راهنمای ورود به سایت ثنا با موبایل

راهنمای ورود به سایت ثنا با موبایل
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

ورود به سایت ثنا با موبایل، به دو طریق امکان پذیر است. در روش اول، متقاضی باید، اقدام به نصب نرم افزار موبایلی ثنا و سپس، ورود به سایت آن، با استفاده از راهنمای ورود به سامانه ثنا با گوشی نماید. روش دیگر، این است که فرد، آدرس سایت ثنا را در مرورگر تلفن همراه خود، جست و جو کرده و سپس، از طریق صفحه جست و جوی تلفن، وارد سایت ثنا شود. نحوه ثبت نام ثنا با موبایل، از طریق ورود به سامانه آن و انتخاب گزینه ثبت نام بر خط قوه قضاییه می باشد.

 

 

با توجه به گسترش روزانه ابزار های ارتباطی آنلاین و مورد استفاده قرار گرفتن این ابزار در شغل ها و صنایع مختلف، قوه قضاییه نیز همگام با این پیشرفت ها و در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر به مراجعین خود و تامین آسایش آن ها، اقدام به طراحی و ارائه سامانه ای الکترونیکی، تحت عنوان سامانه ثنا نموده است. 

دسترسی به بسیاری خدمات قضایی، از طریق سامانه ثنا، امکان پذیر است. کاربران، برای ورود به سامانه ثنا و بهره گیری از خدمات آنلاین آن، می توانند، از دو روش اقدام کنند. یکی از این روش ها، ورود به سامانه ثنا از طریق سیستم کامپیوتر است و دیگری، دسترسی به سایت ثنا با موبایل می باشد که با توجه به رواج استفاده از تلفن های هوشمند، استفاده از این روش، به مراتب، نسبت به روش دیگر، آسان تر خواهد بود.

از این رو، در این مقاله، قصد داریم، ورود به سایت ثنا را با استفاده از مرورگر تلفن و همچنین، اپلیکیشن موبایلی آن توضیح دهیم و به ارائه آموزش تصویری راهنمای ورود به سامانه ثنا با گوشی  و ثبت نام ثنا با موبایل بپردازیم. چنانچه، پیرامون این موضوع، سوالاتی دارید، با ما همراه باشید.



 

ورود به سامانه ثنا با استفاده از مرورگر گوشی

همانطور که گفتیم، امکان استفاده از خدمات سایت ثنا، به صورت آنلاین، از طریق کامپیوتر و گوشی موبایل، فراهم است و در تلفن همراه نیز به دو شیوه، این امکان وجود دارد تا به خدمات سایت ثنا، دسترسی یافت. یکی از این روش ها، از طریق مرورگر تلفن همراه و دیگری، از طریق اپلیکیشن موبایلی آن است. در این قسمت، قصد داریم، ورود به سایت ثنا با موبایل و از طریق مرورگر آن را توضیح دهیم.

برای ورود به سایت ثنا با موبایل و از طریق مرورگر آن، تنها کافی است تا آدرس سایت این سامانه، یعنی adliran.ir را در مرورگر جست و جوی اینترنتی تلفن همراه خود، نوشته تا وارد سایت ثنا شوید و بتوانید، از خدماتی همچون، مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا، به صورت آنلاین، استفاده کنید. از این رو، در ادامه، به ارائه راهنمای ورود به سامانه ثنا با گوشی، از طریق مرورگر آن می پردازیم که مطابق مراحل زیر، می باشد: 

ابتدا، در تلفن همراه خود، یک موتور جست و جو، نظیر کروم یا هر برنامه دیگر را انتخاب کنید. همچنین، می توانید، از طریق مرورگری که بر روی صفحه تلفن هوشمند شما تعبیه شده است، اقدام نمایید. سپس، آدرس سایت adliran.ir را در آن بنویسید.

