نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 هستند پس از اطلاع از زمان ثبت نام می بایست در موعد مقرر به سایت سازمان علوم پزشکی مراجعه کرده و اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند . از آنجایی که تکمیل فرم ثبت نام کنکور ارشد پزشکی اینترنتی بوده و احتمال خطا و اشتباه در آن وجود دارد ، بهتر است پیش از ثبت نام به تمام مراحل ، نکات و ضوابط ثبت نام دقت نمود .



مرکز سنجش آموزش پزشکی طبق روال سالیان گذشته اقدام به برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 می نماید . علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته های گروه پزشکی می بایست در بازه زمانی اعلام شده توسط این مرکز به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را با دقت انجام دهند .

به منظور آگاهی بیش تر داوطلبان نحوه ثبت نام این آزمون در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت منتشر شده و قبل از آغاز فرایند ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . از این رو متقاضیان می بایست تمامی جزئیات دفترچه ثبت نام را با دقت مطالعه کرده و با توجه به نکات مندرج در این دفترچه فرم ثبت نام اینترنتی را تکمیل نمایند . با توجه به اهمیت این مرحله و مشکلاتی که ممکن است به دلیل ثبت نام نادرست برای داوطلبان به وجود آید در ادامه نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 را شرح می دهیم .



مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400
همان طور که می دانید ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت چندین سال است که به صورت اینترنتی انجام شده و دارای مراحلی برای نام نویسی متقاضیان است . به صورت خلاصه می توان مراحل ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی 1400 را به صورت زیر مشخص کرد .


مراجعه به سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت به آدرس sanjeshp.ir


دانلود دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت و مطالعه دقیق آن


 بررسی شرایط ثبت نام ارشد وزارت بهداشت


آماده نمودن مدارک ثبت نام ارشد وزارت بهداشت


پرداخت هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت


تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی


دریافت کد رهگیری ثبت نام

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت



نحوه تکمیل فرم ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400
به منظور رفاه حال داوطلبان نمونه ای از فرم ثبت نام در دفترچه ثبت نام ارشد علوم پزشکی 1400 منتشر می شود که به داوطلبان توصیه می کنیم قبل از ثبت نام این فرم را تکمیل کرده و با توجه به آن ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند . فرم ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شامل مشخصات شناسنامه ای ، آدرس و مشخصات تماس ، مشخصات سهمیه ای ، مشخصات آموزشی ، رشته امتحانی و حوزه امتحانی می باشد .
پس از پرداخت هزینه ثبت نام ارشد پزشکی گزینه آغاز ثبت نام فعال شده و داوطلبان با کلیک بر روی آن می توانند فرم ثبت نام را مشاهده نمایند . قسمت اول این فرم مشخصات شناسنامه ای داوطلب اعم از نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، شماره شناسنامه ، کد ملی و ... را مشخص می کند که داوطلب می بایست با توجه به مدارک شناسایی خود فیلدهای مذکور را تکمیل نماید . تصویر زیر این بخش را نشان می دهد .






بخش دوم مشخصات تماس داوطلب را مشخص می نماید که شامل آدرس پستی ، تلفن ثابت ، تلفن همراه و پست الکترونیکی داوطلب می باشد .






قسمت بعدی که از اهمیت بالایی برخوردار است جزئیات مربوط به سهمیه های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را مشخص می نماید . به عبارت دیگر داوطلبان در این قسمت نوع سهمیه خود را مشخص نموده و در صورت استفاده از سهمیه های رزمندگان و ایثارگران بخش های مرتبط شامل کد ایثارگری ، مدت رزمندگی و ... را تکمیل می نمایند . هم چنین متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه های دارای شرایط خاص هم چون دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و ارتش می بایست در این قسمت علاقه مندی خود را اعلام کنند .








قسمت آخر فرم ثبت نام شامل مشخصات آموزشی ( رشته تحصیلی ، دانشگاه محل تحصیل ، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل مقطع قبلی ) ، وضعیت نظام وظیفه و سایر اطلاعات لازم در خصوص رشته امتحانی انتخابی داوطلب می باشد .







در انتها کد رهگیری 16 رقمی همراه با تاریخ و ساعت ثبت نام در اختیار داوطلب قرار میگیرد که می بایست این کد را تا مرحله اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 نزد خود نگه دارد .





بیشتر بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد پزشکی









نکات قابل توجه در نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400
در این قسمت چند نکته را که داوطلبان می بایست در طی انجام فرایند ثبت نام کارشناسی ارشد علوم پزشکی 1400 مد نظر قرار دهند ذکر می کنیم :

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هم زمان با تکمیل فرم ثبت نام می بایست اسکن مدارک خود را به صورت اینترنتی ارسال نمایند . از این رو به متقاضیان توصیه می کنیم قبل از تکمیل فرم ثبت نام ، مدارک خود را آماده نمایند تا در زمان ثبت نام با مشکل مواجه نشوند .

هر چند امکان ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هم چون سالیان گذشته وجود خواهد داشت، اما برای اطمینان خاطر بیش تر به داوطلبان توصیه می کنیم اطلاعات ثبت نامی را با دقت بیش تری ثبت نمایند . درج اطلاعات نادرست عواقب جبران ناپذیری به دنبال داشته و ممکن است داوطلب را از ادامه فرایند آزمون بازدارد .

توجه داشته باشید تنها دریافت کد رهگیری 16 رقمی به منزله اتمام مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 بوده و تا زمانی که داوطلب این کد را دریافت نکرده ثبت نام وی تکمیل نشده است .
متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانند از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بهره مند شده و از تجربیات و راهنمایی های کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا استفاده نمایند .

در ادامه بخوانید: ویرایش ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت









سوالات متداول


1- نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 چگونه است ؟
پس از اطلاع از زمان ثبت نام به متن مقاله مراجعه کرده و مراحل ثبت نام ارشد پزشکی را مطالعه نمایید .




2- ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت در چه سایتی انجام می شود ؟
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 در سامانه علوم پزشکی که آدرس آن در متن مقاله نیز موجود می باشد صورت می گیرد .




3- آیا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی در زمان ثبت نام وجود دارد ؟
بله ، برای اطلاع از نحوه ویرایش اطلاعات ثبت شده در فرم ثبت نام ارشد وزارت بهداشت به مطالعه متن مقاله بپردازید .

منبع : نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pyRN
نظرتان را بنویسید