انواع مبل راحتی

انواع مبل راحتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
majalemobleman

مبل راحتی یکی از اثاثیه‌های ضروری هر دکوراسیونی است. این مبلمان با تنوع رنگ و طرح‌هایی که دارند تمام سلایق را پوشش می‌دهند. مبلمان راحتی با توجه به متریالی که در ساخت و تولید آن‌ها به کار می‌رود دسته بندی متفاوتی دارند. در این مقاله قصد داریم در مورد انواع مبل راحتی نکاتی را ذکر کنیم. با ما همراه باشید. 

https://blog.luxury-italianfurniture.com/hs-fs/hubfs/Give-personality-to-your-living-room-interior-design-with-Arredoclassic-and-Adora-7.jpg?width=900&name=Give-personality-to-your-living-room-interior-design-with-Arredoclassic-and-Adora-7.jpg

 

هر آنچه که باید در مورد مبلمان راحتی بدانید 

این مبل‌ها شاید یکی از بهترین اختراعات بشر بوده است. از گذشته تا به امروز شکل  ظاهری و طرح‌های آن‌ها دستخوش تغییرات عمده بوده و بارها تغییر یافته و به نوع بسیار راحت و کاربردی تبدیل شده اند.در طراحی مبلمان راحتی، خلاقیت و ابتکار عمل بیشتری وجود دارد به دلیل استفاده بیشتر از فوم و پارچه می توان مدل های گوناگونی از آن‌‌‌ها را ساخت و تولید کرد.

https://art-designs.ru/assets/images/Dopolnitelno/Colors/Olive/7-olive-interior-dop.jpg

 

مبلمان راحتی به چند دسته تقسیم می‌شوند؟ 

این مبل ها با نام‌های متنوع و متفاوتی به بازار عرضه می شود. انواع مبل‌های چستر، نئوکلاسیک وال  از جمله مبلمانی هستند که برای راحتی و آسایش بیشتری طراحی شده اند. مبلمان راحتی معمولاً در ست ۷ نفره عرضه می شوند. آن‌ها یک کاناپه سه نفری، یک کاناپه دو نفری و دو مبل تکی دارند.

https://abeekwood.com/images/image1.jpg

مدل جدید مبل چستر 

مبل چستر یکی از انواع مبلمان لوکس و همیشه مد در دکوراسیون منازل است و به عنوان پادشاه مبل‌ها شناخته می‌شود. پیشینه تاریخی و اولین طراحی آن به سال 1770برمی‌گردد. در گذشته این مبل‌ها مورد استفاده خانواده اشرافی و افراد خاص بود اما با گذشت زمان، به دلیل ساختار مناسب و شکل و طراحی خاص عموم مردم نیز به آن‌ها علاقه مند شدند.

مدل جدید مبلمان ال 

به مبل‌هایی که به صورت به هم پیوسته، افقی و با زاویه ۹۰ درجه در کنار هم قرار می‌گیرند و تشکیل یک شکل ال انگلیسی می‌دهند؛ مبلمان ال گفته می شود. جز دسته بندی مبل‌های راحتی و البته کاربردی هستند.مبل‌های ال برای نشیمن،تی‌وی روم،گود گفت و گو و برای تفکیک فضا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

https://tech.politicaltruthusa.com/wp-content/uploads/2014/09/Style-Sectional-Couch.jpg

مدل جدید مبل کلاسیک 

یکی از محبوب ترین مدل مبلمان راحتی،مبلمان راحتی کلاسیک است. این مدل مبلمان بسیار باشکوه و با ارزش دیده می‌شوند و می‌توانند دکور خانه شما را شیک و منحصر به فرد نشان دهند. در چیدمان آن‌ها باید اصل تقارن و نحوه قرار گرفتن در حول محور کانونی منزل دقت کرد.

https://www.milano-home.ru/images/cms/thumbs/bfb055c5ce107ce026f3ff307b00ae878e620521/0183_pigoli_sofas_cleos_184x105x92_450x222x92_590x460x92_auto_600_5_100.jpg

چیدمان مبل راحتی چگونه باید باشد؟ 

در زندگی  امروزی باید جسارت انتخاب های خلاقانه را داشت. دکوراسیون منزل شما باید متناسب با روحیات و خلقیات خانواده شما باشد و مهمترین کسانی که باید احساس راحتی کنند شما هستید این احساس راحتی و آرامش می تواند با انتخاب مناسب و چیدمان مبل راحتی کسب شود.  مبل‌های راحتی چون تنوع رنگی متفاوتی دارند؛ گزینه‌های بیشتری را در پیش روی شما قرار می‌دهند.

https://www.remontbp.com/wp-content/uploads/2020/01/Screenshot_3-1-900x600.jpg

در خرید مبل راحتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ 

در خرید این مبلمان باید علاوه بر توجه به سلیقه، روحیه، سبک دکوراسیون خانه، به متراژ خانه هم توجه کنید. استفاده از این مبلمان در خانه‌هایی کوچک, انتخاب هوشمندانه‌ای است.  اگر چیدمان این مبل‌ها به درستی صورت گیرد می‌توان فضای منزل خود را بزرگتر نشان دهید.  نشیمنگاه این مبل‌ها به علت استفاده از مقدار زیادی فوم از نرمی و راحتی بیشتری برخوردار اند. متریال به کار رفته در این مبلمان حتی جنس پارچه مبل با سایر مبل‌ها متفاوت است. 

 پارچه‌های این مبل‌ها باید با دوام تر و با کیفیت بالا باشد؛ زیرا استفاده از مبل‌های راحتی بیشتر از سایر مبل هاست. 

http://www.stresslesspoltrone.it/LIBERTY/liberty%20foto/foto%20%20liberty%20(8).jpg

 

 

نتیجه گیری 

 در این مقاله انواع مبل راحتی را مورد بررسی قرار دادیم. مبلمان راحتی به دلیل کارایی بالا محبوب‌تر از مدل‌های دیگر هستند و معمولا در دسته بندی کلاسیک،ال و چستر قرار می‌گیرند. اما تنوع رنگی بسیار بالا،کالیته‌های مختلف پارچه‌ای و متریال‌هایی با درجه کیفی گوناگون در طراحی و ساخت آن‌ها به کار رفته است مبلمان راحتی را به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مبلمان تبدیل کرده است. 

 

مطلب قبلی
سرویس خواب ارزان
مطلب بعدی
مبل استیل جدید
نظرتان را بنویسید