لوازم یدکی جک S3

لوازم یدکی جک S3
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Majid

اطلاعات تکمیلی درباره لوازم یدکی جک S3
جک اس 3 (JAC S3) یک SUV جمع و جور است که توسط شرکت خودروسازی Jianghuai (JAC Motors)، یک خودروساز چینی تولید شده است. اولین بار در سال 2015 معرفی شد و از آن زمان در چندین بازار به ویژه در آسیا و آمریکای جنوبی محبوبیت پیدا کرد. در اینجا برخی از ویژگی ها و مشخصات کلیدی JAC s3 آورده شده است:

موتور: جک اس ۳ به یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر مجهز است که ۱۱۸ اسب بخار قدرت و ۱۱۴ پوند فوت گشتاور تولید می کند. با یک گیربکس شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک جفت می شود.
ابعاد: جک s3 دارای طول 4135 میلی متر، عرض 1765 میلی متر و ارتفاع 1620 میلی متر است. فاصله بین دو محور آن 2490 میلی متر است.
طراحی بیرونی: جک اس ۳ دارای طراحی بیرونی اسپرت و مدرن است، با جلوپنجره جسورانه، چراغ‌های جلوی تیز. این محصول در رنگ های مختلف از جمله سفید، مشکی، نقره ای و قرمز موجود است.
ویژگی های داخلی: جک S3 دارای فضای داخلی جادار و راحت است، با صندلی برای حداکثر پنج سرنشین. ویژگی‌های استاندارد شامل سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی، اتصال بلوتوث، دوربین دید عقب و کنترل آب و هوای خودکار است.
ویژگی های ایمنی: جک اس ۳ به طیف وسیعی از ویژگی های ایمنی از جمله ترمزهای ضد قفل، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کشش و مجموعه ای از کیسه های هوا مجهز شده است. همچنین دارای ساختار بدنه تقویت شده برای کمک به محافظت از سرنشینان در صورت برخورد است.
مصرف سوخت: JAC S3 دارای رتبه مصرف سوخت تقریباً 28 مایل بر گالن (12 کیلومتر بر لیتر) در رانندگی ترکیبی شهر/بزرگراه است.
به طور کلی، جک اس 3 یک SUV جمع و جور قابل اعتماد و شیک است که طیف وسیعی از ویژگی ها و قابلیت ها را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. نقدهای مثبتی از سوی منتقدان و مشتریان دریافت کرده است و برای کسانی که به دنبال یک وسیله نقلیه کاربردی و همه کاره هستند، انتخابی محبوب است.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/JLR2
مطلب قبلی
لوازم یدکی جک S5
مطلب بعدی
لوازم یدکی جک J5
نظرتان را بنویسید