هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 معمولا در بهمن ماه و از طریق سایت سازمان سنجش علوم پزشکی صورت می گیرد . داوطلبان پیش از ورود به بخش ثبت نام باید هزینه ثبت نام کنکور ارشد پزشکی را که حدود 90,000 تومان می باشد را از طریق کارت های بانکی عضو شتاب پرداخت نمایند .



کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی 1400 در حالی برگزار می شود که متقاضیان شرکت در این آزمون در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و با تکمیل فرم اینترنتی علاقه مندی خود را برای ادامه تحصیل در رشته های گروه پزشکی اعلام کرده باشند . هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 به منظور فراهم کردن مقدمات لازم برای برگزاری آزمون بوده و داوطلبان مستلزم پرداخت این هزینه می باشند .

از آن جایی که ثبت نام ارشد علوم پزشکی هم چون سالیان گذشته به صورت اینترنتی صورت می گیرد پرداخت هزینه ثبت نام هم به صورت اینترنتی و از طریق یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب انجام می شود . در ادامه میزان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم .



هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400
بر اساس شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 هر داوطلب بر اساس مدرک فارغ التحصیلی خود حداکثر می تواند در دو رشته یا مجموعه امتحانی ( از دو گروه متفاوت ) شرکت نماید . البته توجه به این نکته ضروری است که رشته شناور در کارشناسی ارشد وزارت بهداشت وجود ندارد و هر داوطلب نهایتا در دو رشته می توانند ثبت نام نمایند .

هزینه ثبت نام برای هر گروه امتحانی کنکور ارشد پزشکی 1400 حدود 90,000 تومان است که داوطلب می بایست با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به پرداخت آن اقدام می کرد . هم چنین مبلغ 8,500 ریال نیز جهت ارسال پیام کوتاه در نظر گرفته شده است . با توجه به تغییرات احتمالی در هزینه ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی 1400 توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد هیوا از میزان این هزینه مطلع شوید .



هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1400 به مبلغ 90,000 تومان می باشد .



بیشتر بخوانید: ثبت نام ارشد وزارت بهداشت



نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400
متقاضیان به منظور پرداخت هزینه ثبت نام می بایست در موعد اعلام شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به آدرس sanjeshp.ir مراجعه کرده و هزینه آزمون را پرداخت نمایند .
اگر شما نیز جزو داوطلبان این آزمون می باشید پس از مراجعه به سایت مذکور باید وارد بخش کارشناسی ارشد شده و بر روی لینک ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 کلیک کنید .






در ادامه گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید . 







در صفحه بعد کافی است کد ملی خود را وارد کرده و بر روی لینک پرداخت الکترونیکی کلیک کنید .







در ادامه صفحه ای در مقابل شما قرار می گیرد که می بایست آزمون مورد نظر را انتخاب کرده و مشخصات خود را وارد نمایید . تصویر زیر گویای این مطلب است .






داوطلبانی که متقاضی شرکت در یک رشته امتحانی می باشند کافی است در کادر مربوط به انتخاب آزمون ، رشته اول را انتخاب کرده و پس از وارد کردن اطلاعات فردی بر روی گزینه ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار کلیک کنند . پس از کلیک بر روی این گزینه صفحه پرداخت الکترونیکی به نمایش در می آید .


در مقابل ، داوطلبانی که علاوه بر رشته امتحانی اول قصد شرکت در رشته یا مجموعه امتحانی دیگری را داشته باشند پس از اتمام پرداخت هزینه ثبت نام رشته امتحانی اول می بایست مجددا وارد سامانه ثبت نام شده و با وارد کردن کد ملی خود برای پرداخت هزینه ثبت نام رشته امتحانی دوم اقدام نمایند . این داوطلبان می بایست با کلیک بر روی گزینه " پرداخت هزینه آزمون برای رشته دوم " مراحل قبل را مجددا تکرار نمایند .

بیشتر بخوانید:  سایت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت









نکات مهم در خصوص پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400
یکی از نکات قابل توجه در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت عدم استرداد وجه پرداختی داوطلب می باشد . از این رو به داوطلبان توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی حتما دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را با دقت مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام نمایند .

در صورتی که داوطلبی هزینه ثبت نام رشته امتحانی اول را پرداخت کرده و مراحل ثبت نام را تا انتها طی کرده باشد و پس از دریافت کد رهگیری تصمیم به انتخاب رشته امتحانی دوم بگیرد کافی است با مراجعه به سایت ثبت نام گزینه ویرایش فرم ثبت نام را انتخاب کرده و ضمن پرداخت همزمان هزینه ثبت نام کلیه مراحل را تا تایید نهایی انجام دهد .


ممکن است داوطلبان در هنگام پرداخت هزینه ثبت نام ارشد علوم پزشکی 1400 با مشکلاتی مواجه شده و نیاز به راهنمایی داشته باشند . کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی سوالات متقاضیان خواهند بود .

در ادامه بخوانید: دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد وزارت بهداشت









سوالات متداول


1- هزینه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1400 چقدر است ؟
هزینه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت حدود 90 هزار تومان می باشد .




2- نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت چگونه است ؟
راهنمای تصویری پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 در متن مقاله موجود است .




3- آیا برای انتخاب دو گروه امتحانی باید دوبار هزینه ثبت نام پرداخت نمود ؟
با توجه به متن مقاله ، از آنجایی که برای هر مجموعه امتحانی کارت ورود به جلسه مجزایی صادر می شود ، هزینه آن را نیز باید به طور جداگانه پرداخت نمود .

منبع : هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oxv3
نظرتان را بنویسید