اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان

اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج دانشگاه فرهنگیان 1400 در دو مرحله و به صورت اینترنتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. در مرحله اعلام نتیجه اولیه، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان1400، مشخص شده و در مرحله نتایج نهایی، وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان پس از شرکت در مصاحبه اعلام می شود.




داوطلبانی که با هدف قبولی در دانشگاه فرهنگیان با یکدیگر به رقابت پرداخته و در کنکور سراسری شرکت می کنند نتایج خود را در دو مرحله دریافت خواهند کرد. مرحله اول، مرحله انتشار لیست اسامی معرفی شدگان مصاحبه دانشگاه های فرهنگیان است که داوطلبان بر این اساس برای شرکت در جلسه مصاحبه آماده می شوند.

 مرحله دوم نیز اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان این دانشگاه است که پس از بررسی نمره داوطلبان در جلسه آزمون و امتیاز کسب شده در جلسه مصاحبه منتشر شده و وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان را برای پذیرش در این دانشگاه مشخص می کند. در ادامه به بررسی زمان و نحوه اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان کنکور 1400 پرداخته شده است.



زمان اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان 1400
آن دسته از داوطلبانی که زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1400، مجاز به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان شده اند، در صورتی که زمان انتخاب رشته کنکور 1400، در فرم اینترنتی انتخاب رشته، کد رشته محل های دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی را انتخاب کرده و حد نصاب لازم را کسب نمایند به صورت چند برابر ظرفیت به مصاحبه حضوری و انجام معاینات لازم دعوت می شوند.



سازمان سنجش پس از بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان، فهرست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کنکور 1400 را به همراه زمان و مدارک لازم برای انجام مصاحبه در سایت خود منتشر کرده و در اختیار داوطلبان قرار می دهد.



معرفی شدگان می بایست پس از مطالعه دقیق اطلاعیه منتشر شده در خصوص دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان و کسب آمادگی لازم در تاریخ مقرر به هسته گزینش آموزش و پرورش استان بومی مراجعه کرده و مراحل گزینش را با پاسخ به سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به اتمام برسانند.


سال گذشته نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان همزمان با نتایج رشته های رشته های متمرکز با شرایط خاص، 14 مهر ماه منتشر شد. هنوز زمان اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان 1400 مشخص نشده اما پیش بینی می کنیم در صورت برگزاری کنکور سراسری در تاریخ مقرر، این نتایج اواسط مرداد ماه از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر شود. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به دانشگاه فرهنگیان مطلع گردید.





به محض مشخص شدن، اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان 1400 این مقاله بروز رسانی می گردد.



افرادی که پس از مشاهده اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان کنکور 1400، نام خود را در لیست دعوت شدگان به مصاحبه این دانشگاه مشاهده کردند، با مطالعه مقاله زیر می توانند آمادگی خود را جهت شرکت در جلسه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان افزایش دهند.

بیشتر بخوانید : سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان






نحوه مشاهده اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان 1400
داوطلبان می توانند بعد از مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org، با استفاده از شماره پرونده و شماره داوطلبی خود از نتایج اولیه دعوت به مصاحبه رشته های دانشگاه فرهنگیان مطلع شوند. در ادامه نحوه مشاهده نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان 1400 به طور کامل توضیح داده شده است.



مراحل مشاهده اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان 1400



مراجعه به سات سنجش به نشانی sanjesh.org
کلیک بر روی لینک "نتايج رشته های دارای شرايط خاص در آزمون سراسری سال 1400"

وارد کردن اطلاعات خواسته شده اعم از (شماره پرونده، شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام و شماره شناسنامه)

مشاهده وضعیت دعوت به مصاحبه یا عدم دعوت به این مصاحبه



راهنمای تصویری نحوه مشاهده اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان 1400



در مرحله اول می بایست نشانی سایت سنجش به نشانی sanjesh.org را در گوگل سرچ نمایید و پس از وارد شدن به این سایت، از منوی سمت راست گزینه سراسری را انتخاب نمایید.







در صفحه جدید، مطابق تصویر بر روی گزینه "نتايج رشته های دارای شرايط خاص در آزمون سراسری سال 1400" کلیک نمایید.







سپس اطلاعات گفته شده در یکی از دو قسمت زیر را وارد نمایید تا بتوانید از نتیجه اولیه دانشگاه فرهنگیان 1400 مطلع گردید.

