سرویس خواب ارزان

سرویس خواب ارزان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
majalemobleman

سرویس خواب یکی از ملزومات هر خانه ای است. انتخاب نوع صحیح و مناسب آن می‌تواند برای داشتن یک خواب خوب و راحت به شما کمک کند. یک تخت خواب  مناسب علاوه بر راحتی و آسایش، باید ظاهری شیک و قیمتی مناسب داشته باشد. در این مقاله قصد داریم ویژگی‌های یک سرویس خواب شیک و ارزان را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید. 

هر انچه که باید در مورد سرویس خواب بدانید 

جنس‌ها و مدل‌های متنوعی از تخت خواب‌ها در بازار موجود است اما در اصل باید بدانید که کدام یک از آن‌ها بیشتر مورد پسند شماست و در آن احساس راحتی و آسایش بیشتری دارید. ما بیش از یک سوم عمرمان را در خواب سپری می‌کنیم به این منظور باید محل خواب و سرویسی که انتخاب می‌کنیم از نمونه‌های با کیفیت باشد.گزینه‌های زیادی برای خرید پیش رو دارید اما معمولا سرویس خواب‌ها به سه دسته اصلی چوبی،ام دی اف و نئوپان تقسیم می‌شوند. البته در گذشته تخت‌های فلزی هم مورد استفاده قرار می‌گرفتند که امروزه طرفداران زیادی ندارد.

بهترین سرویس خواب کدام است؟ 

انواع مختلفی از تخت خواب‌ها در بازار به چشم می‌خورند. اما انتخاب بهترین  نوع آن کمی دشوار است.تخت خواب‌ها به طور معمول چوبی هستند و نمونه های با کیفیت آن‌ها از راش و گردو ساخته می‌شوند که دوام و استحکام بالایی دارند. مدل دوم تخت خواب‌هایی از جنس MDF هستند. ام دی اف ها را می‌توان میان رده حساب کرد. این تخت خواب‌ها کیفیت مناسب و قیمت پایین تری نسبت به مدل‌های چوبی دارند. اما مدل‌های  جدیدی که امروزه بیشتر از تخت خواب‌های دیگر دیده می‌شوند تخت خواب‌های نئوپان است. تخت خواب‌های نئوپان خاصیت شکل پذیری و سطح براقی دارند. قیمت ارزان ولی دوام و استحکام کمتری دارند. اگر میان دو گزینه انتخاب تخت خواب‌های چوبی و ام دی اف مردد هستید و نمی‌دانید کدام یک از آن‌ها را انتخاب کنید،بهتر است یک بررسی اجمالی و مقایسه کوتاهی برای خریدی بهتر و دقیق داشته باشیم.

سرویس خواب چوبی بهتر است یا MDF؟ 

سرویس خواب چوبی همانند نامشان از تنه درختان بریده و طراحی و ساخته می‌شوند. کیفیت و دوام و پایداری سرویس‌های چوبی بسیار بالاست. رنگ‌پذیری عالی و شکل دهی مناسبی دارد. چنانچه از گزند هوای مرطوب و آب و موریانه‌ها در امان باشد عمری 100 ساله دارد. 

اما سرویس خواب‌های ام دی اف از تکه یا خورده چوب‌ها تحت فشار و دمای بالا ساخته می‌شوند و به صورت تخته چوب در می‌آیند و با ترکیب موم و مواد رزینی به هم می‌چسبند. روکشی از مواد پلیمری بر روی آن‌ها کشیده می‌شود و معمولا در ساخت مبلمان،کابینت‌ها و سرویس‌ها و آکسسواری‌های چوبی کاربرد دارند. سرویس‌های ام دی اف را می‌توان گزینه مناسب و میان رده‌ای دانست که کیفیت خوب و قیمت منصفانه‌ای دارند. تنوع رنگی و طرحی زیادی دارند و می‌توان مدل‌های مختلفی از آن‌ها را ساخت و تولید کرد. ام دی اف ها فقط در مقابل آب باید محافظت شوند. زیرا فشار و دمای مرطوب می‌توانند به آن‌ها آسیب می‌رساند.

تخت خواب دونفره شیک 

تختخواب دونفره معمول ترین شکل سرویس خواب از میان انواع مدل تخت خواب است. سرویس خواب‌ها معمولا به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند. تخت خواب دونفره، تک نفره، تخت نوزاد،تخت سورتمه ای،کابین دار، تخت‌های دوطبقه، تخت سلطنتی، تخت سایبانی، تخت تاشو و مبل های تختخوابشو نیز در این دسته قرار می‌گیرند. 

تخت خوابهای دونفره معمولا جز ضروری‌ترین اثاثیه‌های سرویس جهیزیه عروس هستند و معمولا در سبک‌ها و رنگ‌های متفاوتی انتخاب و خریداری می‌شوند. اولین نکته ای که در خرید تخت خواب دونفره باید مد نظر قرار داد سبک دکوراسیون خانه است. هارمونی و همخوانی اثاثیه های ضروری در خانه بسیار اهمیت دارد. 

به طور مثال اگر سبک دکوراسیون خانه شما کلاسیک است باید چیدمان اتاق خواب نیز با المان‌های سبک کلاسیک صورت گیرد معمولاً در سبک کلاسیک از تخت خواب های سلطنتی یا سایبانی استفاده می کنند اگر سبک خانه شما مدرن است وجود تخت‌خواب‌ گرد،سورتمه ای تخت تاشو گزینه‌های خوبی هستند.

نتیجه گیری 

در این مقاله سعی کردیم سرویس خواب ارزان و شیک را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین با نگاهی اجمالی سرویس خواب‌های موجود در بازار را معرفی کردیم. قیمت سرویس خواب نئوپان از تخت خواب‌های چوبی و MDF  ارزان تر است. برای انتخاب تخت خواب مناسب باید به جنس تشک، نوع متریال به کار رفته و سبک دکوراسیون منزل دقت کنید. 

برچسب ها
نظرتان را بنویسید