زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

در هر دوره از پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری، برای ثبت نام هر نیمسال یعنی ورودی مهر یا بهمن ماه، مهلتی از سوی سازمان سنجش مشخص می شود. داوطلبان موظفند که در زمان مشخص شده به سایت مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند. زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر ماه اغاز می شود.

 

 

طبق اطلاعیه سازمان سنجش مصوب شده است از این پس ثبت نام در 85 درصد رشته های بر اساس سوابق تحصیلی، به صورت جداگانه از کنکور سراسری انجام شود. با توجه به این موضوع پس از انتشار دفترچه بدون کنکور سراسری 1400 متقاضیان رشته های بدون کنکور، می توانند در تاریخ مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 یکی از مزیت های تفکیک رشته های بدون آزمون و با آزمون کنکور سراسری این است که داوطلبان قبل از شروع ثبت نام کنکور و ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۰ می توانند لیست رشته های بر اساس سوابق تحصیلی را بررسی نمایند و در صورتی که رشته محل های مورد علاقه خود را در دفترچه پیدا کردند نیاز به شرکت در کنکور نیست و ثبت نام بدون کنکور سراسری انجام دهند.

 

 

ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر ماه اغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

 

با توجه به اهمیت نام نویسی و انتخاب رشته به موقع داوطلبان در پذیرش بدون ازمون دانشگاه های سراسری، در ادامه این مقاله جزئیات زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری سال 1400 برای ورودی مهر و بهمن را به تفکیک را ارائه داده ایم.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ۱۴۰۰

 دانشگاه های سراسری علاوه بر ورودی مهر برای ورودی بهمن نیز بدون آزمون دانشجو می پذیرند. مطابق رویه ثبت نام ورودی بهمن پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری در سال های اخیر، معمولا ثبت نام نیمسال دوم این دانشگاه ها از آذر آغاز می شود.

 

 با توجه به اطلاعیه ای که از سوی سازمان سنجش در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 1400 منتشر شده ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر ماه آغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

 

 

ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1400 از 14 آذر ماه آغاز می شود.

 

لازم به ذکر است که به محض اعلام شدن زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن ۱۴۰۰ و یا تمدید شدن مهلت ثبت نام، این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

اگر شما نتوانستید در زمان مقرر، ثبت نام خود را انجام دهید، برای اطلاع از زمان تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید. 

 

حتما بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر ۱۴۰۰

هر ساله اولین دوره از پذیرش دانشگاه های سراسری بدون آزمون برای نیمسال اول و ورودی مهر ماه این واحدهای آموزشی انجام می شود. سازمان سنجش با اعلام لیست رشته های بدون کنکور سراسری، جزئیات نام نویسی و شرکت در این پذیرش از جمله تاریخ و نحوه ثبت نام را به داوطلبان اعلام می کند.

 

با توجه به اطلاعیه ای که از سوی سازمان سنجش در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر ۱۴۰۰ منتشر شده، مهلت ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 1400 همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری از 14 مرداد آغاز شده و تا تاریخ 20 مرداد که تا تاریخ 15 شهریور ماه تمدید شده ادامه دارد.

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 1400 تا تاریخ 15 شهریور ماه تمدید شده است.

 

 داوطلبان متقاضی نام نویسی و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری سال 1400 می توانند برای اطلاع از جزئیات نام نویسی این دانشگاه ها نخست مقاله زیر را مطالعه کرده و سپس برای تکمیل فرایند ثبت نام خود اقدام کنند.

 

در ادامه بخوانید: ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور سراسری

 

 

 

 

آخرین اخبار ثبت نام بدون کنکور سراسری 1400 در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . داوطلبان ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری ۱۴۰۰ از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا برای انجام ثبت نام، رفع ابهامات و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ارتباط برقرار نمایند.

 

 

آخرین اخبار زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۰

 

خبر تاریخ 1 آذر ۱۴۰۰

ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر ماه اغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ برای ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه های سراسری تا کی مهلت داریم؟

✔️ ثبت نام معمولا تا نیمه های بهمن ادامه دارد که تاریخ دقیق اتمام مهلت ثبت نام در این مقاله اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ ثبت نام ورودی مهر دانشگاه های سراسری چه زمانی مشخص می شود؟

✔️ ثبت نام ورودی مهر معمولا از مرداد ماه آغاز می شود که به محض اعلام زمان دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.



 

3- ✔️ آیا زمان ثبت نام ورودی مهر و بهمن دانشگاه های سراسری یکسان است؟

✔️ زمان ثبت نام این دانشگاه ها برای هر نیمسال متفاوت بوده که در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.

منبع : زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vE0n
نظرتان را بنویسید