لوازم یدکی جک J4

لوازم یدکی جک J4
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Majid

اطلاعات تکمیلی درباره لوازم یدکی جک J4
خودروی جک جی 4 (JAC J4) یک سدان جمع و جور است که توسط JAC Motors، خودروساز چینی تولید می شود. در اینجا اطلاعاتی مختصری در مورد JAC J4 آورده شده است:

طراحی بیرونی: جک جی ۴ دارای طراحی شیک و مدرن با جلو پنجره تیز و چراغ های جلوی زاویه دار است. بدنه جک جی ۴ به صورت آیرودینامیک با حالتی اسپرت طراحی شده است.
طراحی داخلی: جک J4 یک کابین جادار دارد که به راحتی پنج سرنشین را در خود جای می دهد. فضای داخلی با مواد درجه یک طراحی شده و دارای سیستم اطلاعات سرگرمی مدرن، صفحه نمایش لمسی و دوربین دید عقب است.
موتور: JAC J4 از یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بهره می برد که 112 اسب بخار قدرت و 108 پوند فوت گشتاور تولید می کند. موتور جک جی ۴ با گیربکس 5 سرعته دستی یا گیربکس 4 سرعته اتوماتیک جفت می شود.
ویژگی های ایمنی: ماشین جک جی 4 دارای طیف وسیعی از ویژگی های ایمنی از جمله ترمزهای ضد قفل (ABS)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، کنترل کشش، کمک به حرکت در سربالایی و کیسه هوای جلو و جانبی است.
مصرف سوخت: جک j4 دارای رتبه مصرف سوخت چشمگیر 33 مایل بر گالن در بزرگراه و 28 مایل بر گالن در شهر است.
رقبا: جک جی ۴ با سدان های جمع و جور دیگری مانند تویوتا کرولا، هوندا سیویک، مزدا۳ و هیوندای الانترا رقابت می کند.
به طور کلی، jac j4 یک سدان جمع و جور قابل اعتماد و مقرون به صرفه با طراحی مدرن، فضای داخلی راحت و مصرف سوخت مناسب است. این یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال یک راننده روزانه عملی و مقرون به صرفه هستند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LNRw
مطلب قبلی
لوازم یدکی جک J5
مطلب بعدی
لوازم یدکی جک J3
نظرتان را بنویسید