زمان دریافت امریه سربازی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مشمولان باید قبل از هر اقدامی برای پذیرش امریه، اطلاعات کافی از زمان دریافت امریه داشته باشند. به دلیل اینکه ظرفیت بسیاری از ارگان ها برای به کار گرفتن مشمولان محدود می باشد، زودتر اقدام کردن مشمولان حداقل تا سه ماه قبل از اعزام، برای دریافت امریه می تواند باعث قبول شدن آن ها در ارگان مورد نظر شود.



بسیاری از مشمولان با تحصیلات بالا علاقه دارند که برای انجام خدمت سربازی خود، امریه سربازی دریافت کنند. در واقع، امریه سربازی این امکان را برای مشمولان ایجاد می کند که بدون دغدغه نظامی مشغول خدمت شوند و مانند افراد عادی و کارمندان فقط در ساعات اداری کار کنند؛ اما بهترین زمان برای اقدام برای دریافت امریه چه زمانی است؟ بهتر است که چه زمانی برای دریافت امریه اقدام کنیم؟

اگرچه این روزها دریافت امریه سربازی، بسیار رایج شده اما باید بدانید که زمان دریافت امریه در قبول شدن شما در هر یک از ارگان های به کار گیرنده مشمولان بسیار حائز اهمیت است. اگر بدانید که بهترین مهلت دریافت امریه برای شما چه زمانی است، کلید موفقیت در دست شما خواهد بود. به همین دلیل قصد داریم در ادامه مقاله زمان ارسال مدارک و تاریخ ثبت نام امریه سربازی را بررسی کنیم.



زمان دریافت امریه سربازی
خدمت سربازی به شکل امریه برای مشمولان مزایای بسیار زیادی دارد. به همین خاطر است که افراد زیادی خواهان دریافت امریه سربازی از ارگان های مختلف هستند؛ اما چرا زمان اقدام برای دریافت امریه بسیار مهم است؟

ارگان هایی که مشمولان را برای امریه سربازی جذب می کنند، ظرفیت بسیار محدودی دارند. به همین خاطر اولویت آن ها به غیر از رزومه و مدرک مشمولان، زمان اقدام برای دریافت امریه مشمولان است. برای پذیرش امریه سربازی باید درباره مهلت اقدام برای دریافت امریه اطلاعات کافی داشته باشید و در زمان طلایی اقدام به دریافت امریه سربازی کنید.

البته لازم به ذکر است که هر یک از ارگان های مختلف امریه سربازی، قوانین مخصوص به خود را دارند، اما در قوانین پذیرش اکثر این ارگان ها، تاریخ دریافت امریه مناسب حدود سه ماه قبل از تاریخ اعزام مشمولان است.

پس سعی کنید حدود 2 الی 3 ماه قبل از زمان اعزام خود وقت بگذارید و نسبت به ارسال درخواست برای امریه در ارگان مورد نظر خود اقدام کنید. بسیاری از ارگان ها حتی بعد از 3 ماه به شما درباره قبولی اطلاع رسانی می کنند. به همین خاطر توصیه ما به شما این است که حتی زودتر از 3 ماه از تاریخ اعزام خود اقدام به دریافت امریه سربازی کنید.

بیشتر بخوانید: مراحل دریافت امریه



زمان ارسال دفترچه برای دریافت امریه
شاید برای شما سوال پیش بیاید که برای دریافت امریه چه زمانی باید دفترچه اعزام به خدمت را پست کنیم؟ آیا برای ارسال درخواست امریه باید زمان اعزام ما مشخص شده باشد؟ آیا برای پذیرش امریه، نیاز به ارائه برگه سبز سربازی
می باشد؟

تا اینجا با اهمیت مهلت زمان اقدام برای دریافت امریه سربازی آشنا شدیم و متوجه شدیم که زمان دریافت امریه سربازی بستگی به ارگان مورد نظر شما دارد؛ اما در پاسخ سوال های بالا باید بگوییم که زمان پست کردن دفترچه سربازی باز هم به نوع ارگان به کار گیرنده مشمولان بستگی دارد.



ارگان هایی که باید زمان اعزام شما برای درخواست امریه از آن ها مشخص شده باشد:

بعضی از ارگان ها در زمان ارسال درخواست مشمول، ذکر می کنند که حتما باید دفترچه شما پست و زمان اعزام سربازی شما مشخص شده باشد. برای امریه گرفتن از این ارگان ها لازم است که قبل از هر اقدامی دفترچه خود را پست کنید و تاریخ اعزام خود را مشخص کنید. تاریخ اعزام شما در برگه سبز سربازی ذکر شده است. شما با در دست داشتن این برگه می توانید در زمان مقرر برای پذیرش امریه از این ارگان های ذکر شده اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: زمان اعزام به خدمت سربازی


ارگان هایی که قبل از زمان اعزام باید با آن ها هماهنگی های لازم را انجام دهید:

روند بعضی از ارگان های به کار گیرنده مشمولان، کمی متفاوت تر از دیگر ارگان ها است. برای این ارگان ها نیاز است که ابتدا هماهنگی لازم برای پذیرش امریه انجام شود. به این معنا که شما باید ابتدا با ارگان مربوطه هماهنگی کنید و بهترین زمان اعزام خود را مشخص کنید. پس از هماهنگی های انجام شده با ارگان به کار گیرنده شما، می توانید نسبت به ارائه مدارک و ثبت درخواست در دفاتر پلیس +10 اقدام کنید.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا می توانند اطلاعات لازم در خصوص زمان و نحوه ثبت نام در امریه سربازی را به مشمولان ارائه کرده و اقدامات لازم را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا برایشان شرح دهند.

در ادامه بخوانید: مدارک لازم برای اعزام به خدمت




سوالات متداول


1- زمان ثبت نام برای دریافت امریه سربازی چگونه اعلام می شود ؟
با توجه به متن مقاله، مشمولان بر اساس نوع ارگانی که قصد خدمت در آن دارند باید حداقل 2 تا 3 ماه قبل از اعزام به ارسال مدارک خود بپردازند.




2- چه مدارکی برای دریافت امریه سربازی مورد نیاز است ؟
مشمولان می بایست دفترچه اعزام به خدمت را مطالعه و ارسال نموده و با توجه به لیست مدارک ارائه شده از سوی ارگان مورد نظر به تهیه آن مدارک بپردازد.




3- آیا برای دریافت امریه سربازی نیاز به مدرک تحصیلی خاصی است ؟
اطلاعات کامل درباره چیستی امریه سربازی در متن مقاله موجود است. اما میزان توجه به نوع مدرک تحصیلی از ارگانی به ارگان دیگر متفاوت است.

منبع : زمان دریافت امریه سربازی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/O3jR
نظرتان را بنویسید