سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400

سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 داوطلبان می بایست رتبه و تراز مندرج در کارنامه خود را بررسی کرده و فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 را به صورت مجزا از فرم انتخاب رشته دکتری سراسری در سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ، azmoon.org تکمیل کنند .




پس از اتمام برگزاری آزمون دکتری 1400 سازمان سنجش به بررسی پاسخبرگ های داوطلبان پرداخته و نتایج اولیه را در قالب " کارنامه اولیه آزمون دکتری  " روی سایت خود به آدرس sanjesh.org منتشر می کند . داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه آزاد را دارند می توانند با استفاده از شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد که انتهای کارنامه اولیه درج شده ، در زمان مقرر شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند .

داوطلبان باید ابتدا دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 را از سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد دانلود کرده و با دقت مطالعه نمایند و در صورت دارا بودن تمامی شرایط مندرج در دفترچه ، هزینه انتخاب رشته را پرداخت کرده و با توجه به لیست رشته محل های رشته امتحانی خود انتخاب رشته کند . با توجه به مجزا بودن مسیر انتخاب رشته دکتری سراسری و آزاد در ادامه سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را معرفی نموده ایم.





سایت انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400
متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد باید برای دانلود دفترچه ، پرداخت هزینه و تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 به سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد مراجعه نمایند . آدرس سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 همان سایت azmoon.org می باشد و مراحل بعدی این آزمون یعنی ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد و اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد از طریق همین سایت صورت می پذیرد .

داوطلبان شرکت در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد باید در نظر داشته باشند که امکان دارد امسال نیز طبق روال سال های گذشته نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری و آزاد به صورت یک پارچه از سایت سازمان سنجش منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400





لینک ورود به سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
لینک خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 همزمان با آغاز فرآیند انتخاب رشته بر روی سایت مذکور قرار خواهد گرفت و داوطلبان می توانند در صورت داشتن تمامی شرایط مندرج در دفترچه انتخاب رشته این دانشگاه ، پس از پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 نسبت به انتخاب رشته محل های مورد علاقه با توجه به رشته امتحانی خود اقدام نمایند . متقاضیان می توانند برای اطلاع از زمان دقیق فعال شدن لینک انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا را دنبال کنند .




لینک مستقیم صفحه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 به محض فعال شدن در این قسمت قرار می گیرد.












در صورتی که در بازه زمانی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 با سوال یا مشکلی مواجه شدید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی این مرکز بهره مند شوید . همچنین برای اطلاع از زمانبندی دقیق انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می توانید عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی هیوا و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400









سوالات متداول


1- هر داوطلب مجاز به انتخاب چند کدرشته محل در فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد است ؟
داوطلبان مجاز می توانند حداکثر 80 کدرشته محل را در فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد وارد کنند .




2- نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را از چگونه می توان مشاهده کرد ؟
علاقمندان به ورود به مقطع دکتری دانشگاه آزاد می بایست برای مشاهده نتایج انتخاب خود به سایت مرکز سنجش دانشگاه آزاد مراجعه نمایند که لینک دسترسی به آن در متن مقاله قرار خواهد گرفت .




3- آیا اولویت‌ انتخاب های فرم انتخاب رشته دکتری ازاد در پذیرش نهایی موثر است ؟
نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد بر اساس اولویت داوطلب فقط در یک کدرشته‌ محل به عنوان قبولی و در صورت داشتن نمره لازم اعلام خواهد شد .

منبع : سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lqEr
نظرتان را بنویسید