از کجا پرینتر سه بعدی بخریم؟

از کجا پرینتر سه بعدی بخریم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
البرز

عمر چاپگرهای سه بعدی در دنیا کمتر از بیست سال میباشد. این پرینترها در صنعت های گوناگون کاربرد دارا هستند و ماشین های هوشمند تحت عنوان یک کمپانی علم بنیان اولی خط ساخت پرینترهای سه بعدی در کشور‌ایران را فعال‌سازی نموده است و با دقت به نیاز صنعت های و مصرف کنندگان تولید ها خویش را روانه بازار می نماید.

پرینتر سه بعدی یک کدام از رشته آوری های نوظهور میباشد و این امکان را تولید می نماید که هرگونه جسم سه بعدی را با هر نوع عدم وضوح ساخت و ساز نماید و برای این فعالیت ما یحتاج میباشد صرفا صورت متبوع در یک کدام از قابل انعطاف افزارهای سه بعدی ساز پباده سازی و سپس آن را با متریال های متعدد چاپ کرد.

همه سازندگان و ساخت و ساز کنندگان صنعتی برای آزمایش تولیدها خویش، نیاز به پیش ساخت‌و‌ساز آن به مراد کامل شدن و برطرف نمودن نقص های احتمالی دارا هستند.

 امروزه چاپ سه بعدی این قابلیت را آماده کرده که در کوتاه ترین مجال، کمترین هزینه و صرف لحاظ از عدم وضوح های مثال، پیش ساخت‌و‌ساز را ایفا دهند. برای این فعالیت فرآیندهای مختلفی از چاپ سه بعدی وجود داراست که هر یک از آن ها در صنعت های متعدد به کارگیری می گردد و برای چاپ مثال توسط هر مورد از این فرایندها مستلزم سبک سه بعدی مثال، بوسیله قابل انعطاف افزارهای سه بعدی سازی مانند CAD و یا این که اسکنرهای سه بعدی هستیم.

مبنا عمل این چاپگرها این میباشد که پوشه سه بعدی بوسیله قابل انعطاف افزارها به لایه های جدا از هم تفکیک گردیده و بوسیله پرینتر قابل قرائت میشود آن گاه چاپگر به پباده سازی و تشکیل داد لایه ها پرداخته و در غایت مثال متبوع ساخته میشود. حرفه آوری های متفاوتی از چاپ سه بعدی می باشند که هرمورد با مواد اول منحصر عملیات چاپ را جاری ساختن می‌دهند.

این مواد میتوانند از مال پلاستیک، فلز، سرامیک و.. باشند. اینک بیشترین کاربرد بازار جهنی از مواد پلاستیکی میباشد که معمولا ABS و PLA مطلوب ترین آن‌ها می باشند
چاپگر سه بعدی چه می باشد و چه طور عمل می نماید؟
چاپگرهای سه بعدی گونه های مختلفی از نگاه کالبدی و قد و قواره دارا هستند. از جمله چقدر وزن دارا‌هستند؟ آیا کاغذ اکران LCD دارا هستند؟ آیا بستر چاپ گرمایشی دارا هستند؟ 

آیا فضای چاپ بسته یا این که گشوده دارا هستند؟ اینها تفاوت هایی میباشد که در عمل کرد و خروجی چاپگرها اثرگذارهستند، سازندگان زیادی، چاپگرهای سه بعدی متعددی به بازار عرضه کرده اند که به جوایزی نیز نایل گردیده اند و می قدرت از در میان آنان متناسب با نیاز، چاپگر مناسب را گزینش کرد.

شاید انگاشته خواهد شد که چاپگر سه بعدی دستگاهی میباشد برای آینده، البته اینطور وجود ندارد اکثری از صنعت های برای تشکیل داد ابزار مثال آنرا به شغل گرفته اند. این چاپگرها برای ارزیابی پروسه ساخت و اخلاق و رفتار اشیایی از فولدر های دیجیتالی آیتم استعمال قرار می‌گیرند. (اکسترودر)های همگی کاره این دستگاه‌ها می‌تواند طرح های بغرنج را برای آحاد وضعیت ها خوی و کاربردی نماید.

پایه کارکرد چاپگر سه بعدی
پروسه چاپ (تشکیل داد) قادر است در تعدادی قدم معمولی و قابل فهم و شعور برداشته گردد. این پروسه با یک طراح دیجیتال شروع می شود. این فرد یک اپلیکیشن کاری و طرح اول برای پروژه برنامه ریزی می نماید. 

چاپگر سه بعدی این طرح دیجیتالی را تحت عنوان راهنما مورداستفاده قرار می‌دهد و دستگاه از روش اکسترودر مواد پلاستیکی گداخته را لایه به لایه خارج داده تا پروژه با سبک اول ساخته گردد. در نقطه پایان چاپ، طراح پیش سیرتکامل (پروتوتایپ) مخلوق را از سینی دستگاه برداشته و آنرا آرایش می نماید.

نظرتان را بنویسید