لوازم یدکی جک J5

لوازم یدکی جک J5
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Majid

اطلاعات تکمیلی درباره لوازم یدکی جک J5
خودروی جک جی 5 (JAC J5) یک سدان جمع و جور است که توسط JAC Motors، خودروساز چینی تولید می شود. جک جی فایو اولین بار در سال 2013 معرفی شد و از آن زمان تا کنون مدل های جدید بهینه شده است تا تجربه رانندگی راحت تری را ارائه دهد.

ماشین جک جی ۵ دارای دو مدل است: جک جی ۵ دنده ای با حجم موتور ۱۵۰۰ سی سی و جک جی ۵ اتومات با حجم موتور ۱۸۰۰ سی سی.

از نظر ایمنی، خودروی جک j5 به مجموعه ای از ویژگی ها مانند ترمزهای ضد قفل، کنترل پایداری الکتریکی و کیسه ی هوا راننده و سرنشین مجهز شده است. همچنین ویژگی هایی مانند دوربین دید عقب، سنسورهای پارک و سیستم اطلاعات با صفحه لمسی که با گوشی های هوشمند اندروید و اپل سازگار است، دارد.

فضای داخلی خودروی جی ۵ به خوبی تعبیه شده است، ویژگی هایی را برای تجربه ی یک رانندگی راحت در طراحی اش ارائه داده است. این ویژگی ها عبارتند از تهویه مطبوع، شیشه های برقی و فرمان قابل تنظیم و …. .

به طور کلی، جک J5 یک سدان جمع و جور است که تجربه رانندگی راحت و ایمن را فراهم می کند. چه در حال رفت و آمد به محل کار باشید، چه در حال انجام وظایف یا یک سفر جاده ای، J5 یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال یک وسیله نقلیه مقرون به صرفه و قابل اعتماد است. همچنین جک جی 5 یک گزینه کاربردی برای خانواده ها یا کسانی است که به یک وسیله نقلیه جادار نیاز دارند.

رقیب اصلی خودروی جک جی ۵، خودروی لیفان ۶۲۰ است ولی به طور کلی خودروی جک نسبت به لیفان ماشین بهتری هستند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KMRR
مطلب قبلی
لوازم یدکی جک S3
مطلب بعدی
لوازم یدکی جک J4
نظرتان را بنویسید