روش اول: شماره پرونده، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد
روش دوم: شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد








تصاویر بالا مربوط به سال گذشته می باشد، به محض اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان 1400 این تصاویر بروزرسانی شده و لینک مستقیم جهت مشاهده جواب در این قسمت قرار داده می شود.



بیشتر بخوانید: اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان 1400









زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان 1400
پس از برگزاری معاینه و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، شرکت کنندگان منتظر دریافت نتایج خود هستند. بعد از اتمام فرآیند مصاحبه، هسته های گزینش دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، نمره هر یک از داوطلبان را در آزمون کتبی و مصاحبه را بررسی کرده و اسامی نهایی و امتیازهای دریافتی افراد را به سازمان سنجش ارائه می کنند.



نتایج دانشگاه فرهنگیان سال گذشته در روز جمعه مورخ 9 آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت. پیش بینی می شود در صورت برگزاری تمامی مراحل پذیرش دانشگاه فرهنگیان 1400، نتایج نهایی آن در مطابق هر سال و در اواسط شهریور ماه منتشر گردد.





به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان 1400، اطلاع رسانی لازم در این مقاله صورت می گیرد.



با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان تحصیل حضوری برای پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان وجود ندارد. بر اساس تمهیدات صورت گرفته، سامانه آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان برای دانشجویان فراهم گردیده شده است. هم چنان ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان از طریق سامانه جامع گلستان دانشگاه فرهنگیان انجام می شود. برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه جامع گلستان دانشگاه فرهنگیان مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

بیشتر بخوانید : ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان








نحوه مشاهده اعلام نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان 1400


این سازمان پس از دریافت اسامی پذیرفته شدگان، نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1400 را که همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری است، منتشر می کند. متقاضیان باید در این زمان به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز از وضعیت قبولی یا مردودی خود مطلع شوند.



مراحل مشاهده نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان 1400



ورود به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org
انتخاب گزینه نتایج نهایی کنکور سراسری
وارد کردن اطلاعات خواسته شده
مشاهده نتیجه نهایی


راهنمای تصویری نحوه مشاهده اعلام نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان 1400



در مرحله اول می بایست از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org روی گزینه سراسری که در منوی سمت راست آن تعبیه شده است، مطابق تصویر کلیک کنید.







در صفحه جدید روی گزینه "نتایج نهایی آزمون سراسری رشته های با سال 1400" کلیک نمایید.







در این مرحله با یکی از دو روش زیر، می توانید از جواب قبولی نهایی خود در دانشگاه فرهنگیان 1400 مطلع شوید.

روش اول: شماره داوطلبی و شماره شناسنامه
روش دوم: شماره شناسنامه و شماره پرونده







مشاوره اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 1400
زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی دانشگاه فرهنگیان 1400، با دو دسته از داوطلبان مواجه می شویم. دسته اول افرادی هستند که در هر یک از مراحل موفق به کسب حد نصاب قبولی شده اند و دسته دوم افرادی هستند که کله عدم قبولی،مردود و یا غیر مجاز را در کارنامه خود مشاهده می کنند.



چنانچه نام خود را در لیست اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه فرهنگیان کنکور 1400 نمی بینید، جای نگرانی و ناراحتی وجود ندار زیرا این آخرین فرصت برای ورود به این دانشگاه نیست، بلکه می توانید در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان، بار دیگر شانس خود را جهت پذیرش در این دانشگاه امتحان کنید.

در ادامه بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان



مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به سوال و ابهامات شما در خصوص اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان و نحوه مشاهده این نتایج هستند. شما می توانند از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی، سوالات خود را از کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره جویا شده و حتی در مشاهده نتایج خود از این کارشناسان هیوا یاری جویید.




سوالات متداول


1- نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان چه زمانی اعلام می شود؟
این نتایج چند روز بعد از پایان مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام می شود که جزئیات دقیق آن در متن مقاله ارائه شده است.




2- نتایج نهایی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان چه زمانی اعلام می شود؟
این نتایج همزمان با نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام می شود که تاریخ دقیق آن در متن مقاله ارائه شده است.




3- نتایج دانشگاه فرهنگیان به چه صورت منتشر می شود؟
این نتایج به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش در اختیار متقاضیان قرار می گیرد که البته در این مقاله راهنمای مشاهده نتایج قرار داده شده است.

منبع : اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pJg1
نظرتان را بنویسید