 

راهنمای ورود به سامانه ثنا با گوشی

 

پس از جست و جوی آدرس سامانه ثنا، وارد صفحه ای، مشابه صفحه زیر خواهید شد و می توانید از هرکدام از خدمات آنلاین سامانه ثنا که مد نظرتان است، استفاده کنید. امکان ثبت درخواست عفو نیز، در همین سامانه، فراهم است و متقاضیان می توانند، جهت کسب اطلاعات بیشتر، مقاله نحوه ثبت درخواست در سایت عفو و بخشودگی قوه قضاییه را مطالعه نمایند.

 

راهنمای ورود به سایت ثنا با موبایل

 

لازم به ذکر است که برای استفاده از اکثر خدمات سایت ثنا با موبایل، ثبت نام در سامانه ثنا، الزامی بوده و تنها افرادی که در این سایت، دارای حساب کاربری هستند، مجاز به استفاده از خدمات سامانه ثنا می باشند. امکان ثبت نام در سایت ثنا با موبایل نیز فراهم است و متقاضیان این امر، باید پس از ورود به سامانه adliran.ir و انتخاب گزینه ثبت نام بر خط شخص حقیقی، از قسمت خدمات ویژه، اقدام به این امر نمایند.

پس از ارائه راهنمای ورود به سامانه ثنا با گوشی از طریق مرورگر آن، در قسمت بعدی، نحوه ورود به سایت ثنا با موبایل، از طریق اپلیکیشن موبایلی ثنا را توضیح خواهیم داد و راهنمای ورود به سامانه ثنا با گوشی، از طریق نصب اپلیکیشن آن را نیز ارائه خواهیم کرد.

حتما بخوانید: مشاهده ابلاغیه با موبایل

 

ورود به سامانه ثنا با استفاده از اپلیکیشن ثنا در گوشی

در قسمت قبل، در خصوص ورود به سایت ثنا از طریق مرورگر گوشی، توضیح دادیم و راهنمای ورود به سامانه ثنا با گوشی، از طریق مرورگر آن را ارائه کردیم. در این قسمت، قصد داریم، در خصوص ورود به سامانه ثنا، با استفاده از اپلیکیشن موبایلی آن، یعنی عدالت همراه، صحبت کنیم و راهنمای ورود به سامانه ثنا با گوشی، از طریق اپلیکیشن آن را نیز توضیح دهیم که مطابق مراحل زیر، می باشد:

دانلود اپلیکیشن ثنا :

برای این کار، ابتدا، همانند آنچه در قسمت قبل، توضیح داده شد، آدرس سایت adliran.ir را در مرورگر خود جست و جو کرده تا وارد صفحه ای مشابه صفحه زیر شوید. سپس، از قسمت اطلاع رسانی، گزینه دانلود اپلیکیشن عدالت همراه را انتخاب کنید.

 

ورود به سایت ثنا با موبایل

 

در صورتی که تمایل به نصب اپلیکیشن ثنا، بر روی تلفن همراه خود دارید، از طریق لینک زیر، اقدام نمایید.

 

برای برای دانلود اپلیکیشن ثنا کلیک کنید.

 

ورود به اپلیکیشن ثنا

 پس از دانلود نرم افزار مربوطه و نصب آن بر روی سیستم عامل تلفن همراه خود، با انتخاب شخص حقیقی و وارد کردن رمز عبور و نام کاربری تان، به مرحله بعد بروید. در صورتی که هنوز، اقدام به ثبت نام در این سامانه نکرده اید، می توانید با انتخاب گزینه ثبت نام، در همین اپلیکیشن یا از طریق مراجعه به سامانه عدل ایران www.adliran.ir، اقدام به ثبت نام در سامانه ثنا نمایید.

 

ورود به سایت ثنا با گوشی

 

اکنون، رمز موقتی که به شما پیامک شده است را در کادر مربوطه وارد کنید.

 

ورود به سامانه ثنا با موبایل

 

در نهایت، با ورد به حساب کاربری تان، قادر خواهید بود به امکانات سایت ثنا با موبایل، دسترسی یابید.

