انواع مختلف از دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد

انواع مختلف از دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
AHMAD

انواع مختلف از دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد

امروزه یکی از روش های که مورد استقبال و رضایت بانوان است و در زمینه بهداشت و زیبایی بسیار کاربردی و پرطرفدار است، انجام لیزر موهای زائد بدن است. همه افراد مشتاق هستند که کاملا از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوند و یک بدنی عاری از مو و صاف داشته باشند و این درخواست فقط با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و ایمن مانند لیزر به واقعیت تبدیل خواهد شد. لیزر موهای زائد بدن روشی بسیار ایمن‌ و موثر و کاربردی است. این فناوری توانایی این را دارد که شما را برای مدت زمان بسیار طولانی از شر موهای زائد خلاص کند. اما باید توجه کرد که نتایج لیزر زمانی تاثیر گذار است که در مراکز معتبر و با تجهیزات انجام شود. در ادامه با انواعی از این دستگاه ها آشنا می شویم.

دستگاه لیزر پلاتینیوم

خرید دستگاه پلاتینیوم را می توان یکی از بهترین دستگاه ها در زمینه لیزر موهای زائد بدن معرفی کرد و تکنولوژی ساخت این دستگاه فوق العاده پیشرفته می باشد. این دستگاه نام برده  ترکیبی از دو دستگاه لیزر الکساندرایت و لیزر دایود می باشد. در کنار اینکه در این دستگاه از تکنولوژی و فناوری دو دستگاه دیگر استفاده می شود، تولید کنندگان آن تلاش کرده اند تا معایب موجود در آن ها را کاملا رفع کنند و آن را به دستگاهی بی نقص تبدیل کنند. همین ویژگی های نام برده سبب شده که دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از بهترین و موثر ترین دستگاه در از بین بردن موهای زائد باشد. در ادامه مقاله با ویژگی های آن آشنا خواهیم شد.

  • این دستگاه دارای سه طول موج به طور همزمان در یک اپلیکاتور می باشد
  • دارای طراحی بسیار خلاقانه با داشتن سه کاربرد در یک دستگاه
  • توانایی در از بین بردن موهای زائد در هر نوع تیپ پوستی چه پوست های روشن و چه پوست های تیره
  • بدون هیچگونه دردی: درمان با این دستگاه تقریبا بدون درد بوده و با حس ماساژ بدن همراه است.
  • ایمنی بسیار بالا حتی برای پوست های تیره و سیاه
  • در پوست های برنزه درمان در هر زمانی از سال قابل انجام میباشد، از جمله برای پوست های برنزه شده در فصل تابستان
  • مناسب برای انواع پوست و مو: نتایج بسیار موثر برای پوست های روشن یا تیره و همچنین موهای ضخیم و یا نازک نواحی مختلف بدن
  • سرعت: جلسات درمانی با این دستگاه بسیار سریع انجام می شود حتی برای قسمت هایی مانند پاها و حتی کمر

دستگاه لیزر الکس دایود

در دستگاه لیزر الکس دایود طول موجی که مورد استفاده قرار می گیرد برابر با 810 نانومتر است. همان طور که گفته شد طول موج این دستگاه به عنوان طول موجی استاندارد برای از بین بردن موهای زائد بدن است. نور دستگاه لیزر با طول موج 810 نانومتر توسط ملانین در فولیکول های پوست بدن جذب می شود و باعث می شود جذب آب و هماتگلوبین پوست کاهش یابد. طول موج این دستگاه از دستگاه لیزر دایود برای اپیدرم پوست بی­‌خطرتر می باشد و در واقع بر روی سطح پوست بیمار هیچ گونه تاثیری نخواهد گذاشت. این ویژگی بسیار عالی دستگاه الکس دایود را به یکی از دستگاه ­های محبوب برای حذف موهای زائد بدن تبدیل کرده است. در ادامه با انواعی از قابلیت های آن آشنا می شویم.

  • قابلیت جذب بسیار مناسب توسط رنگدانه های پوستی بدن
  • با فناوری خنک کننده ای که در خود دارد خطر سوختگی بر روی پوست بدن هنگام انجام لیزر کاهش می یابد.
  • خنک نگه داشتن سطح پوست برای مدت زمان بسیار طولانی
  • دارای قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو و از بین بردن آن برای همیشه و مدت طولانی.
  • عمق نفوذ بسیار بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی در پوست مراجعه کننده.
  • سیستم اپتیکی واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر
  • درمان موثر ضایعات مرتبط به رنگدانه ها
  • درمان موثر ضایعات عروقی
  • توانایی جوانسازی پوست و همچنین مو زدایی با دستگاه لیزر الکس دایود در نواحی مختلف بدن

دستگاه لیزر تیتانیوم

امروزه دستگاه های بسیار زیادی برای رفع موهای زائد بدن تولید و به بازار عرضه شده، اما هیچ کدام از آنها از لحاظ کیفیت و از لحاظ نتیجه به دستگاه لیزر تیتانیوم نخواهند رسید. این جمله نه تنها یک ادعا و دروغ نیست بلکه یک حقیقت است و بر اساس نتایج رضایتی که مراجعه کنندگان داشته اند گرفته شده. از ساده ترین ویژگی‌های این دستگاه لیزر وجود هندپیس‌های بسیار قدرتمند آن است که بسیار عالی می‌تواند کار موزدایی را انجام دهد. به صورتی که هر یک از این هندپیس های موجود در دستگاه تیتانیوم وظایف مخصوص به خود را دارند که با مدیریت پزشک متخصص می‌توان به صورت ترکیبی هم از این دو نوع هندپیس استفاده کرد. حال باید توجه داشته باشید که این هندپیس‌های نام برده با بکارگیری از طول موج‌های قوی به ریشه های مو حمله کرده و موهای زائد بدن را به طور دائمی از بین می برند و نواحی مختلف را نیز پوشش می دهند. باید توجه داشته باشید که دستگاه های لیزر موی زائد مانند تیتانیوم که دارای دو هندپیس هستند طول عمر و ماندگاری آن ها  بیشتر است  و طولانی تر باقی می مانند و تا سال های سال نیز کیفیت عملکرد خود را از دست نمی دهند و نتایج مطلوبی را به همراه دارند و این ویژگی یکی از خواسته های تمام مراکز پوست مو می باشد. این نکته حائز اهمیت است که دستگاه تیتانیوم از طول موج های بسیار قوی برخوردار می باشد و هر یک از این طول موج‌ها برای قسمت‌های مختلف از بدن کاربرد دارند. یعنی اینکه برای حذف موهای زائد پشت لب یا ابرو از طول موج الکس استفاده می‌شود و برای قسمت‌های دیگر بدن، بنا به نیاز آن فرد از طول موج‌هایی مانند دایود و ان دی یاگ بهره گرفته می‌ شود.

 

 

جمع بندی

نگرانی‌های بانوان و حتی آقایان در طول تاریخ بحث از بین بردن دائمی موهای زائد بدن است‌. تیغ‌ها و کرم‌های موبر و حتی اپیلاسیون تا حدی توانسته‌اند این مشکل را حل کند؛ اما درد و اذیت و آزار این وسایل به حدی زیاد است که به دردسر آن نمی ارزد و افراد دنبال راه حل‌های جایگزین می‌گردند که یکی از این راه حل ها مراجعه به دستگاه های لیزر است.

 

سرکار خانـم عابـدینـی 8253 343 0912

آقـای مهنـدس سـایـلـه9361 778 0912

نظرتان را بنویسید