زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
نتایج اولیه کنکور سراسری 1400 به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش اعلام میشه و داوطلبا می تونن این نتیجه رو حدودا یک ماه بعد از برگزاری آزمون سراسری 1400 حدودا تو نیمه دوم مرداد ماه ببینن و خودشون رو برای انتخاب رشته آماده کنن .





سازمان سنجش بعد از برگزاری کنکور سراسری ، به بررسی پاسخنامه های داوطلبای این آزمون می پردازه و نتایج اولیه کنکور رو در قالب یک کارنامه برای همه داوطلبای کنکور سراسری و دانشگاه آزاد بر روی این سایت منتشر می کنه .

همه داوطلبایی که تو کنکور سراسری ثبت نام کردن و سر جلسه آزمون حضور داشتن بی صبرانه منتظرن که کارنامه اولیه کنکور خودشون رو دریافت کنن و رتبه و ترازشون رو زودتر ببینن . اما نمی دونن که چه زمانی نتایج اولیه ثبت نام کنکور سراسری 1400 منتشر میشه . برای همین در ادامه این مقاله در مورد تاریخ اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری 1400 صحبت کردیم .





زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1400
نتایج اولیه کنکور سراسری حدودا یک ماه بعد از برگزاری کنکور و در مرداد ماه به صورت اینترنتی تو سایت سازمان سنجش اعلام میشه . برای همین داوطلبا باید پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش برای اطلاع از تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1400 باشن .

اما سال گذشته به دلیل تعویق در زمان برگزاری کنکور ، این نتایج در هفته اول مهر ماه منتشر میشه . ولی پیش بینی میشه که نتایج اولیه کنکور 1400 مثل روال سالای قبل در مرداد ماه اعلام بشه . ولی چون هنوز زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری مشخص نشده ، پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو بشین تا به محض نتایج کنکور 1400 با خبر بشین  . 



به محض اینکه زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

برای دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور 1400 می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : سوالات و پاسخنامه کنکور




بعد از مرحله اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1400 دیگه راه دانشگاه آزاد و از دانشگاه سراسری جدا میشه و برای هر کدوم دیگه به طور مجزا باید انتخاب رشتتون رو انجام بدین . داوطلبا با استفاده از نرم افزار مجازی رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری تحصیلیکو می تونن انتخاب رشته اصولی انجام بدن .

در ادامه بخوانید : نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری
مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به همه سوالای شما درمورد دریافت کارنامه اولیه کنکور سراسری 1400 از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو پاسخ بدن . برای اینکه از تمام نکاتی که باید در انتخاب رشته کنکور رعایت بشه هم مطلع بشین می تونین مقاله انتخاب رشته تحصیلیکو رو بخونین .




سوالات متداول


1- نتایج اولیه کنکور سراسری چه زمانی منتشر میشه ؟
این نتایج حدودا تو نیمه دوم مرداد ماه منتشر میشه که به محض اینکه نتایج اعلام بشه تو این مقاله اطلاع میدیم .


2- نتایج اولیه کنکور سراسری تو چه سایتی منتشر میشه ؟
این نتایج تو سایت سازمان سنجش منتشر میشه که لینک مشاهده نتایج رو تو این مقاله میذاریم .


3- آیا نتایج دانشگاه آزاد همزمان با دانشگاه سراسری منتتشر میشه ؟
بله . همون طور که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شد نتایج هر دو دانشگاه تو یک کارنامه منتشر میشه اما دیگه راه انتخاب رشتشون از هم جداس .

منبع : زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ZjKw
نظرتان را بنویسید