مدیریت زمان نیروهای فروش و آمار زمان های تلف شده
ذخیره سازی
0
0
اشتراکگذاری
گزارش تخلف
وظایف کارشناس فروش در یک سازمان منظم، مشخص و عموما قابل گزارش گیری ست. یکی از مهم ترین و وقت گیر ترین این وظایف، تماس تلفنی با مشتری ها و سرنخ ها (مشتری های احتمالی) ست. علاوه بر این که این تماس ها قوانین و تکنیک های مخصوص خود را دارند تا موفق باشند، زمان های تلف شده ی اجتناب ناپذیری در آنها نهفته است. تنها حدود 33%، یعنی حدود یک سوم، از زمان هر نیروی فروش صرف خود فروش می شود.
برچسب ها
ShortURL as
Linkp.ir
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر