نصب دستگیره کابینت با الگو

نصب دستگیره کابینت با الگو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ali

برای نصب انواع دستگیره کابینت می‌توان از ابزاری مانند الگو یا شابلون بهره برد. شابلون وسیله‌ای پلاستیکی است که نصب دستگیره کابینت را بسیار ساده‌تر می‌کند. هر چند که برای این کار می‌توانید به راحتی یک الگوی کاغذی هم طراحی کرده و برای نصب دستگیره از آن کمک بگیرید. شابلون فاصله میان پیچ‌های مختلف در انواع دستگیره‌های کابینت، کمد و… را به طور دقیق اندازه گیری می‌کند.

برای طراحی الگو روی کاغذ یا مقوا می‌توان دستگیره را روی کاغذ قرار داده و محل سوراخ‌ پیچ‌های آن را روی کاغذ علامت زد. در نهایت با استفاده از آن به راحتی می‌توان محل دقیق پیچ‌ها را روی درب کابینت علامت گذاری و فیکس کرد. برای این امر بهتر است به اندازه کافی در طراحی و علامت گذاری روی الگو دقت کنید. چرا که اندازه گیری اشتباه می‌تواند منجر به علامت گذاری اشتباه و در نهایت سوراخ‌های اشتباه روی درب کابینت شود.

در کابینت‌هایی که درب آن‌ها لبه دار است می‌توانید از این امتیاز برای علامت گذاری هر چه دقیق‌تر درب کمک بگیرید. برای این امر یک سر دستگیره را درست در امتداد لبه علامت بزنید. دستگیره دیگر را روی درب کناری تنظیم کرده و یک سر آن را هم در امتداد لبه علامت بزنید. در این صورت احتمال خطا در علامت زدن محل پیچ‌ها کمتر خواهد شد.

به علاوه چسب بتونه‌ای که در فروشگاه‌های یراق آلات به راحتی پیدا می‌شود، می‌تواند در علامت گذاری محل پیچ‌ها و نصب دستگیره کابینت کمک کننده باشد. با استفاده از این چسب‌ها که مجددا قابل استفاده هستند، می‌توانید دستگیره را در محل مورد نظر به طور موقت نصب کرده و اندازه‌ گیری های لازم را انجام دهید.

اما برای پیشبرد هر چه سریع‌تر کار می‌توان از شابلون یا الگو بهره گرفت. همانطور که گفتیم به کمک شابلون به راحتی می‌توان محل دقیق پیچ‌های دستگیره را علامت گذاری کرده و احتمال خطا را به حداقل رساند. روی شابلون پلاستیکی سوراخ‌های مختلف در اندازه‌ها و فواصل متفاوت وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توان فاصله میان دو پیچ دستگیره را اندازه‌ گیری کرده و روی درب کابینت انتقال داد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jygP
نظرتان را بنویسید