زمان ثبت نام آزمون زبان دانشگاه تهران

زمان ثبت نام آزمون زبان دانشگاه تهران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مرکز آزمون زبان دانشگاه تهران این آزمون را به صورت دوره ای و در چند نوبت در سال برگزار کرده و داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام آزمون UTEPT 99 که توسط این مرکز اعلام می شود ، با ساختن حساب کاربری در سامانه ثبت نام این آزمون ، نسبت به ثبت نام در آن اقدام نمایند .




بسیاری از دانشجویان دکتری تمایل دارند با شرکت در آزمون زبان دانشگاه تهران و کسب نمره مناسب ، مدرک قبولی در این آزمون را به دست آورند . زیرا اگر چه داشتن مدرک زبان جهت پذیرفته شدن در مقطع دکتری الزامی نیست ، اما ارائه آن پس از به پایان رسیدن دوره آموزشی دکتری لازم بوده و یکی از شروط آغاز رساله دکتری است .

مرکز آزمون زبان دانشگاه تهران جهت خدمت رسانی به دانشجویان دکتری اقدام به برگزاری دوره ای آزمون UTEPT 99 نموده و زمان ثبت نام این آزمون را از طریق سایت خود اعلام می کند . در ادامه جهت اطلاع رسانی به داوطلبان ، زمان ثبت نام آزمون زبان دانشگاه تهران 99 را اطلاع رسانی کرده ایم .



زمان ثبت نام آزمون زبان دانشگاه تهران 99
مرکز آزمون دانشگاه تهران معمولا هر سال در شش نوبت آزمون UTEPT را برگزار می کند که جدول زمانبندی آن طی اطلاعیه ای از طریق سایت این مرکز به نشانی ltc.ut.ac.ir اعلام می شود . معولا حدود یک ماه پیش از زمان برگزاری آزمون زبان دانشگاه تهران ، فرآیند ثبت نام آن آغاز می گردد که داوطلبان می توانند با ساختن حساب کاربری در سایت مذکور اقدام به ثبت نام در این آزمون نمایند .

در حال حاضر به علت برقراری شرایط ویژه ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور برگزاری آزمون 99 UTEPT متوقف شده و تاریخ جدیدی برای ثبت نام در این آزمون اعلام نشده است . با عضویت در کانال تلگرام آزمون های زبان خارجی هیوا می توانید به محض اعلام زمان ثبت نام آزمون زبان دانشگاه تهران 99 از این موضوع مطلع شوید .




با مشخص شدن زمان ثبت نام آزمون زبان دانشگاه تهران 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد .



بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون زبان دانشگاه تهران


مراحل بعد از ثبت نام آزمون زبان دانشگاه تهران 99
داوطلبان می بایست چند روز پیش از برگزاری آزمون زبان دانشگاه تهران 99 ، با توجه به اطلاعیه های منتشر شده در سایت ثبت نام آزمون نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون UTEPT 99 اقدام نموده و این کارت را در روز آزمون به همراه داشته باشند .

مشاوران مرکز مشاوره هیوا آماده اند تا در صورت بروز مشکل در هر یک از مراحل آزمون زبان دانشگاه تهران ، راهنمایی های لازم را در اختیار داوطلبان قرار دهند . برای دریافت مشاوره می توانید از سراسر کشور با مرکز مشاوره هیوا تماس تلفنی برقرار نمایید .

در ادامه بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان دانشگاه تهران




سوالات متداول


1-  ثبت نام آزمون زبان دانشگاه تهران چه زمانی شروع می شود ؟
 معمولا حدود یک ماه پیش از برگزاری آزمون زبان دانشگاه تهران ، ثبت نام آن شروع می شود که در این مقاله زمان ثبت نام آخرین دوره این آزمون اطلاع رسانی شده است .




2-  آیا برای شرکت در آزمون زبان دانشگاه تهران باید کارت ورود به جلسه دریافت کرد ؟
 بله . چند روز پیش از برگزاری آزمون زبان دانشگاه تهران ، کارت ورود به جلسه آن صادر می شود که در این مطلب توضیحات کاملتر در این زمینه ارائه شده است .




3-  آزمون زبان دانشگاه تهران چند نوبت در سال برگزار می شود ؟
 مرکز آزمون زبان دانشگاه تهران این آزمون را معمولا 6 بار در سال برگزار می کند که زمان ثبت نام جدیدترین دوره های آن در متن مقاله اطلاع رسانی شده است .

منبع : زمان ثبت نام آزمون زبان دانشگاه تهران
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/o5rA
نظرتان را بنویسید