هم چون سال گذشته با کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری ادغام شده و داوطلبان ضمن شرکت در آزمونی جامع و یکپارچه با یک دیگر به رقابت می پردازند . نتایج اولیه کارشناسی ارشد 1400 برای کلیه داوطلبانی که در جلسه آزمون حضور داشتند در قالب کارنامه کارشناسی ارشد منتشر می شود .

داوطلبان مایل به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با توجه به وضعیت علمی خود در مهلت مقرر تعیین شده فرصت خواهند داشت حداکثر 100 رشته محل را انتخاب نمایند . پس از این مرحله به ایستگاه پایانی که همان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد است نزدیک می شویم . از آنجایی که نتایج بصورت اینترنتی اعلام می گردد دراین مقاله قصد داریم راهنمای تصویری مشاهده و اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 را ارائه دهیم .







زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400
نتایج اولیه ارشد 1400 احتمالا تا اوایل مرداد ماه منتشر شود . کلیه داوطلبانی که در انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد شرکت کرده اند با در دست داشتن اطلاعات ثبت نامی می توانند نتایج خود را دریافت کنند . با توجه به این که سه سال متوالی است نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود در ادامه نحوه مشاهده نتایج این آزمون را از طریق سایت این سازمان ارائه می دهیم .



 نتایج اولیه کارشناسی ارشد 1400 به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد .



به داوطلبان توصیه می شود به خاطر تغییرات احتمالی در زمان و نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد شوند . پیرو تغییرات احتمالی راهنمای تصویری زیر را بروزرسانی خواهیم کرد .



بیشتر بخوانید: اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد





نحوه مشاهده نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400
همان طور که اشاره کردیم برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و طبق تصویر زیر وارد سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد 1400 شوید . 






در صفحه بعد به منظور ورود به سامانه جامع تحصیلات تکمیلی باید بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید .







در ادامه دو روش جستجو برای شما ظاهر می شود .

1 - بر اساس شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام
2 - بر اساس شماره پرونده و اطلاعات فردی
















پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی میز کار شما به نمایش در آمده و کافی است بر روی گزینه مشاهده نتایج نهایی کلیک کنید .







در صورتی که داوطلبان به هر دلیلی اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده باشند می توانند برای دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کارشناسی ارشد از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواستی در این خصوص ارسال نمایند .

در صورت عدم موفقیت در مشاهده نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 ، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا شما را در این مرحله یاری کنند . برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .



در ادامه بخوانید: اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد









سوالات متداول


1- آیا نتایج اولیه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت مجزا از دانشگاه های سراسری اعلام می شود ؟
خیر ، برای کلیه متقاضیان رشته محل های کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد یک کارنامه صادر می شود .




2- در زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد ؟
با انتشار کارنامه اولیه کارشناسی ارشد رتبه و تراز داوطلبان و وضعیت مجاز بودن آن ها برای شرکت در انتخاب رشته مشخص می شود .




3- آیا پس از اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امکان درخواست بررسی اولویت بعدی برای داوطلبان وجود خواهد داشت ؟
خیر ، با توجه به عدم انتشار کارنامه سبز کارشناسی ارشد برای داوطلبان دانشگاه آزاد امکان بررسی اولویت بعدی وجود ندارد .

منبع : اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oxjB
نظرتان را بنویسید