نمونه سوال ریاضی هفتم نوبت اول دی ماه

نمونه سوال ریاضی هفتم نوبت اول دی ماه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
والدین می توانند به منظور تقویت آموزش فرزندان هفتم متوسطه اول خود در زمینه درس ریاضی ، این دانش آموزان را با انواع نمونه سوالات این درس آشنا سازند تا علاوه یادگیری بهتر درس ریاضی با آشنایی با انواع سوالات برای امتحانات ریاضی هفتم متوسطه اول نیز آماده باشند .




بسیاری از والدینی که دارای دانش آموز هفتم متوسطه اول هستند ، علاقه دارند که ذهن فرزند خود را برای پذیرش مباحث درسی و یادگیری هر چه بهتر آن ها آماده سازند . درس ریاضی جزو درس هایی است که برای یادگیری نیاز به تمرین و پیگیری زیادی دارد . لذا از جمله راه حل های پیشنهادی برای یادگیری این درس آشنایی با انواع نمونه سوالات و حل کردن آن هاست .

با این کار علاوه بر مشخص شدن ضعف ها و اشکالات دانش آموز کلاس هفتمی در درس ریاضی ، میزان یادگیری و خلاقیت دانش آموز در پاسخگویی به سوالات با راه حل های مختلف نیز از طریق درگیر شدن با مسئله  افزایش می یابد .

با توجه به این موضوع در ادامه چند سری از انواع نمونه سوالات نوبت اول ریاضی هفتمی متوسطه اول برای دانش آموزان کلاس هفتمی ارائه شده است که با دریافت و دانلود آن ها می توانید میزان یادگیری فرزند هفتم متوسطه خود را تاحد زیادی افزایش دهید .



سوالات نوبت اول ریاضی هفتم متوسطه اول دی ماه
دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول برای آماده سازی بیشتر خود برای امتحانات نوبت اول ریاضی هفتم متوسطه اول ، باید با مراجعه به نمونه سوالات سال های گذشته این درس علاوه بر آشنایی با نوع سوالات و تنوع آن ها با انواع راه حل های قابل قبول برای هریک از سوالات این درس نیز آشنا شوند .

مطالعه انواع سوالات نوبت اول درس ریاضی پایه هفتم باعث آشنایی با میزان سختی و آسانی سوالات این دوره آشنا شده و از اضطراب و نگرانی های دانش آموزان هفتم متوسطه نیز کاسته شود .

با توجه به موارد عنوان شده ، دراین قسمت چند سری از نمونه سوالات ریاضی پایه هفتم متوسطه برای دانش آموزان این پایه تحصیلی ، به صورت رایگان قابل دریافت می باشد .




    

نمونه سوالات امتحانی ریاضی هفتم متوسطه اول نوبت اول
سوالات درس ریاضی هفتم ( سری 1 )
سوالات درس ریاضی هفتم ( سری 2 )
سوالات درس ریاضی هفتم ( سری 3 )
سوالات درس ریاضی هفتم ( سری 4 )
سوالات درس ریاضی هفتم ( سری 5 )
سوالات درس ریاضی هفتم ( سری 6 )
سوالات درس ریاضی هفتم ( سری 7 )
سوالات درس ریاضی هفتم ( سری 8 )
سوالات درس ریاضی هفتم ( سری 9 )
سوالات درس ریاضی هفتم ( سری 10 )

از جمله سوالات عنوان شده در نمونه سوالات امتحانی ریاضی هفتم متوسطه اول نوبت اول عبارتند از :



 عبارت ھای زیر را روی محور نشان دھید .

 الگوی عددی مقابل را تا دو عدد دیگر ادامه دھید .

 جمله n ام الگوی عددی مقابل را بنویسید .

 حاصل عبارت ھای زیر را حساب کنید .

 با ارقام 9 ، 7 و صفر چند عدد سه رقمی می توان نوشت .

 عبارت جبری مقابل را ساده کنید. 



 همچنین برای دسترسی به نمونه سوالات سایر دروس و حتی پایه های تحصیلی دیگر می توانید به مقاله ارائه شده در این قسمت مراجعه نمایید .

بیشتر بخوانید: سوالات امتحانی



تمرینات فصل به فصل ریاضی نوبت اول پایه هفتم متوسطه اول
برای یادگیری مباحث درسی مربوط به هر فصل ریاضی هفتم متوسطه اول بهتر است در انتهای همان فصل سوالات درس خوانده شده را بررسی مطالعه کرده و حل نمایید . حل تمرین و نمونه سوالات هر فصل از کتاب درس ریاضی هفتم متوسطه اول ، علاوه بر این که درک مطالب درسی و یادگیری دانش آموزان پایه هفتم متوسطه را افزایش می دهد بلکه باعث آماده سازی بیشتر دانش آموزان برای امتحانات دی ماه هفتم متوسطه اول می شود .

منظور از آمادگی برای امتحانات این است که وقتی به محض اتمام درس دانش آموزان سوالات مربوط به آن را تمرین کرده و پاسخ می دهند باعث می شود که این جواب ها در ذهن آن ها باقی بماند و اگر در زمان شروع امتحانات فرصت کافی نداشتند بتوانند با مرور این تمرین ها خود را برای امتحان ریاضی هفتم متوسطه اول آماده سازند . 



    



تمرینات فصل به فصل ریاضی هفتم متوسطه اول نوبت اول
فصل اول : راهبرد های حل مسئله
فصل دوم : عدد های صحیح
فصل سوم : جبر و معادله
فصل چهارم : هندسه و استدلال
فصل پنجم : شمارنده ها و اعداد اول



سوالات ارائه شده در تمرینات فصل به فصل ریاضی هفتم متوسطه اول نوبت اول عبارتند از :





  کدام یک از عدد های زیر از نصف کمتر است ؟

 کدام با بقیه برابر نیست ؟

 کدام از بقیه بزرگ تر است ؟

 عدد ها را به حروف بنویسید .

 عدد های کسری و اعشاری زیر را به صورت گسترده بنویسید .

 تفریق زیر را روی محور نشان دهید .





بیشتر بخوانید: نمونه سوالات هفتم متوسطه اول با پاسخ تشریحی



  جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به مدارس و امتحانات ، می توانید عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال کنید . همچنین می توانید در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی درباره نحوه مطالعه و برنامه ریزی دروس پایه هفتم متوسطه اول با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .




سوالات متداول


1- یکی از بهترین روش های بالا بردن آمادگی دانش آموزان برای امتحانات چیست ؟
حل کردن نمونه سوالات مدارس مختلف و آشنایی با انواع سوالات امتحانی یکی از مهم ترین راه های آمادگی برای امتحانات می باشد که در این مقاله می توانید نمونه سوال امتحان ریاضی پایه هفتم نوبت اول دی ماه را دریافت کنید .




2- چگونه می توانیم نمونه سوال امتحان ریاضی پایه هفتم نوبت اول دی ماه را دانلود کنیم ؟
شما می توانید با مراجعه به مقاله نمونه سوال امتحان ریاضی پایه هفتم نوبت اول دی ماه در نوبت اول و دوم را مشاهده و دانلود نمایید .




3- آیا درجه سختی نمونه سوال امتحان ریاضی پایه هفتم نوبت اول دی ماه متفاوت است ؟
بله . در این مقاله می توانید نمونه سوال امتحان ریاضی پایه هفتم نوبت اول دی ماه با درجه سختی متفاوت را مشاهده کرده و نمونه سوالات متناسب را دانلود نمایید .

منبع : نمونه سوال ریاضی هفتم نوبت اول دی ماه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xKEB
نظرتان را بنویسید