اعلام نتایج دانشگاه آزاد

اعلام نتایج دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 توسط سازمان سنجش ، راه متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد با دانشگاه های سراسری از هم جدا می شود . آن دسته از داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد برای انجام سایر مراحل مربوط به این دانشگاه اعم از انتخاب رشته دانشگاه آزاد و مشاهده اعلام نتایج دانشگاه آزاد 99 می بایست از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اقدام نمایند .


بر اساس تمهیدات وزارت علوم و سازمان سنجش ، کنکور سراسری 99 در تاریخ 30 و 31 مرداد ماه برگزار خواهد شد و کلیه متقاضیان رشته محل های دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد در آن حضور دارند .

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 ، مسیر متقاضیان جدا شده و انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد به صورت مجزا صورت می گیرد و داوطلبان در این مرحله منتظر اعلام نتایج دانشگاه آزاد خود هستند .

متقاضیانی که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 شرکت کرده و رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب نموده اند برای اطلاع از نتایج نهایی خود می بایست اخبار و اطلاعیه های منتشر شده توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد را در سایت azmoon.org پیگیری نمایند و در موعد مقرر نسبت به مشاهده نتیجه نهایی خود اقدام نمایند . در ادامه این مقاله به بررسی اعلام نتایج اولیه و نهایی دانشگاه آزاد 99 می پردازیم .


زمان و نحوه اعلام نتایج اولیه دانشگاه آزاد 99
 با توجه به یکپارچه بودن کنکور سراسری ، نتایج اولیه همه متقاضیان دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود . سازمان سنجش پس از بررسی پاسخنامه های داوطلبان ، کارنامه اولیه کنکور سراسری را در سایت خود منتشر می کند .

اگر داوطلب رتبه قابل قبولی را کسب کرده باشد در انتهای کارنامه ، کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای او تعریف می شود که این کد به معنای مجاز بودن داوطلب به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 می باشد .

با توجه به تغییر برنامه زمانی برگزاری کنکور سراسری 99 ،  امسال احتمالا در شهریور ماه شاهد انتشار نتایج اولیه کنکور سراسری 99 بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org خواهیم بود . داوطلبان می توانند برای اطلاع از نحوه مشاهده اعلام نتایج اولیه مقاله زیر را مطالعه نمایند .

داوطلبان می توانند برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 عضو  کانال تلگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا ، صفحه اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا شوید . 


زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99
داوطلبانی که فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 را تکمیل کرده اند می توانند نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد را به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مشاهده نمایند .

از این رو متقاضیان می بایست در زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 به سایت مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات درخواستی ( کد ملی ، کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ) نتایج خود را مشاهده نمایند . نحوه مشاهده نتایج نهایی دانشگاه آزاد به این شکل است که داوطلب پس از ورود به سایت مذکور بر روی لینک نتیجه انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی سال 1399 کلیک کنند .

سال گذشته نتایج نهایی دانشگاه آزاد 23 شهریور 98 اعلام شد احتمال می دهیم امسال هم دهه سوم شهریور ماه نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 بر روی سایت این دانشگاه منتشر شود .

 شما می توانید به منظور مشاهده راهنمای تصویری اعلام نتایج نهایی مقاله نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 را مطالعه کنید .

مشاوره اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99
بعد از انتشار اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اطلاعیه ای شامل زمان ، نحوه و مدارک ثبت نام و میزان شهریه پرداختی در دانشگاه را منتشر می کنند . با توجه به اینکه تحصیل در دانشگاه آزاد با پرداخت شهریه امکان پذیر است ، کارشناسان مشاوره تحصیلی هیوا جدول شهریه دانشگاه آزاد را در برخی رشته ها برای این دسته از پذیرفته شدگان آماده کرده اند .

برخی دانشگاه ها قبل از ثبت نام حضوری مرحله ثبت نام غیرحضوری ( اینترنتی ) را در سایت خود قرار می دهند . توجه داشته باشید که عدم ثبت نام اینترنتی به منزله انصراف از تحصیل در دانشگاه است در نتیجه به اطلاعیه های مختلف دانشگاه محل قبولی خود توجه فرمائید .

داوطلبانی که در هیچ یک از انتخاب های خود پذیرفته نشدند می توانید شانس خود را در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و تکمیل ظرفیت کنکور سراسری امتحان کنند یا با برنامه ریزی برای کنکور 1400 برای ثبت نام کنکور سراسری 1400 آماده شوند . 


کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز در طول فرایند اعلام نتایج دانشگاه آزاد ، اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد ، اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد همراه داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آن ها را در مشاهده نتایج یاری خواهند نمود . 

سوالات متداول

1- نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 از طریق چه سایتی اعلام می شود ؟  
نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا در سایت azmoon.org اعلام می شود که البته در این مقاله لینک دسترسی به نتایج قرار داده می شود .

2- در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد رتبه داوطلب در هر رشته محل مشخص می شود ؟
بله که البته در این مقاله جزئیات اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد پرداخته شده است .

3- برای مشاهده نتایج در سایت دانشگاه آزاد به چه اطلاعاتی نیاز داریم ؟
مطابق متن مقاله داوطلبان با استفاده از اطلاعات کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد می توانند نتایج خود را مشاهده نمایند .

منبع : اعلام نتایج دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/JwOy
نظرتان را بنویسید