معرفی چندین دستگاه عالی برای لیزر موهای زائد

معرفی چندین دستگاه عالی برای لیزر موهای زائد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
AHMAD

معرفی چندین دستگاه عالی برای لیزر موهای زائد

امروزه دیگر با پیشرفت تکنولوژی فناوری ها و دستگاه های مختلفی در زمینه حذف موهای زائد وجود دارد. که بسیاری از ما با آنها آشناییت داریم، ولی اطلاعات کافی در زمینه استفاده درست از آنها و اینکه هر یک از این دستگاه ها برای چه پوست و مو و حتی رنگی مناسب است نداریم. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که در این مقاله انواعی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد را به شما معرفی کرده و شما را با مزایای آنها آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا چند نمونه از بهترین دستگاه ها را بشناسید.

 

دستگاه لیزر الکس دایود

خرید دستگاه لیزر الکس دایود یکی از جدیدترین روش‌های درمان برای رفع موهای زائد بدن است. این دستگاه لیزر برای انواع مو از کرکی تا ضخیم و انواع رنگدانه‌های پوستی از روشن تا تیره مناسب است. دستگاه الکس دایود دارای ویژگی های زیادی است  یکی از این ویژگی ها داشتن دو برد مجزای آن است.

علاوه بر این ویژگی، این دستگاه قابلیت کار کردن هم زمان دو برد با هم و شلیک همزمان سه طول موج بر روی سطح پوست را نیز دارد و حتی توانایی کار کردن هر یک از برد ها به صورت جداگانه نیز وجود دارد. به این شکل که یک برد مختص طول موج الکساندرایات و اندیاگ و برد دیگر آن مختص طول موج دایود و اندیاگ است.

مزایای دستگاه لیزر الکس دایود

یکی از مهم ترین مزایای دستگاه لیزر الکس دایود داشتن ۳ طول موج برای رفع موهای زائد همه نواحی بدن است.

این ویژگی بسیار مهم این باور را به بیمار خواهد داد که این دستگاه هر نوع پوست و مویی و هر نوع رنگ پوستی را درمان خواهد کرد و موهای زائد آن به طور کامل از بین خواهد برد.

خوشبختانه این دستگاه نیز توانسته عملکرد مثبت و قابل توجهی را با توجه به تنوع نوع و رنگ پوست و مو در تمامی نقاط ایران داشته باشد. این دستگاه همان طور که گفته شده دارای 3 طول موج 755 نانومتر ، 808 نانومتر ، 1064 نانومتر است که به ترتیب نام آنها الکس، دایود، و اندیاگ می باشد. بنابراین این دستگاه کامل ترین دستگاه موجود در بازار است که توانایی درمان رفع موهای زائد در تمامی ۶ نوع حالت پوستی را چه روشن و چه تیره در خود دارد.

دستگاه لیزر تیتانیوم

یکی از بهترین و پر طرفدار ترین خرید دستگاه های لیزر دستگاه تیتانیوم است که  دارای طول موج های بالا و پایین است ؛ به این خاطر که طول موج های کم برای رفع موهای زائد نازک صورت و نواحی بدن بسیار موثر است  و  طول موج های بالا برای حذف موهای ضخیم بدن مناسب است. این دستگاه بسیار شگفت انگیز از بروز مشکلات پوستی مثل سوختگی و کهیر و زخم جلوگیری می کند. بانوان با در نظر گرفتن ویژگی های این دستگاه از آن استفاده می کنند. دستگاه لیزر تیتانیوم در کلینیک های فوق تخصصی برای حذف موهای زائد استفاده می شود، به شکلی که بیماران با استفاده از لیزر تیتانیوم از آن نتیجه ی مطلوبی گرفته اند. اما افراد بسیار زیادی از عملکرد و ویژگی های این دستگاه آگاه نیستند و به طور غلط آن را انتخاب کرده و نتیجه دلخواه را نخواهند گرفت، اما باید توجه داشت که برای انتخاب درست و مناسب دستگاه لیزر برای پوست و موی خود باید به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم

  • این دستگاه دارای 20 لیزر بار می باشد.
  • قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو دارد.
  • دارای نفوذ عمیق و بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی دارد.
  • دارای یک سیستم منحصر به فرد پرتو لیزر می باشد.
  • درمانی موثر برای ضایعات مرتبط به رنگدانه ها
  • درمانی موثر برای ضایعات عروقی
  • بدون نیاز به هیچ مواد مصرفی
  • این دستگاه دارای ماژول طلایی می باشد.
  • دارای توان 300، 500، 600، 800، 1000، 1200 واتی است
  • قیمت مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه ی آن
  • دستگاه تیتانیوم دارای دو فیلتر است.

دستگاه لیزر پلاتینیوم

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم یک دستگاه بسیار کاربردی است که در زمینه از بین بردن موهای زائد بدن برای هر نوع پوست و مویی موقر است. دستگاه پلاتینیوم دارای یک فناوری خنک کننده بسیار قوی می باشد، که به همین خاطر سوختگی در سطح پوست نواحی مجاور تحت درمان ایجاد نخواهد شد و انجام این لیزر کاملا بدون درد خواهد بود. نکته بسیار مهم اسن دستگاه این است که به جای اینکه فولیکول های مو را در معرض انرژی زیاد قرار دهد که ممکن است به پوست آسیب شدیدی وارد شود، با  گرم کردن تدریجی در دمایی که به اندازه کافی تاثیر گذار است باعث آسیب رساندن به فولیکول های مو شده و از رشد دوباره آن و همچنین از آسیب رساندن به بافت جلوگیری می کند.

ویژگی های دستگاه لیزر پلاتینیوم

  • این دستگاه مناسب هر نوع تیپ پوستی هم پوست های تیره و هم روشن می باشد.
  • دستگاه لیزر پلاتینیوم مناسب هم برای موهای نازک و هم ضخیم است.
  • می توان به طور هم زمان از سه طول موج آن نیز استفاده کرد.
  • دارای ایمنی بسیار بالا
  • در حین درمان این دستگاه بیشتر حالت ماساژ را به خود دارد و بیمار بیشتر روی پوست خود ماساژ دادن را حس می کنید به همین خاطر است که می توان گفت این امر به طور کامل بدون درد است.
  • مدت زمان درمان با این دستگاه بسیار سریع می باشد.
  • هر نقطه و هر نواحی از بدن خود را می توانید با استفاده از دستگاه پلاتینیوم لیزر کنید.

 

جمع بندی

امروزه دستگاه های بسیار زیادی در زمینه لیزر موهای زائد بدن تولید شده اند و که با توجه به رنگ پوست و میزان ضخامت موها باید آن را انتخاب کرد. برای داشتن بدنی صاف و عاری از مو، بدون هیچگونه آسیب خارجی و حتی داخلی به پوست می توان از این روش با دستگاه های نام برده استفاده کرد، اما برای انتخاب درست باز هم باید به متخصص مراجعه کرد.

آقــای مهنـدس دوسـتی09127185482

سـرکار خانــم انصــاری09127485731

آقــای مهنـدس آذری 09127736543

نظرتان را بنویسید