 

راهنمای ورود به سایت ثنا با موبایل

 

پس از ورد به حساب کاربری تان در اپلیکیشن عدالت همراه، قادر خواهید بود از طریق آن، پرونده های قضایی خود را پیگیری کرده و از روند آن ها، آگاه شوید.

بیشتر بخوانید: دانلود برنامه ورود به سامانه ثنا

 

 

 

ثبت نام ثنا با گوشی

در قسمت های قبل، در خصوص ورود به سامانه ثنا با گوشی از طریق مرورگر و اپلیکیشن موبایلی عدالت همراه، توضیح دادیم. پس از توضیح در خصوص نحوه ورود به سایت ثنا با گوشی، در این قسمت، قصد داریم درباره نحوه ثبت نام ثنا با موبایل صحبت کنیم که مطابق مراحل زیر می باشد:

ابتدا مطابق آنچه در قسمت قبل، توضیح داده شد با استفاده از مرورگر خود و با جست و جوی آدرس sana.adliran.ir وارد سامانه ثنا شوید. سپس، گزینه ثبت نام بر خط شخص حقیقی را انتخاب کنید.

 

راهنمای ورود به سامانه ثنا با موبایل

 

سپس، در کادر مورد نظر، اطلاعات هویتی خود، نظیر کد ملی، شماره سریال شناسنامه و تاریخ تولد را وارد کرده و به مرحله بعد بروید.

 

ثبت نام ثنا با موبایل

 

در این مرحله، با تعهد نامه ای که به شما نمایش داده می شود، موافقت کرده و سپس، موارد مربوط به آدرس، اطلاعات تماس و اطلاعات شناسنامه ای خود را تکمیل کنید و به مراحل بعدی بروید.

سپس، پس از تایید شماره تلفن همراه خود و وارد کردن کد ارسالی به آن در کادر مربوطه، ثبت نام خود را تایید کرده و به مرحله پرداخت هزینه بروید تا بتوانید پس از پرداخت، وارد مرحله احراز هویت غیر حضوری شوید.

در احراز هویت غیر حضوری، باید در کادر مربوط به امضا، امضای الکترونیک بزنید و سپس، به مرحله بعدی بروید و از صورت خود، عکس سلفی بگیرد و در نهایت، پس از تکرار جملات نمایش داده شده در صفحه و ضبط آن، مرحله ثبت نام خود را تکمیل کنید.

با طی کردن این مراحل، قادر خواهید بود، به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضور، اقدام به ثبت نام ثنا با موبایل خود نمایید.

در ادامه بخوانید: مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد راهنمای ورود به سامانه ثنا با گوشی در کانال تلگرام آیین دادرسی و ادله اثبات دعوا عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون راهنمای ورود به سامانه ثنا با گوشی پاسخ دهند.

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ورود به سامانه ثنا با استفاده از گوشی چگونه است ؟

ورود به سامانه ثنا با استفاده از گوشی با نصب نرم افزار موبایلی ثنا یا جست و جوی آدرس sana.adliran.ir در مرورگر گوشی امکان پذیر بوده که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

 

2- ورود به سامانه ثنا با استفاده از مرورگر گوشی به چه صورت است ؟

برای این کار باید از طریق مرورگر گوشی وارد آدرس اصلی سایت ثنا adliran.ir شده و از خدمات آن استفاده کرد که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده است.

 

3- ورود به سامانه ثنا با استفاده از اپلیکیشن ثنا در گوشی چگونه است؟

برای ورود به سامانه ثنا با استفاده از اپلیکیشن گوشی ابتدا باید اقدام به نصب اپلیکیشن عدالت همراه نموده و سپس با نصب آن بر تلفن خود وارد حساب کاربری ثنای خود شوید که جزئیات آن در متن مقاله ارائه شده است.

منبع : راهنمای ورود به سایت ثنا با موبایل

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/p4Nm
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر