سایت انتخاب رشته و اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که مایل به ورود به مقطع دکتری دانشگاه آزاد هستند می بایست ابتدا در آزمون کتبی دکتری شرکت کنند و در صورت مجاز شدن ، برای انتخاب رشته و سپس برای اطلاع از نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 به سایت azmoon.org مراجعه نمایند .



آزمون کتبی دکتری دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه با آزمون دکتری سراسری برگزار می شود و تمام متقاضیان ورود به مقطع دکتری دوره های روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعی ، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد می بایست جهت پر کردن فرم ثبت نام و سپس دریافت کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند . اطلاعیه های مربوط به زمان برگزاری آزمون دکتری 1400 نیز در این سایت منتشر می گردد با این حال ، پس از برگزاری آزمون دکتری و اعلام نتایج اولیه ، انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد برای شرکت کنندگان این آزمون به صورت جداگانه انجام می گیرد .

با توجه به متفاوت بودن نحوه انتخاب رشته و اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 نسبت به آزمون سراسری ، جزئیات و اطلاعات مربوط به این موضوعات در ادامه بررسی شده است .



سایت انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد azmoon.org
به فاصله تقریبا دو ماه پس از زمان برگزاری آزمون دکتری 1400، نتایج اولیه این آزمون در قالب یک کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد که داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد را در انتهای کارنامه اولیه خود مشاهده کنند .

فرآیند انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد چند روز پس از انتشار کارنامه اولیه شرکت کنندگان آغاز می گردد و علاقه مندان می توانند توسط این کد در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اقدام به انتخاب رشته نمایند .

داوطلبانی که در آزمون دکتری مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده اند ، لازم است پیش از انجام انتخاب رشته ، دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد را از سایت azmoon.org دریافت و مطالعه نمایند .

همچنین توجه شود که داوطلبان برای انجام انتخاب رشته ملزم به پرداخت هزینه بوده و می بایست از طریق سایت azmoon.org ، مبلغ تعیین شده را واریز کرده و شماره سریال پرداخت دریافت نمایند . داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکترای دانشگاه آزاد می توانند حداکثر 80 کد رشته محل را انتخاب کنند . علاقمندان می توانند برای پیگیری زمان دقیق انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوند .

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد





سایت اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد azmoon.org
نتیجه آزمون داوطلبانی که در آزمون دکتری 1400 شرکت کرده اند در سه مرحله اعلام می شود . اما علاقمندان به تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد ، می بایست در هر یک از این مراحل به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور یا سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد azmoon.org مراجعه کنند .   


1. نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزاد :
نتایج اولیه آزمون دکتری شامل رتبه و تراز داوطلب و وضعیت مجاز بودن وی برای انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری و آزاد است . این کارنامه از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.



2. نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد :
نتایج انتخاب رشته یا دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org منتشر می شود . در این کارنامه که کارنامه انتخاب رشته نام دارد ، رشته محل هایی که داوطلب مجاز به حضور در مصاحبه آن ها شده اعلام شده است . ممکن است داوطلب حدنصاب نمره لازم برای دعوت به مصاحبه همه دانشگاه های انتخابی خود را به دست آورده باشد و یا در هیچ کدام برای مصاحبه دعوت نشود .
پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ، فهرست اسامی پذیرفته شدگان به واحد های دانشگاهی مورد نظر ارسال می شود . داوطلبان می توانند با توجه به اطلاعیه ها ، جهت شرکت در مصاحبه هر یک از دانشگاه ها و رشته های مورد پذیرش حاضر شوند اما باید برای هر یک از آن ها هزینه مصاحبه جداگانه ای را در سایت دانشگاه مورد نظر پرداخت نمایند .

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد


3. نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد :

پس از به پایان رسیدن فرآیند مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ، نتیجه نهایی که نشان دهنده وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان است در سایت سازمان سنجش منتشر می شود . بنابراین علاقمندان به ورود به مقطع دکتری دانشگاه آزاد 1400 نیز همانند داوطلبان دکتری دانشگاه های سراسری می بایست برای اطلاع از نتایج نهایی خود به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند . داوطلبان توجه کنند که کارنامه نهایی که وضعیت داوطلب را در سایر رشته محل های انتخابی او نشان می دهد در سایت azmoon.org منتشر خواهد شد .










داوطلبان می توانند جهت اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج آزمون دکترا 1400 در هر مرحله عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوند . همچنین مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در کلیه مراحل از ثبت نام تا اعلام نتایج دکتری 1400 پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و شما می توانید از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید .

در ادامه بخوانید: کارنامه نهایی دکتری دانشگاه آزاد









سوالات متداول


1- نتایج اولیه آزمون دکتری برای متقاضیان مقطع دکتری دانشگاه آزاد چگونه منتشر می شود ؟
طبق متن مقاله نتایج اولیه آزمون دکتری برای دانشگاه آزاد و سراسری از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار می گیرد .




2- نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را از چه طریق می توان مشاهده کرد ؟
اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود که زمان انتشار آن در متن مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




3- نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد را از چه راهی می توان دریافت کرد ؟
علاقمندان به ورود به مقطع دکتری دانشگاه آزاد می بایست برای مشاهده نتایج نهایی خود به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند که لینک دسترسی به آن در متن مقاله قرار خواهد گرفت .

منبع : سایت انتخاب رشته و اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kpXE
نظرتان را بنویسید