چگونگی خرید بهترین پوشاک کودک؟

چگونگی خرید بهترین پوشاک کودک؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Farid

 خرید پوشاک کودک؛کار بسیارلذت بخش و در عین حال دشوار میباشد.تنوع طرح و رنگ،قیمت و جنس باعث می شود که والدین هنگام خرید لباس کودک به شدت گیج شوند و نتوانند لباس مناسب کودک خود را انتخاب نمایند.

راحتی کودک در لباس:

لباس کودک  باید کاملا آزاد و راحت باشد.پوشاک نباید در زمان بازی و فعالیت مزاحم کودک شما بوده یا او را آزار بدهد.توجه نمایید که همان قدر که راحتی لباس در تن کودک شما مهم می باشد،راحتی آن زمان پوشاندن و در آوردن آن هم اهمیت دارد.

ایمنی کودک:

نکته مهم دیگر در خرید پوشاک کودک ایمنی او می باشد.کودکان خیلی کنجکاو هستند و خرید پوشاکی با دکمه های زیاد که به راحتی کنده می شوند یا زیپ های تزیینی و در دسترس برای آنها کار خیلی اشتباهی می باشد.چرا که هر آن ممکن است فرزند شما یکی از دکمه ها را کنده و آنها را بخورد یا اینکه انگشتان خود را در لا به لای دندانه های زیپ ها گیر بیندازد.

سن کودک شما:

لباس کودک  باید مناسب سن وسال او باشد؛ زیرا توانایی های حرکتی او در سنین مختلف متفاوت می باشد.علاوه بر این در سنین پایین تر،روش مراقبت از لباس خود را نمی داند و رشد زودهنگام تری نیز دارد؛ولی هنگامی که به سن 4 یا 5 سالگی برسد،سرعت  رشد کمتر می شود و کودک می تواند از لباس خود مراقبت نماید.لذا در این سنین می توانید پوشاک بهتری برای او خریداری نمایید.

سلیقه کودک شما:

به خاطر بسپارید که قرار است کودک شما این لباس را بپوشد.لذا باید به اندازه کافی از داشتن آن احساس خرسندی نماید.بنابراین از اینکه با توجه به قیمت لباس کودک چندین مورد را انتخاب کردید،برای  آخرین انتخاب نظر کودکتان را نیز باید لحاظ نمایید.این کار نه تنها موجب افزایش اعتماد به نفس فرزند شما میشود بلکه احساس مسئولیت او نسبت به مراقبت از لباس را نیز تقویت می نماید.

برای سفارش پوشاک کودک به سایت فروشگاهی دامبوشاپ مراجعه نمایید.

 

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jEXW
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر