چرا طراحی سایت ارزان نیست؟

چرا طراحی سایت ارزان نیست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

میران دنبال چی میگردی؟

من به یک وب سایت برای کسب و کارم نیاز دارم. من شرکت های طراحی سایت را چک می کنم تا ببینم کدام یک طراحی سایت ارزان انجام می دهند؟

طراحی سایت ارزان؟ آیا ما چنین استانداردی داریم؟ آیا فکر می کنید باید اولویت های خود را تغییر دهید؟

چرا؟ آیا نمی توانید هزینه زیادی برای طراحی سایت بپردازید؟ میخواهی من چه کاری برات انجام بدم؟

احتمالا این عبارت را بارها شنیده اید. “طراحی سایت ارزان”. اما آیا فکر می کنید چنین چیزی واقعا درست است؟ آیا شرکتی امکان دارد سایت های خودساخته را با قیمت بسیار کمتر ارائه دهد؟ بنابراین باید یک محل کار وجود داشته باشد که باید به طور کامل بررسی شود.

اگر می خواهید بدانید که چرا از این اصطلاح استفاده می شود و چرا طراحی سایت ارزان نیست، این مقاله را از دست ندهید.

طراحی سایت ارزان

روش بازاریابی ارزان طراحی سایت

طراحی سایت ارزان یک عبارت جذاب توسط شرکت های طراحی سایت است تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند. اما حقیقت متفاوت است. دو دلیل وجود دارد که چرا شرکت ها نرخ طراحی وب سایت خود را ارزان تبلیغ می کنند:

1. کیفیت طراحی سایت را در نظر نمی گیرند.

شرکت های طراحی سایت بدون در نظر گرفتن گرافیک سایت، ساختار سایت، امنیت سایت و … وب سایت را با هزینه کم طراحی می کنند.

آنها از ابزارهای طراحی وب سایت رایگان استفاده می کنند. مثلا در طراحی سایت های وردپرسی فقط از نسخه رایگان افزونه ها و قالب های آماده استفاده می کنند و به قول خودشان چیزی شبیه به یک سایت برای شما جمع می کنند که انگار همین قیمت پایین را دور ریخته اید.

2. با این جمله شما را فریب می دهند و به سمت خود می کشانند.

روش دیگری که شرکت های ساخت سایت یا طراحی وب سایت برای جذب مشتری استفاده می کنند «طراحی وب سایت ارزان» نام دارد.

یعنی ابتدا قیمت کمتری را اعلام می کنند و مردم با خوشحالی قرارداد را امضا می کنند. اما با پیشرفت پروژه به دلایل مختلف درخواست هزینه می کنند.

به عبارت دیگر هزینه های پنهان طراحی سایت را برای مشتری توضیح نمی دهند و این منجر به این می شود که در نهایت حتی ممکن است قیمت طراحی سایت در این شرکت از شرکت هایی که شما با آنها موافقت نکرده اید بیشتر شود.

شاید متوجه نشوید، اما طراحی سایت ارزان می تواند ضررهای زیادی را برای ما به همراه داشته باشد. حالا چطوری بهت بگم؟

وب سایت اولین چیزی است که مخاطب می بیند و با آن ارتباط برقرار می کند. وب سایت شما مانند ویترین فروشگاهی است که در آن می توانید محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید.

مخاطب در نگاه اول با وب سایت شما آشنا می شود. اما اگر وب سایت نتواند مؤثر واقع شود، آخرین چیزی است که مخاطب می بیند.

هر یک از وب سایت ها هدف خاصی را دنبال می کنند که در نهایت باید منجر به تبدیل مشتری شود. بنابراین اگر می خواهید سایت شما دقیقاً همان چیزی باشد که مشتری به دنبال آن است، ما باید هزینه آن را بپردازیم.

همچنین هزینه ای که برای طراحی سایت خود می پردازید در مقایسه با درآمدی که کسب می کنید زیاد نیست.

چرا فکر می کنید نباید به طراحی سایت ارزان اعتماد کنید؟

احتمالاً به این فکر می کنید که طراحی وب سایت باید هزینه زیادی برای باور کردن داشته باشد؟

چرا هزینه طراحی سایت بالاست؟

اینها سوالاتی است که ممکن است تا به حال به ذهن شما خطور کرده باشد. در ابتدا باید بگوییم که هر شرکتی که قیمت ساخت سایت و توسعه وب سایتش بالاست نباید برای توسعه وب سایت انتخاب یا اعتماد کرد.

شما باید بتوانید عواملی مانند نمونه کار شرکت طراحی سایت و عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت را بررسی کنید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

طراحی سایت حرفه ای در شرکت های معتبر به گونه ای است که باید مخاطبان وب سایت را شناسایی کرده و سعی کند نیازهای فرد را به سمت وب سایت هدایت کند تا در نهایت مشتری دائمی وب سایت شما شود.اگر منطقی باشد حداقل یک تیم 6 نفره باید در سایت کار کنند.

به عنوان مثال، در سایت محمد جانبلاغی، یک تیم حرفه ای سایت های شما را طراحی می کند. در تیم طراحی سایت و سئو سایت محمد جانبلاغی به صورت وردپرس قابل انجام است.

سایت های اختصاصی گران هستند زیرا صفر تا صد کار را می توان از ابتدا کدگذاری و پیاده سازی کرد. اما سایت های وردپرسی ارزان تر از سایت های تخصصی هستند.

ما می توانیم در طراحی سایت وردپرس از قالب های آماده استفاده کنیم و هزینه سایت شما را کاهش دهیم.

اما ما به صورت انحصاری قالب سایت شما را طراحی می کنیم و پس از تایید شما قالب سایت را پیاده سازی می کنیم. به همین دلیل است که سایت های وردپرس محمد جانبلاغی گران می شوند.

منبع: چرا طراحی سایت ارزان نیست؟

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xZpE
نظرتان را بنویسید