مراحل انجام فشیال صورت چگونه است؟

مراحل انجام فشیال صورت چگونه است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

فیشیال صورت چیست؟
از روش های رایج و محبوب برای جوانسازی پوست صورت ، فیشیال می باشد که نتیجه آن پوستی سالم و درخشان برای مراجعه کنندگان است. از فیشیال به عنوان یک روش درمان پوست نیز یاد می شود چراکه منجر به پاکسازی ، لایه برداری و تغذیه پوست صورت می گردد.

این روش برای انواع پوست ها بسیار مناسب است چراکه ضمن پاکسازی عمیق پوست ، منجر به آبرسانی عمیق نیز می شود و همین امر موجب بسته شدن منافذ باز صورت و همینطور بیرون کشیدن پوست های مرده از صورت می گردد. همینطور لازم است اشاره کنیم که طی روش فیشیال پوست صورت ، از ماسک های مختلفی استفاده می شود که موجب از بین رفتن مشکلات پوستی می گردد و هرگونه چین و چروک ، جوش و آکنه را برطرف می سازد.

از مزایای فیشیال صورت این است که تنها در یک جلسه هرگونه مشکلات پوستی شامل جوش های سرسیاه ، کومودون و … را از بین می برد. هر چند توصیه متخصصان در این زمینه این است که سعی کنید خدمات فیشیال پوست صورت را در چندین جلسه انجام دهید تا نتیجه بهتری را دریافت کنید.

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو در اصفهان

مراحل انجام فشیال صورت چگونه است؟
فیشال صورت در چندین مرحله برای زیباجویان انجام می شود که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

پاکسازی صورت : ابتدا با یک پاک کننده ، پوست صورت و گردن ماساژ داده می شود. طی این مرحله تمامی آلودگی ها و مواد آرایشی از سطح پوست پاک می گردد.
لایه‌برداری پوست : از یک کرم لایه بردار متناسب با نوع پوست بیمار به منطور جداسازی سلول های مرده پوست استفاده می شود. طی این مرحله از بخار آب به منظور باز کردن منافذ پوست نیز استفاده می گردد. شیوه درمانی مورد استفاده بستگی به عارضه های پوستی بیمار شامل جوش‌های سر‌سفید ، جوش‌های سر‌سیاه ، آکنه‌ها ، چروک‌های پیری ، لکه‌های ناشی از دوران بارداری ، نور خورشید و … دارد.
بخور دادن به پوست صورت : طی این مرحله آرامش بخش ، رطوبت پوست صورت افزایش پیدا می کند به همین دلیل جوش ها راحت تر جدا می گردند.
لایه برداری پوست مرحله دوم : طی این مرحله تمامی پوست های مرده کاملا جدا می گردد و پوست شفافیت خود را به دست می آورد.
استخراج و تخلیه جوش‌ها : تمامی جوش های سرسفید و سرسیاه طی این مرحله خارج می گردند.
ماساژ پوست صورت : با ماساژ پوست صورت ، مراجعه کنندگان احساس آرامش پیدا می کنند که طی آن عضلات سر ریلکس می شود و جریان خون در سر افزایش پیدا می کند و اکسیرژن رسانی در آن افزایش پیدا می کند.
قراردادن ماسک روی پوست صورت : متناسبمهم ترین ویژگی بهترین کلینیک فیشیال صورت در اصفهان
از سوالات پرتکرار افراد در شهر اصفهان این است که یک کلینیک خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد تا بتوانیم برای انجام خدمات فیشیال صورت به آن مراجعه کنیم. در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های یک کلینیک فیشیال خوب در اصفهان اشاره کرده ایم :

کلینیک مورد نظر باید دارای مجوز قانونی برای فعالیت باشد.
کادر درمانی کلینیک باید دارای برخورد مناسبی با مراجعه کنندگان باشند و آن ها را برای دریافت خدمات متناسب با پوستشان راهنمایی درستی نمایند.
بهتر است کلینیک مجهز و همینطور دارای محیطی آرام و البته تمیز باشد تا با آرامش بتوانید خدمات مرتبط با پوستتان را دریافت کنید.
لازم است کادر و پرسنل کلینیک دارای تخصص در زمینه فیشیال صورت باشند.
میزان رضایت مندی از کلینیک مورد نظر در وب سایت مربوطه و یا پیچ اینستاگرام در سطح مطلوبی قرار داشته باشد.
فراموش نکنید بهترین روش برای اطلاع از معتبر بودن یک کلینیک زیبایی این است که به زیباجویان آن مرکز مراجعه کنید و از نظر آن ها پیرامون خدماتی که دریافت کرده اند ، مطلع شوید.

مرتبط بخوانید: پلاسماجت در اصفهان

انجام فیشیال صورت در اصفهان به چه کسانی توصیه می‌شود ؟
با اینکه مشکلات پوستی همچون آکنه و جوش صورت از دوران نوجوانی آغاز می گردد ، اما توصیه متخصصان این است که زیباجویان از سن 20 سالگی به بعد خدمات فیشیال صورت را دریافت کنند. اما به طور کلی دریافت خدمات فیشیال صورت به افرادی با پوست بسیار خشک ، افراد با چین و چروک در اطراف صورت ، افراد با صورت کک و مک دار ، افراد در معرض آلودگی و … توصیه می شود.

مرتبط بخوانید : بوتاکس مو در اصفهان

سوالات متداول
بهترین مراکز فیشیال صورت در اصفهان کجاست ؟ 
برای اطلاع از بهترین مراکز فیشیال صورت در اصفهان به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

مراحل فیشیال صورت چگونه است ؟
مراحل فیشیال صورت شامل پاکسازی صورت ، لایه‌ برداری پوست ، بخور دادن به پوست صورت ، لایه برداری پوست مرحله دوم ، تخلیه جوش‌ها ، ماساژ پوست صورت ، قراردادن ماسک روی پوست صورت و مرحله آخر فیشیال صورت می باشد. با مشکلات پوست مراجعه کننده ، در این مرحله از ماسک های مختلف استفاده می گردد.
مرحله آخر فیشیال صورت : در این مرحله به منظور تنظیم پی اچ صورت از تونر استفاده می گردد. در نهایت نیز از برخی سرم های آبرسان ، کرم های مرطوب کننده و ضدآفتاب به عنوان مرحله آخر فیشیال صورت استفاده می کنند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Aw2B
نظرتان را بنویسید